totale interieur overhoop getrokken.

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Drazle
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 dec 2013, 11:06
Type auto: Golf MK6 Gti
Locatie: zuid-holland

totale interieur overhoop getrokken.

Bericht door Drazle »

Hi There.

Een maatje van me heeft een BMW 1 serie laatse model met navigatie I drive alles op en aan echt mooie bak.

Helaas voor hem heeft de dieven gilde daar ook afgelopen week toegeslagen. Navigatie eruit gesloopt en complete midde console voor de i drive systeem. Naar de dealer geweest voor herstel. Onderaan de streep een bedrag voor 7000 euro kwijt ( wel vergoed Door de verzekering maar toch.

De reden waarom ik dit hier plaats is om enkele illusie's uit de wereld te helpen dat sommige mensen denken dat enkel bij vag auto's ingebroken word voor de opties.

Zo zie je maar weer ook andere luxe wagens hebben er wel degelijk last van.

Een voordeel wat wij al hebben is het Veel betwiste navilock. Ik ben er heel blij mee. Want ik slaap al een jaar zonder zorgen. En het zit er nog steeds in :D .
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: totale interieur overhoop getrokken.

Bericht door bzb »

wist ik al zo lang, bmw navi's zijn super popi, dat bmw alles duurder is kwa onderdelen was me ook al bekend :mrgreen:
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: totale interieur overhoop getrokken.

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Hier hetzelfde verhaal. Ook een 1-serie van een vriend van mij. Schade was ruim 8000 euro aangezien de heren nogal ruw te werk waren gegaan; kapot raam, dashboard half gesloopt, kabels geknipt en leer gescheurd. Leuk een schade van 20% van de nieuwwaarde....
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten