Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op het forum maar ik wil even laten weten dat er inmiddels gewone halogeen koplampen inzitten.
Met pijn in mijn hart moet ik eerlijk zeggen want ik vind het echt lelijk eruit zien maar voor mijn gemoedsrust een stuk beter (ik slaap tenminste weer goed).

Inmiddels weer andere problemen (geluidsinstallatie, RNS510 en ruitenwisser achter doet het niet meer) :|
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door bzb »

balen zeg, mijn xenon lampen beginnen wat vaal en putterig te worden en last van steenslag op de motorkap, waar parkeer jij hem zoal? :mrgreen:
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

bzb schreef:balen zeg, mijn xenon lampen beginnen wat vaal en putterig te worden en last van steenslag op de motorkap, waar parkeer jij hem zoal? :mrgreen:
Lol, ik denk niet dat je op mijn standaard halogeen lampen zit te wachten :mrgreen:
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door bzb »

ik had een stille wens voor een nieuw front op een andere manier juist :mrgreen:
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

Ondanks dat ik niet de luxe heb om een Golf MK6 GTI rijden, doet mijn Golf MK6 Highline 1.4TSI DSG niet onder aan het genot en de gedachten tot het hebben van mijn droom wagen.
Helaas ben ik vandaag ook aan de beurt Xenon. Navigatie, Gril.

Dit alles terwijl er een Defa SCM alarmklasse 3 op de auto zit omdat ik hier al een beetje bang voor was toen ik de auto kocht...
Zo trof ik mijn pracht vannochtend aan...

Afbeelding

Gelukkig goed verzekerd en de daders duidelijk op beeld, ik deel het filmpje van het strippen graag als iemand me kan uitleggen hoe dit moet


Gr.

THEY070
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door ChielED35 »

Erg vervelend en heel zonde van je auto, succes met de afhandeling. Het delen van een filmpje online zou ik toch maar niet doen, helaas hebben ook criminelen recht op privacy...je weet nooit hoe en of dit nog tegen je kan gaan werken.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

ChielED35 schreef: 24 mei 2019, 22:13 Erg vervelend en heel zonde van je auto, succes met de afhandeling. Het delen van een filmpje online zou ik toch maar niet doen, helaas hebben ook criminelen recht op privacy...je weet nooit hoe en of dit nog tegen je kan gaan werken.
Ik snap wat je zegt, toch erg jammer dat we zo in de praktijk met elkaar om gaan ik sloop jouw eigendom RESPECTEER MIJ PRIVÉ -_-
Zoals mijn eerste reactie hebben jullie nog tips om men auto 'nog' beter te beveiligen.

Xenon was affabriek met hoogteverstelling, zijn er nog meer soorten Xenon Units die minder gewild zijn (zonder de DRL van mij part)
Gti_strikeforce
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mar 2015, 19:34
Type auto: Golf 5 GTI

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door Gti_strikeforce »

THEY070 schreef: 24 mei 2019, 23:46
ChielED35 schreef: 24 mei 2019, 22:13 Erg vervelend en heel zonde van je auto, succes met de afhandeling. Het delen van een filmpje online zou ik toch maar niet doen, helaas hebben ook criminelen recht op privacy...je weet nooit hoe en of dit nog tegen je kan gaan werken.
Ik snap wat je zegt, toch erg jammer dat we zo in de praktijk met elkaar om gaan ik sloop jouw eigendom RESPECTEER MIJ PRIVÉ -_-
Zoals mijn eerste reactie hebben jullie nog tips om men auto 'nog' beter te beveiligen.

Xenon was affabriek met hoogteverstelling, zijn er nog meer soorten Xenon Units die minder gewild zijn (zonder de DRL van mij part)
Je moet eens kijk op AUTODOC. Staan allerlei sets op van verschillende merken, de ene al beter dan de andere. Misschien moet je een set monteren die duidelijk aftermarket is.
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door theo »

En rottig om te zeggen, de dieven gaan er waarschijnlijk van uit dat ze over een paar dagen een hagelnieuw setje kunnen demonteren.
Pas dus goed op.
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

theo schreef: 26 mei 2019, 17:58 En rottig om te zeggen, de dieven gaan er waarschijnlijk van uit dat ze over een paar dagen een hagelnieuw setje kunnen demonteren.
Pas dus goed op.
Ondanks dat ik nog geen gehoor heb gehad van het schadebedrijf heb ik zelf al het een en ander besteld om de auto nog veiliger te maken!
Het is gelukkig verzekeringswerk doordat ik goed verzekerd ben dus de auto gaat terug komen in zijn volle glorie.

Daarna wordt het nog wat touwtrekken met het inbouwstation, blijkbaar vallen SCM Alarmklasse 3 alarmen gewoon te kraken anders had deze wel afgegaan-_-

Ik heb geen idee hoelang dit soort schade kost om te repareren, voorlopig is het nog wachten op een taxatie
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

Van je hele zooi geript worden naar je kenteken gejat en een andere erop geplakt krijgen :cry:
En dat terwijl die in een bewonersgarage stond, wat is het toch fantastisch om een Golf te hebben :?
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door ChielED35 »

Ow dat is ook mooi klote zeg, je valt van de ene ellende in de andere.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

ChielED35 schreef: 22 jun 2019, 14:17 Ow dat is ook mooi klote zeg, je valt van de ene ellende in de andere.
Ik sta bijna op het punt om hem weg te doen, tenzij ik aan een echte privé garage kan komen...
Echt zonde want het is gewoon een top auto
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

THEY070 schreef: 24 mei 2019, 21:45 Ondanks dat ik niet de luxe heb om een Golf MK6 GTI rijden, doet mijn Golf MK6 Highline 1.4TSI DSG niet onder aan het genot en de gedachten tot het hebben van mijn droom wagen.
Helaas ben ik vandaag ook aan de beurt Xenon. Navigatie, Gril.

Dit alles terwijl er een Defa SCM alarmklasse 3 op de auto zit omdat ik hier al een beetje bang voor was toen ik de auto kocht...
Zo trof ik mijn pracht vannochtend aan...

Afbeelding

Gelukkig goed verzekerd en de daders duidelijk op beeld, ik deel het filmpje van het strippen graag als iemand me kan uitleggen hoe dit moet


Gr.

THEY070


Voor de mensen die dit hele gebeuren hebben gevolgd, de Politie was het niet met me eens dat de beelden duidelijk genoeg waren wat dus inhoud dat ze het onderzoek maar hebben "gestopt"
Ik ben zelf erg teleurgesteld in het rechtssysteem van dit prachtige land waar we wonen, blijkbaar komt ieder kneusje of bende met losse handjes gewoon weg zelfs als ze met hun rotkop op de camera staan....

Wat ik hiermee wil zeggen mocht het ooit nog is voor gaan komen bij iemand anders van het forum zet je hoop niet te hard op je verzamelde camerabeelden om net zo'n teleurstelling te voorkomen als bij mij...
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door Henniej »

Als dief zijnde voelt het dan wel fijn en is het wel lekker hoor. Word je lekker met rust gelaten terwijl je ander mans spullen steelt verziekt alles.
Lekker dit.
Zieke rechtssysteem.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

Henniej schreef: 22 jun 2019, 21:26 Als dief zijnde voelt het dan wel fijn en is het wel lekker hoor. Word je lekker met rust gelaten terwijl je ander mans spullen steelt verziekt alles.
Lekker dit.
Zieke rechtssysteem.
Terwijl het volgens mij niet eens mag 100% scherpe beelden vanwege de Privacy wetgeving, ik ga maandag even langs het bureau het gaat natuurlijk nergens over dat stelen gewoon loont en wij liefhebbers van dit soort auto's maar een sappig verhaal ophangen bij de verzekering zodat ze niet gaan zeggen "Meneer regelt u het zelf lekker dit is de 2e of 3e keer"
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door ferry »

Kom maar op met die beelden!! F*ck privacy als het onderzoek stop is gezet lekker online zetten. Dan zien we allemaal welke ratten het zijn.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

ferry schreef: 23 jun 2019, 07:38 Kom maar op met die beelden!! F*ck privacy als het onderzoek stop is gezet lekker online zetten. Dan zien we allemaal welke ratten het zijn.
Is er een bepaalde format hoe je een filmpje kan plaatsen hier? dan ga ik de beelden even verkleinen naar de overval zelf en ze daarna posten hier!
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

ferry schreef: 23 jun 2019, 07:38 Kom maar op met die beelden!! F*ck privacy als het onderzoek stop is gezet lekker online zetten. Dan zien we allemaal welke ratten het zijn.
https://youtu.be/H8h9fPv971E


Als het goed is heb ik het filmpje goed geupload mochten jullie hem toch niet kunnen zien geef het even door ik heb het filmpje namelijk op Privé staan.
Er is geen geluid alleen wat gezoem van de computer dus hou hier rekening mee!
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door ferry »

Lijers!! Hopen dat het door de verzekering netjes word opgelost.

snap wel dat de politie hier niet heel veel mee kan.

Bij mij zijn ook wel eens beelden gevorderd voor vandalisme in de straat. Echter loopt er bij mij iemand langs die herkenbaar was en die liep langs de jongens die op de camera behalve het aantal en kleding slecht te zien waren. Dat zijn vaak punten waar het onderzoek mee door kan.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

ferry schreef: 23 jun 2019, 19:54 Lijers!! Hopen dat het door de verzekering netjes word opgelost.

snap wel dat de politie hier niet heel veel mee kan.

Bij mij zijn ook wel eens beelden gevorderd voor vandalisme in de straat. Echter loopt er bij mij iemand langs die herkenbaar was en die liep langs de jongens die op de camera behalve het aantal en kleding slecht te zien waren. Dat zijn vaak punten waar het onderzoek mee door kan.

Naja waar ik eigenlijk vanuit ging is dat ze meer focuste op de dingen voor de kraak en na de kraak, zo rijd er tot 4x toe een witte Volkswagen UP door de straat en 2 seconde later zie je weer bij men auto zitten kutten.
Helaas krijgen onze ambtenaren niet genoeg betaalt om iets harder te lopen voor hun centen...

Maar wat mij het meeste steekt er is een 112 melding geweest de Politie is komen kijken en heeft de auto daar maar gewoon lekker laten staan, met ingeslagen ruit en de bumper op de grond
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door Vissa »

Ik heb een hele andere ervaring. Bij mijn GTI was de ruit ingeslagen en waren ze bezig het RNS510 systeem eruit te trekken. Ik was op mijn werk, de auto stond thuis op de parkeerplaats.

Mijn vader hoorde en zag het toen gebeuren. Kon ze op tijd verjagen, het systeem lag er al half uit.

Op verzoek van de politie de auto op het bureau gestald, omdat ze zeker weten anders de klus zouden komen afmaken die nacht. Top geregeld toen! :)
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

Vissa schreef: 23 jun 2019, 23:43 Ik heb een hele andere ervaring. Bij mijn GTI was de ruit ingeslagen en waren ze bezig het RNS510 systeem eruit te trekken. Ik was op mijn werk, de auto stond thuis op de parkeerplaats.

Mijn vader hoorde en zag het toen gebeuren. Kon ze op tijd verjagen, het systeem lag er al half uit.

Op verzoek van de politie de auto op het bureau gestald, omdat ze zeker weten anders de klus zouden komen afmaken die nacht. Top geregeld toen! :)
Zonde zeg... terwijl ik nooit echt heb gesnapt waarom ze die RNS dingen zo graag willen hebben, ik heb dan toevallig de Bluetooth module erbij.
En de kaarten zijn nog up-to-date te krijgen maar verder is het gewoon een systeempje van (in sommige gevallen) 12 jaar oud :roll:
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

Update over mijn geripte spullen uit men auto:

Ik kreeg net het verlossende telefoontje van de recherche dat mijn navigatiesysteem terug is gevonden!
Er is een hele loods opgedoekt in Capelle a/d Ijssel waar elke optie uit welke Volkswagen dan ook terug te vinden was!

Er zijn verschillende mensen voor opgepakt, als ik een krantenartikel tegen kom post ik hem hier nog even bij :D
THEY070
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 mei 2019, 21:33
Type auto: VW GOLF MK6 Highline

Re: Golf 6 GTI Xenon gestolen!

Bericht door THEY070 »

Het is weer zo ver heren en dames, nieuwe bende actief in Schiedam.
Witte Golf 7 U-Led gepakt en een Golf 6 DRL-Xenon.

Wees op je hoedde meer kan ik niet zeggen helaas...

https://schiedam24.nl/nl/nieuws/nieuws/ ... eren/13011
https://schiedam24.nl/nl/nieuws/nieuws/ ... mpen/12997
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten