Spuiten achterbumper

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
schaef
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 mei 2012, 11:17
Type auto: GTI 7 Perfom

Spuiten achterbumper

Bericht door schaef »

Ik wil misschien mijn ondergedeelte van de achterbumper laten spuiten op het onderste deel na dan.
Maar nu twijfel ik of ik dan ook de zijskirts moet doen, zelf vind ik de zwarte skirts wel weer mooi staan, alleen weet niet of het mooi staat als ik dan de achterbumper spuit icm de zwarte skirts.

Heeft iemand misschien een plaatje waarop dit te zien is?
Gr
Menno
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Spuiten achterbumper

Bericht door Chris5gti »

in mijn topic staan fotos van toen ik nog met ongespoten skirts reed , heb ze vorige week gespoten . dus dan zie je het verschil wel .. (wel hellaas mar digi cam fotos :( ) Maar ik zou gewoon alles spuiten wat kunstof is omdat het dan toch een stuk exclusiever uitziet en met ongespoten delen minder . Mja dat is weer een kwestie van smaak ;)
Gebruikersavatar
schaef
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 mei 2012, 11:17
Type auto: GTI 7 Perfom

Re: Spuiten achterbumper

Bericht door schaef »

Alleen jouw auto is zwart en die van mijn zilver, dus bij zwart zie het iets minder duidelijk.
Gr
Menno
Ron_VAG
Berichten: 285
Lid geworden op: 01 mar 2012, 20:03
Type auto: Up GTI

Re: Spuiten achterbumper

Bericht door Ron_VAG »

Vind persoonlijk die zwarte kunststof delen echt geen porem, heb recentelijk alles in kleur van de auto laten spuiten, ook mijn auto is zwart.
2014 Audi A6 Avant 2.0 TFSI Sport Edition
2016 Audi TTS Roadster 2.0 TFSI
2018 VW Up! GTI
Gebruikersavatar
Luca
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 jun 2011, 23:27
Type auto: MK6 GTI - MK7 TDI

Re: Spuiten achterbumper

Bericht door Luca »

@Schaef: Je kan hier effe kijken http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=7&t=125

Is de auto van Wilcoos op pag1 zie je hoe het was en vanaf pag2 hoe het eruit ziet met meegespoten onderdelen.
Vind dit persoonlijk 1 van de mooiste GTI V op het forum.
Bumpers etc in kleur geven de auto veel meer body, zou het zeker doen.......
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Gebruikersavatar
schaef
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 mei 2012, 11:17
Type auto: GTI 7 Perfom

Re: Spuiten achterbumper

Bericht door schaef »

Ja dat ziet er zeker goed uit, ook de voorspoiler onderlip in het zilver is mooi, maar dan is zeker het midden niet meegespoten?
Gr
Menno
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Spuiten achterbumper

Bericht door Timvgti »

Ikzelf heb recent ook alle delen van mijn mk5 GTI mee laten spuiten.
Ik heb ervoor gekozen om de achterbumper geheel te spuiten behalve het middelste (diffuser) deel, de sideskirts helemaal en de lip onder de voorbumper ook meegespoten, behalve ook daar het middelste onderste stukje niet.
Dit matched dan dus weer met het niet meegespoten stuk in de achterbumper.
Zit er erg fraai uit en maakt 'm een stuk dikker.
Zelf heb ik United Grey als kleur. Kennelijk een erg moeilijke kleur om te spuiten, maar ze hebben 't aardig gedaan. Keertje hele auto tollen/poetsen/waxen om kleurverschil te minimaliseren/weg te halen...
Heb ook direct gratis vier gekochte parkeersensoren in kleur mee laten spuiten welke ik vervolgens gemonteerd heb.
Werken perfect. Setje kostte maar 30,- euro en ziet er keurig uit op de plekken waar o.e.m. ook de sensoren zitten.
Ben er érg blij mee. Zal zsm foto's posten.
Gebruikersavatar
schaef
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 mei 2012, 11:17
Type auto: GTI 7 Perfom

Re: Spuiten achterbumper

Bericht door schaef »

Ja denk ook wel dat ik het laat doen, en misschien dan de hele voorlip, en als het niet staat kan er altijd plasti dip overheen.
Begin er wel steeds meer van overtuigd te raken om te doen, vond dit ook altijd mooi staan bij mijn FR die dat standaard had.

Maar laat de foto's maar komen.
Gr
Menno
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten