Polo GTI 6C koplampen in Polo GTI 6R retro-fit

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
shyvan
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2019, 12:43
Type auto: Polo GTI 6R

Polo GTI 6C koplampen in Polo GTI 6R retro-fit

Bericht door shyvan »

Beste leden,

Ik heb sinds een half jaar een Polo GTI 6R uit 2012 en ik vond de koplampen van de 6C (Nieuwer model) erg mooi.
Mijn auto is vanaf fabriek geleverd met xenon koplampen en een lamp begon problemen te geven dus het leek me een goed moment om te kijken of er een mogelijkheid is om de facelift 6C lampen te monteren. Ik ging op het internet rond zoeken voor lampen en kwam uit bij een paar lampen voor een Polo GTI 6C maar deze zijn wel halogeen. Hier begon het probleem dus... De connector die op mijn auto zit is een 14-polige stekker en die op de nieuwe 6C lamp zit is 10-polig omdat deze halogeen is. Nu zijn er genoeg omvormers te koop om van halogeen naar xenon/led te gaan (10 > 14) maar andersom is er niks te verkrijgen helaas. Nu is mijn vraag of iemand weet of er toch een manier is om aan een omvorm connector te komen of om deze zelf te fabriceren door middel van een stroom diagram. Dit kan ik eventueel ook uitbesteden aan iemand met ervaring hier mee. Ik zal ook 2 foto's bij deze post toevoegen om aan te geven welke connectors het zijn zodat er geen verwarring ontstaat.

Connector die op de auto zit
Afbeelding

Aansluiting op de nieuwe lamp
Afbeelding

Alvast enorm bedankt voor het meedenken! :D
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten