vraag omtrent spuitwerk

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Plaats reactie
zuignapje
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 feb 2013, 09:49
Type auto: Golf V GTI

vraag omtrent spuitwerk

Bericht door zuignapje »

Graag jullie mening omtrent een schade die ik onlangs via de verzekering heb laten herstellen.
Ik had een schaafplek van voor naar achter, waardoor het schadebedrijf het voorscherm en beide deurpanelen heeft overgespoten.
Nu zitten er in de lak allerlij (u vormige) putjes, blaasjes, en het algehele resultaat is gewoon alles behalve mooi.
Uiteraard terugegaan naar het schadebedrijf, deze verklaard dat dit komt door bestaande onevenheden in de lak, steenslag, roestvorming van binnenuit etc buiten de schade om, terwijl me dit voor het spuiten nog nooit is opgevallen (op 2 puntjes in de uiterste hoek na). En ook al was dit zo, is het normaal dat hier gewoon overheen gespoten wordt zonder enige voorbewerking?
Om het netjes te krijgen kan ik het nu uit eigen zak alsnog opnieuw laten spuiten! Doorzonde van het verzekering geld :cry:
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1114
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: vraag omtrent spuitwerk

Bericht door Famous1303 »

Bedrijf zit fout, zij moeten de ondergrond netjes maken.

Niet zomaar overspuiten..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: vraag omtrent spuitwerk

Bericht door Henniej »

Heb je hier foto's van?

Is er ook geplamuurd? Zo ja dan is het aan de fout e kant van de schadehersteller zelf! Voorwerk niet goed gedaan, als je foto's kan posten dan zie ik dat graag. Kan ik je hierbij verder helpen!
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
zuignapje
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 feb 2013, 09:49
Type auto: Golf V GTI

Re: vraag omtrent spuitwerk

Bericht door zuignapje »

Henniej schreef:Heb je hier foto's van?

Is er ook geplamuurd? Zo ja dan is het aan de fout e kant van de schadehersteller zelf! Voorwerk niet goed gedaan, als je foto's kan posten dan zie ik dat graag. Kan ik je hierbij verder helpen!
Volgens mij wel, het deel van waar de schade heeft gezeten (kan ook dat het uitgedeukt en geschuurd is), de rest van het panelen hebben ze meegespoten zonder voor te bewerken, zelfs over roest heen, zat een kaal plekje in de hoek van mijn deur. Volgens hun normaal aangezien dit niet door de aanrijding is gekomen en veel tijd zou kosten, waar de verzekering niet voor betaald.
Ik zal vanavond foto's plaatsen!
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: vraag omtrent spuitwerk

Bericht door Henniej »

zuignapje schreef:
Henniej schreef:Heb je hier foto's van?

Is er ook geplamuurd? Zo ja dan is het aan de fout e kant van de schadehersteller zelf! Voorwerk niet goed gedaan, als je foto's kan posten dan zie ik dat graag. Kan ik je hierbij verder helpen!
Volgens mij wel, het deel van waar de schade heeft gezeten (kan ook dat het uitgedeukt en geschuurd is), de rest van het panelen hebben ze meegespoten zonder voor te bewerken, zelfs over roest heen, zat een kaal plekje in de hoek van mijn deur. Volgens hun normaal aangezien dit niet door de aanrijding is gekomen en veel tijd zou kosten, waar de verzekering niet voor betaald.
Ik zal vanavond foto's plaatsen!

Jo beste zuignapje dit had nooit zo mogen zijn. Want ten eerste als die schadeherstel bedrijf werkt met de verzekeringsmaatschappij dan dient dat bedrijf een echte 10+ bedrijf te zijn die dit niet mag en kan doen! Alleen het is wel belangrijk hoe de auto is getaxeerd op de schade die er was en wat er toen is besproken en of jij hier wel eens mee bent en ook te horen hebt gekregen hoe die zal hersteld worden!

: Als er plamuur op de auto zit wat niet zo vaak door de schadeherstel bedrijven worden gebruikt ( die lid zijn bij verzekeringsmaatschappij en ) niet goed is geschuurd of hersteld is. Kort om de schadeherstelbedrijf moet jou hiermee helpen! DIT IS VERPLICHT! En je krijgt zelfs garantie meestal staat het onder het FOCWA voorwaarden [ VALT ONDER GARANTIE ].

Ik denk toch dat het probleem zat bij de schade taxatie, waardoor de expertise en t bedrijf - manager niet goed zijn uitgekomen qua prijs/schade waardoor jij nu de dupe bent. Maar dan nog! Je moet er zeker achter aan gaan!
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten