Golf R Beveiliging

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door WillsR »

Wat fijn dat hij nu in veilige handen is maar wat ik opvallend vind gewoon alweer in Rotterdam, laatst die hele bende van mijn Xenon ook al gepakt daar.. althans Capelle maar het is allemaal in de buurt.

Neem gerust contact met me op als je een veilige plek voor hem hebben wilt!

Al blijf ik het raar vinden dat ze helemaal naar de Waalhaven zijn gereden ik denk zelf dat ze via de Ketheltunnel zijn gereden dus zal me niks verbazen als ze niks vinden en je ook niks binnen gaat krijgen.

Zo ver ik weet is daar geen actieve trajectcontrole[/quote]

Ik hoop alleen dat ze niet veel gestript of vernield hebben. Zodra ik hem terug heb gaat er een bearlock op. In de tussentijd gaat die bij mn broer in de garage. In ieder geval bedankt voor je aanbod. Wellicht neem ik contact met je op als ik toch niets heb.

Morgen ga ik het fimpje bij de politie brengen en ik hoop dat ze deze gasten ook pakken net zoals die Xenon bende. Wie weet maken ze de fout om over de 80km traject controle te rijden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door THEY070 »

Graag gedaan mocht je men hulp nodig hebben via het forum of privé bericht ik ben behoorlijk actief hier.

Ga er vanuit dat al je spullen die in de auto zelf lagen mee zijn genomen strippen kan heel snel gaan helaas ik hoop het niet dat is als zuur in een open wond smijten

Het is wel weer bewezen wat een troep dat Key-less GoNE is zeg...
Je zou het er bijna uit laten slopen en het originele gedoe met een sleutel terug laten plaatsen al zal dat wel weer niet gaan
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door Vissa »

Keyless protector aanschaffen, raad het iedereen aan met keyless i.p.v. een blik of mapje of wat dan ook.

Schakelt je sleutel na 3 minuten geheel uit. Onmogelijk om een signaal op te pikken! Zo hoort het eigenlijk gewoon vanaf de fabriek te werken.

Het is niet raar dat vele verzekeringen auto's gaan weigeren met keyless binnenkort.

Gelukkig is hij weer terug, hopelijk zonder schade! Zal vast niet heel lang duren voordat je hem terug krijgt. :)
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door WillsR »

THEY070 schreef:Ander dingetje wat me te binnen schiet, hoe lang kan de deurbel van je buurman opnemen?

Ze hebben je auto er vlak voor gespot dat kan niet anders misschien zijn ze zo dom geweest om met hun eigen auto door het beeld te rijden dat je misschien een kenteken kan achterhalen.

Bij de diefstal van mijn Xenon reed tot 3x toe een witte Volkswagen UP door men straat die als je de aanlooptijd bekijkt om de hoek moet hebben gestaan.

Deze auto is ook aangetroffen in de garage waar men navigatiesysteem lag werd me verteld
Hij neemt 5 dagen op en dan wordt alles gewist. Ik woon in een doodlopende straat voor auto’s alleen fietsers kunnen verder door de straat. Mijn auto staat op een eigen terrein dus daar staan ook geen vreemde auto’s. Die 2e persoon liep via de fietspad waarschijnlijk naar zijn auto maar dat is te ver weg. We hebben de beelden terug gekeken want hij signaleert beweging of er geen verdachte auto stond. Ik denk namelijk dat ik eerder ergens anders ben gescimmed omdat ze naar mijn auto liepen en bijna direct de deuren open piepten.
Ik heb een obd slot dus daar kan geen obd lezer in. Enige manier is dat ik ergens ben gescimmed. Maar zou niet weten waar aangezien ik niet vaak met de auto rijd en op mijn werk staat die ook in de garage.
Ik ga denk ook de airbag, navigatie, etc voorzien van SDNA spray met een uniek DNA-code maar dat is als ze iets terug vinden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door WillsR »

Vissa schreef:Keyless protector aanschaffen, raad het iedereen aan met keyless i.p.v. een blik of mapje of wat dan ook.

Schakelt je sleutel na 3 minuten geheel uit. Onmogelijk om een signaal op te pikken! Zo hoort het eigenlijk gewoon vanaf de fabriek te werken.

Het is niet raar dat vele verzekeringen auto's gaan weigeren met keyless binnenkort.

Gelukkig is hij weer terug, hopelijk zonder schade! Zal vast niet heel lang duren voordat je hem terug krijgt. :)
Ik denk dat die keyless entry ga verwijderen. Want dat mapje werkt volgens mij niet goed. Die keyless protector is ook wel wat, maar ik moet een keuze maken vanwege de kosten en ik denk dat ik eerst voor de bearlock ga en later misschien een protector.

Ik hoop dat ze niet veel hebben gesloopt qua draden eruit trekken. Ik had ook net een carbon stuur gemonteerd. Nou we wachten wel af.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door THEY070 »

WillsR schreef: 17 jul 2019, 23:14
Vissa schreef:Keyless protector aanschaffen, raad het iedereen aan met keyless i.p.v. een blik of mapje of wat dan ook.

Schakelt je sleutel na 3 minuten geheel uit. Onmogelijk om een signaal op te pikken! Zo hoort het eigenlijk gewoon vanaf de fabriek te werken.

Het is niet raar dat vele verzekeringen auto's gaan weigeren met keyless binnenkort.

Gelukkig is hij weer terug, hopelijk zonder schade! Zal vast niet heel lang duren voordat je hem terug krijgt. :)
Ik denk dat die keyless entry ga verwijderen. Want dat mapje werkt volgens mij niet goed. Die keyless protector is ook wel wat, maar ik moet een keuze maken vanwege de kosten en ik denk dat ik eerst voor de bearlock ga en later misschien een protector.

Ik hoop dat ze niet veel hebben gesloopt qua draden eruit trekken. Ik had ook net een carbon stuur gemonteerd. Nou we wachten wel af.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mijn auto is stevig onderhanden genomen door een vriend van me zodat ze de koplampen niet nog een keer makkelijk meekrijgen als je hier interesse in hebt voor een vergoeding gok ik dat hij het best voor je wilt doen je weet me te vinden haha
Gebruikersavatar
surfroy01
Berichten: 401
Lid geworden op: 13 nov 2018, 12:21
Type auto: Golf 7 GTI PP

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door surfroy01 »

Kunnen ze je sleutel en auto niet overnieuw coderen? Is bij een vriend gebeurd met zijn BMW, sleutel uit huis gestolen in het gooi, auto meegenomen
en gebruikt bij een overval in Amsterdam vervolgens bij schadereparateur is de auto nog een keer gestolen, waarschijnlijk zelfde dieven die de auto zagen staan en nog de sleutel hadden. Toen is dat geloof ik op afstand zelfs gedaan, dat hercoderen.

Maar goed idee van de keyless eruit te halen. Ik heb het er ook niet in, enige wat ik miste was startknop maar acht ook dat went (weer).
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me! :oops:

Daily fun ; Golf 7 GTI Performance 487nM/311PK stage 1
Track fun; BMW E46 Touring 328 210 PK, Ducati 996SPS/128 awPK.
Voorheen; Passat B8 R line 2.0 TDI, 2xPassat B8 1.4 TSI/CLA Shooting brake AMG/BMW E46 325/Passat B8/DS5/XC90/XC70/X5/Durango/V40/156/146/33/paar slopels......
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door Maarten »

Blijft toch een bijzonder iets... zo snel binnen, zo snel weer weg...

Helaas geen personen erbij, maar die zouden er toch mee wegkomen...

Nu hopen dat je je auto snel en onbeschadigd terug krijgt!
Serviced by EMServices.
expor
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 mar 2019, 15:20
Type auto: Golf MK7 R 2016

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door expor »

Top om te horen dat hij terecht is!

Die protector is inderdaad ook een optie, maar keyless entry uitschakelen is een stuk goedkoper ;). Maar dan verlies je uiteraard het comfort bij openen/sluiten van de auto, voor zover dat echt heel veel sneller is dan op een knopje moeten drukken.

Hoe dan ook een Bearlock want dat schrikt ze gelukkig nog steeds veel af.
JM-Tuning downpipe (200 cell)
VWR600 Intake + intake pipe
CTS Turbo inlet
HF-Series Turbo outlet (incr. diameter)
HF-Series chargepipe
H&R anti-roll bar voor+achter
VAGTechniek stage 2: 420 pk / 538 Nm
Vagbremtechnic 362 mm + TTRS calipers + Tarox Strada pads
BCS Resonator delete
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door WillsR »

surfroy01 schreef:Kunnen ze je sleutel en auto niet overnieuw coderen? Is bij een vriend gebeurd met zijn BMW, sleutel uit huis gestolen in het gooi, auto meegenomen
en gebruikt bij een overval in Amsterdam vervolgens bij schadereparateur is de auto nog een keer gestolen, waarschijnlijk zelfde dieven die de auto zagen staan en nog de sleutel hadden. Toen is dat geloof ik op afstand zelfs gedaan, dat hercoderen.

Maar goed idee van de keyless eruit te halen. Ik heb het er ook niet in, enige wat ik miste was startknop maar acht ook dat went (weer).
Ik ga even informeren of ze het kunnen hercoderen want dat moet zeker gebeuren. Ik weet ook dat je een extra start onderbreker kan plaatsen en dat alleen met een code/kaartje de auto gestart kan worden. Maar eerst mijn auto terug.......


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Roman77
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 sep 2011, 12:10

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door Roman77 »

WillsR schreef: 17 jul 2019, 23:14 Ik denk dat die keyless entry ga verwijderen. Want dat mapje werkt volgens mij niet goed. Die keyless protector is ook wel wat, maar ik moet een keuze maken vanwege de kosten en ik denk dat ik eerst voor de bearlock ga en later misschien een protector.

Ik hoop dat ze niet veel hebben gesloopt qua draden eruit trekken. Ik had ook net een carbon stuur gemonteerd. Nou we wachten wel af.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ik zou zeker de bearlock eerst laten plaatsen, ten eerste slaap je er beter van en het wordt een stuk lastiger voor ze, ik heb het meegemaakt dat mijn GTI er nog stond en twee straten verderop er 1 was weggehaald.

Bij de 7.5 kan je keyless uitschakelen door de deur met de afstandbediening op slot te doen en dan binnen 5 sec op de deurklink drukt, ik weet niet of ze dat ook op de 7 kunnen aan zetten/configureren.
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door THEY070 »

Heb je al enig idee wanneer je de auto mag ophalen?
Als je een lift wilt geen probleem
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door ChielED35 »

WillsR schreef:
surfroy01 schreef:Kunnen ze je sleutel en auto niet overnieuw coderen? Is bij een vriend gebeurd met zijn BMW, sleutel uit huis gestolen in het gooi, auto meegenomen
en gebruikt bij een overval in Amsterdam vervolgens bij schadereparateur is de auto nog een keer gestolen, waarschijnlijk zelfde dieven die de auto zagen staan en nog de sleutel hadden. Toen is dat geloof ik op afstand zelfs gedaan, dat hercoderen.

Maar goed idee van de keyless eruit te halen. Ik heb het er ook niet in, enige wat ik miste was startknop maar acht ook dat went (weer).
Ik ga even informeren of ze het kunnen hercoderen want dat moet zeker gebeuren. Ik weet ook dat je een extra start onderbreker kan plaatsen en dat alleen met een code/kaartje de auto gestart kan worden. Maar eerst mijn auto terug.......


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Opnieuw beide sleutels inleren, dan vervallen alle sleutels die daarbij niet aanwezig zijn.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door FreaQ »

Goed om te horen dat hij weer terecht is, Blijft nog wel een nachtmerrie, Ook ik denk er nog wel eens aan ondanks de bearlock.
Succes met de afhandeling :evil:
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door WillsR »

Nou,

Ik heb mijn R terug en gelukkig hebben ze niets beschadigd. De politie zeiden ook dat ze even ‘koud’ wilde zetten. Ze hebben wel alles doorzocht. Alle klein geld, zonnebrillen, gewone autorijbril en 2 SD sticks met muziek hebben ze meegenomen. De rest hebben ze alles laten staan. Het kinderstoeltje van mijn dochter aan de bijrijder zijde zat er ook nog in. Ze hebben ook uit het vakje onder de bijrijder stoel een mapje met sleutels meegenomen en de rest laten staan. Maar dat waren nog oude sleutels van mijn oude huis die verkocht is. Dus ik denk dat ze nog wel gaan proberen of het in deur van mijn huidige huis past. Maar dan staan ze gelijk goed op de deurbel camera van de buren. En deze week gaan wij met de buurt een camera in de straat plaatsen zodat de auto waarmee ze aankomen ook zichtbaar wordt. Alle rijgegevens hebben ze op nul gezet.
En nu?
- Even uitzoeken hoe ik mijn sleutels opnieuw kan inleren.
- Dan twijfel ik tussen een bearlock of een extra startonderbreker (los van can bus),
- Op Marktplaats en Stoplock kopen als extra beveiliging voor snachts en voor de airbag.
- Ik heb nog zo’n GPS ding met simkaart liggen. Even kijken hoe dat ding werkt.

Conclusie:
- OBD slot werkt niet (wel extra beveiliging)
- denk zelf dat ze ergens anders mij sleutel hebben gescimmed. Anders konden ze mijn auto niet starten vanwege OBD slot. Alleen zou ik niet weten waar, want we doen altijd met mn vriendin d’r auto boodschappen.
- Dus ik weet niet of het juist is, maar uitzetten van keyless heeft geen nut omdat ze je sleutel ook kunnen scimmen als je de auto open- en dicht doet.

Maar eerlijk gezegd heb ik liever dat ze mijn auto meenemen dan dat ze gaan inbreken om naar de sleutel te zoeken met alle gevolgen van dien.
Dus een goede verzekering is eigenlijk het aller beste of toch een elektrische fiets :D .
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door FreaQ »

Goed om te horen dat hij niet beschadigt is, Stelletje hufters. Zal inderdaad net wat jij zeg meer maatregelen nemen. ik zou wel eens willen weten hoe lang ze over een bearlock doen om open te breken. voor mij zelf ben ik nog iets aan het ontwerpen zodat je niet zo 1 ,2, 3 me motorkap kan openen ivm koplampen. als het lukt laat ik het jullie weten :D
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door Vissa »

FreaQ schreef: 23 jul 2019, 17:06 Goed om te horen dat hij niet beschadigt is, Stelletje hufters. Zal inderdaad net wat jij zeg meer maatregelen nemen. ik zou wel eens willen weten hoe lang ze over een bearlock doen om open te breken. voor mij zelf ben ik nog iets aan het ontwerpen zodat je niet zo 1 ,2, 3 me motorkap kan openen ivm koplampen. als het lukt laat ik het jullie weten :D
Ik heb de hendel van de ontgrendeling eraf gehaald. Mochten ze inbreken dan zitten ze zonder de hendel, jammer joh. :lol:
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door FreaQ »

Vissa schreef: 23 jul 2019, 19:36
FreaQ schreef: 23 jul 2019, 17:06 Goed om te horen dat hij niet beschadigt is, Stelletje hufters. Zal inderdaad net wat jij zeg meer maatregelen nemen. ik zou wel eens willen weten hoe lang ze over een bearlock doen om open te breken. voor mij zelf ben ik nog iets aan het ontwerpen zodat je niet zo 1 ,2, 3 me motorkap kan openen ivm koplampen. als het lukt laat ik het jullie weten :D
Ik heb de hendel van de ontgrendeling eraf gehaald. Mochten ze inbreken dan zitten ze zonder de hendel, jammer joh. :lol:
Uit eindelijk is dat een hele simpele oplossing ja.
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door THEY070 »

FreaQ schreef: 23 jul 2019, 17:06 Goed om te horen dat hij niet beschadigt is, Stelletje hufters. Zal inderdaad net wat jij zeg meer maatregelen nemen. ik zou wel eens willen weten hoe lang ze over een bearlock doen om open te breken. voor mij zelf ben ik nog iets aan het ontwerpen zodat je niet zo 1 ,2, 3 me motorkap kan openen ivm koplampen. als het lukt laat ik het jullie weten :D
Mocht het je niet naar je zin lukken, een vriend van me is er heel handig in geworden.
Heeft mijn nieuwe Xenon ook vast gezet nadat het gestolen was


@FreaQ ik zou persoonlijk wat inventiever te werk gaan, die hendeltjes kosten 25 euro ik ga er persoonlijk vanuit dat ieder jatkneusje die wel op zak heeft als ze willen jatten
Je kan het ze al wel moeilijker maken als je Safelock op je auto hebt zodat ze de deur na het inslaan van de ruit niet makkelijk kunnen openen om die hendel te plaatsen.

Denk er over na maar ik denk persoonlijk dat het nog niet genoeg is zeker nu ik weet hoe ze te werk gaan
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door yal »

FreaQ schreef: 23 jul 2019, 17:06 Goed om te horen dat hij niet beschadigt is, Stelletje hufters. Zal inderdaad net wat jij zeg meer maatregelen nemen. ik zou wel eens willen weten hoe lang ze over een bearlock doen om open te breken. voor mij zelf ben ik nog iets aan het ontwerpen zodat je niet zo 1 ,2, 3 me motorkap kan openen ivm koplampen. als het lukt laat ik het jullie weten :D
Bearlock breken ze niet open , het tuig komt met een losse DSG pook en pluggen deze aan bedrading v/d te stelen auto.
Dus stekker v/d originele DSG pook steken ze in de losse DSG pook en klaar.
Zo kunnen ze gewoon schakelen en hebben ze geen last v/d Bearlock.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door THEY070 »

yal schreef: 25 jul 2019, 09:35
FreaQ schreef: 23 jul 2019, 17:06 Goed om te horen dat hij niet beschadigt is, Stelletje hufters. Zal inderdaad net wat jij zeg meer maatregelen nemen. ik zou wel eens willen weten hoe lang ze over een bearlock doen om open te breken. voor mij zelf ben ik nog iets aan het ontwerpen zodat je niet zo 1 ,2, 3 me motorkap kan openen ivm koplampen. als het lukt laat ik het jullie weten :D
Bearlock breken ze niet open , het tuig komt met een losse DSG pook en pluggen deze aan bedrading v/d te stelen auto.
Dus stekker v/d originele DSG pook steken ze in de losse DSG pook en klaar.
Zo kunnen ze gewoon schakelen en hebben ze geen last v/d Bearlock.

Wat ik hier van begrijp is dat zelfs een Bearlock schijnveiligheid bied....
expor
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 mar 2019, 15:20
Type auto: Golf MK7 R 2016

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door expor »

Voor zover ik weet is de bearlock een mechanische vergrendeling op de bak. Hoe dit bij DSG zit weet ik eigenlijk niet precies, bij mijn handbak is er iig geen ontkomen aan.
JM-Tuning downpipe (200 cell)
VWR600 Intake + intake pipe
CTS Turbo inlet
HF-Series Turbo outlet (incr. diameter)
HF-Series chargepipe
H&R anti-roll bar voor+achter
VAGTechniek stage 2: 420 pk / 538 Nm
Vagbremtechnic 362 mm + TTRS calipers + Tarox Strada pads
BCS Resonator delete
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door WillsR »

Heb je niet mogelijkheid om de bearlock als stuurslot te gebruiken ipv de DSG bak? Stuurslot is wat lastiger te breken en kunnen ze ook de airbag ook niet verwijderen omdat ze stuur niet kunnen draaien.
Of ik maak een stalen plaatje om de stekkervN de DSG


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door WillsR »

Wat denken jullie om gewoon een extra clifford alarm met extra startonderbreker te monteren die blokkeerd zordra je sleutel gelezen wordt? Is net zo duur als een bearlock, 2e alarm blijft gaan en 2e startblokkering treedt in. Die krijg je alleen uit met een code.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Golf R Variant gestolen

Bericht door Maarten »

expor schreef:Voor zover ik weet is de bearlock een mechanische vergrendeling op de bak. Hoe dit bij DSG zit weet ik eigenlijk niet precies, bij mijn handbak is er iig geen ontkomen aan.
Inderdaad, de bak is vergrendeld. Niet de schakel pook.
Serviced by EMServices.
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten