Tellerklok Golf 6 Gti gestolen, mogelijk voor stelen auto

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
nockienl
Berichten: 88
Lid geworden op: 21 sep 2014, 20:55
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: ja

Re: Tellerklok Golf 6 Gti gestolen, mogelijk voor stelen aut

Bericht door nockienl »

Bedankt Staffpride, Tonnie, Burak en Wehoo en de rest voor jullie reacties!

Ik ben n.a.v jullie berichten tot de volgende conclusie gekomen.

De tellerunit is meegenomen en met deze kunnen ze binnenkort terugkomen om mijn auto mee te nemen, ook al wordt alles vervangen. (slot en tellerunit)
Het kan ook nog zijn dat ze doelgericht op zoek waren naar een tellerunit, maar omdat de rest is blijven verwacht ik dat ze voor de hele auto zijn gekomen.

Ik heb zelf nog geen besluit genomen maar ik kan nu twee dingen doen:

1: Auto verkopen met mijn in mijn hart
2: Auto beveiligen met bearlock in de hoop dat ze hem laten staan (als ze hem willen hebben nemen ze hem uiteindelijk toch wel mee) Ook nog andere preventieve maatregelen die ik hier niet zal benoemen omdat wellicht de boefjes ook meelezen.
+ garageopslag regelen in de buurt
Barbaric
Berichten: 260
Lid geworden op: 19 nov 2013, 22:19
Type auto: Golf MK7 GTI

Tellerklok Golf 6 Gti gestolen, mogelijk voor stelen auto

Bericht door Barbaric »

Een goede verzekering verzacht het leed niet! Ik denk dat iedereen hier waarvan hun GTI gestolen is dat kan be-amen.

Een jaar en een paar maanden later kijk ik als ik 's nachts naar de wc moet toch ff naar buiten of de "nieuwe" er toch nog staat. Hiervoor moet ik in m'n bad op m'n tenen gaan staan.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Tellerklok Golf 6 Gti gestolen, mogelijk voor stelen aut

Bericht door Verlengsnoer »

Ik lees veel over een "goede" verzekering. Een goede verzekering kost ook meer dan de 74 euro die ik maandelijks voor mijn all-risk betaal bij inshared!
Better safe than sorry lijkt de strekking van het verhaal...
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: Tellerklok Golf 6 Gti gestolen, mogelijk voor stelen aut

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

nockienl schreef:Bedankt Staffpride, Tonnie, Burak en Wehoo en de rest voor jullie reacties!

Ik ben n.a.v jullie berichten tot de volgende conclusie gekomen.

De tellerunit is meegenomen en met deze kunnen ze binnenkort terugkomen om mijn auto mee te nemen, ook al wordt alles vervangen. (slot en tellerunit)
Het kan ook nog zijn dat ze doelgericht op zoek waren naar een tellerunit, maar omdat de rest is blijven verwacht ik dat ze voor de hele auto zijn gekomen.

Ik heb zelf nog geen besluit genomen maar ik kan nu twee dingen doen:

1: Auto verkopen met mijn in mijn hart
2: Auto beveiligen met bearlock in de hoop dat ze hem laten staan (als ze hem willen hebben nemen ze hem uiteindelijk toch wel mee) Ook nog andere preventieve maatregelen die ik hier niet zal benoemen omdat wellicht de boefjes ook meelezen.
+ garageopslag regelen in de buurt
Zodra je je auto terugkrijgt zou ik hem net zo lang bij VW stallen tot er een bearlock inzit. Het is anders een kwestie van een paar dagen dat je auto voor de deur wordt meegenomen. Waarschijnlijk rijden ze nu al rond in je buurt om te kijken of je auto al terug is van de reparateur.
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Tellerklok Golf 6 Gti gestolen, mogelijk voor stelen aut

Bericht door Nick87 »

Verlengsnoer schreef:Ik lees veel over een "goede" verzekering. Een goede verzekering kost ook meer dan de 74 euro die ik maandelijks voor mijn all-risk betaal bij inshared!
Better safe than sorry lijkt de strekking van het verhaal...
Ik betaal wel iets meer als dubbel zoveel voor m'n "zware" omnium.
Maar ja, dat koopt wel gemoedsrust eerlijk gezegd. Ik lig er zeker niet wakker van.

Is hij weg, bestel ik een nieuwe (ok ja het is altijd rompslomp). Die van mij is volledig standaard dus heb er geen kosten aan gemaakt die niet vergoed worden.
bertusGTI
Berichten: 86
Lid geworden op: 11 jul 2012, 21:41
Type auto: Golf1GTI+Golf7R
Locatie: Zuid-Holland

Re: Tellerklok Golf 6 Gti gestolen, mogelijk voor stelen aut

Bericht door bertusGTI »

Ik lees de afgelopen maanden ook mee met deze tropic's..... En kreeg kippenvel toen ik de foto's zag, mijn 6 gti hebben ze afgelopen dec. Ook Gestolen en om eerlijk te zeggen ben ik blij dat ik h'm s'morgens niet zo heb aangetroffen maar dat ie gewoon weg was.... Natuurlijk baalde ik ook dat hij weg was maar was goed verzekerd.
Ik heb ook getwijfeld of ik wel weer een golf terug moest kopen maar het is toch te gek voor woorden dat je niet eens een auto kan kopen die je mooi vind omdat ie gestolen kan worden....
Ik heb nu in m'n auto een bearlock zitten maar ook daar zullen ze weer wat op vinden, met camera's die ze afplakken of ander alarm zullen ze ook een manier hebben....
Ik denk dat je je gti gewoon heel goed moet verzekeren en natuurlijk ook het ze moeilijk moet maken met een slot of alarm, maar als ze h'm echt willen hebben komen ze h'm gewoon halen...

Succes met afhandelen en kijk je verz. Papieren nog eens goed na hoe je verzekerd bent.

Gr. Bertusgti
[O===GTI=O]
Uu=R====uU

Golf 1 GTI
Golf 7 R dsg
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten