Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
jswaanen
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2016, 19:56
Type auto: Golf Mk 7 GTI

Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door jswaanen »

Een Bearlock is geen garantie dat hij blijft staan...
In de nacht van zondag op maandag (4-4-2016) is mijn Mk 6 GTD gestolen...

Een filmpje van de auto wat ik een jaar geleden op internet vond nadat ik de auto kocht:[youtube]y3AAvgpJSU0[/youtube]
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door bzb »

enorm balen natuurlijk! maar heb je hem echt bij de sleutelbloem gekocht?
jswaanen
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2016, 19:56
Type auto: Golf Mk 7 GTI

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door jswaanen »

Nee hoor, kwam het filmpje gewoon een keer tegen op YouTube.
Wel lachen om je auto zo tegen te komen. Alleen jammer dat ie nu weg is... :evil:
Navilock, Bearlock (achteruit bijna tegen lantaarnpaal parkeren) etc hebben niet geholpen...

Hoe omzeilen ze die Bearlock? Zouden ze hem hebben opgesleept?
Blijft vreemd, kan het nog steeds niet geloven...
Gebruikersavatar
MK5GTI
Berichten: 412
Lid geworden op: 10 aug 2015, 19:24
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Omgeving Deventer.

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door MK5GTI »

Je zou haast denken dat ze hem op trolleys hebben gezet oid?

Wel flink balen, investeer je in anti diefstal, word hij alsnog gestolen.. Het is ook niet meer te geloven tegenwoordig.
Ex ride Golf MKV GTI 08' - JD 268PK & 384NM - AP Schroefset - 19" Phaeton Helios - Milltek Catback - Carbonio
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door KnuffelTurk »

Hoezo achteruit tegen een paal? Zo kunnen ze hem makkelijker takelen toch? Mij js geleeerd zo ver mogelijk naar voren ( liefst tegen de stoep aan met je wielen ) en met gedraaide stuur.
Succes met de afhandeling iig!
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door jochemstr »

Onwijs balen dit.. Een Bearlock is helaas ook geen garantie dat de auto niet wordt gestolen, toch laat ik hem zelf nu ook bij mijn GTI er weer in zetten..
Achteruit was volgens mij juist ook niet de manier om te voorkomen dat ze hem kunnen wegslepen, volgens mij kan je juist beter met de achterkant naar de straat kan zetten met gedraaide voorwielen zoals KnuffelTurk zegt..

Volgens mij slepen ze hem gewoon weg met een Bearlock, dat is de enige manier die ik zo even kan bedenken...
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door Gengar »

Begin nu langzaam te knijpen. Ik heb zelf ook een bearlock. GTI staat er nog steeds. Een pedaalslot werkt ook niet als zij de wagen takelen of slepen. Niks werkt blijkbaar tegenwoordig.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door bzb »

leef niet in angst :mrgreen: goed verzekeren en weg is weg
Razenl
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 jan 2015, 10:13
Type auto: Vw golf V5

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door Razenl »

Ontzettend balen dit, hopelijk is hij goed verzekerd. Ik ben van golf afgestapt je kan ze gewoon niet meer rijden, het is niet de vraag meer of je gedoe krijgt, maar wanneer. Alleen een eigen garage helpt achter een hek van 2 meter hoog.
Gebruikersavatar
Morris
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 feb 2015, 10:19
Type auto: MK6 GTI Edition 35

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door Morris »

Wat balen dit zeg, sterkte met de afhandeling!!

bzb schreef:leef niet in angst :mrgreen: goed verzekeren en weg is weg

Helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Na diefstal van auto en vervolgens koplampen kon ik niet meer lekker slapen (slaapkamerraam open, bij ieder geluid keek ik naar buiten). De afwikkeling van een diefstal en zoektocht naar een nieuwe GTI waren stressvol.

Ik rij daarom nooit meer in mijn GTI, hij staat nu veilig in een afgesloten garage stof te happen. Als ik wekelijks van Den Haag naar Amsterdam reis, dan pak ik de trein (waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb). Wel goed voor de kilometerstand van mijn ED35.

Het is niet de vraag of ze een GTI/R/GTD pikken, maar wanneer ze hem pikken. Ik heb mij erbij neergelegd en ga na de verkoop van mijn ED35 een ander merk rijden.
Edition 35 sold!!! >> Gallardo
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door jochemstr »

Morris schreef:Wat balen dit zeg, sterkte met de afhandeling!!

bzb schreef:leef niet in angst :mrgreen: goed verzekeren en weg is weg

Helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Na diefstal van auto en vervolgens koplampen kon ik niet meer lekker slapen (slaapkamerraam open, bij ieder geluid keek ik naar buiten). De afwikkeling van een diefstal en zoektocht naar een nieuwe GTI waren stressvol.

Ik rij daarom nooit meer in mijn GTI, hij staat nu veilig in een afgesloten garage stof te happen. Als ik wekelijks van Den Haag naar Amsterdam reis, dan pak ik de trein (waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb). Wel goed voor de kilometerstand van mijn ED35.

Het is niet de vraag of ze een GTI/R/GTD pikken, maar wanneer ze hem pikken. Ik heb mij erbij neergelegd en ga na de verkoop van mijn ED35 een ander merk rijden.

Ben ik het niet helemaal mee eens, bij mij in de directe omgeving (woonplaats) heb ik twee bekenden waarvan één met een Golf 7 GTI en één met een Golf 6 Edition 35. De Golf 7 GTI staat op een oprit zonder Bearlock o.i.d. al dik twee jaar, nog niet gestolen. De 6 GTI 35 al dik 3 jaar 'gewoon' langs de weg in een parkeervak mét een Bearlock en is tot op heden nog niks mee gebeurd. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met de woonplaats en verdere omgeving, mijn vorige auto (GTD) heeft een half jaar binnen gestaan in een carport achter een hek en daarna dik een jaar buiten gestaan, nooit iets mee gebeurd.. Waarschijnlijk worden er ook heel veel niet gestolen, maar dat horen wij niet...
R400
Berichten: 278
Lid geworden op: 25 feb 2015, 18:11
Type auto: R400

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door R400 »

jochemstr schreef:
Morris schreef:Wat balen dit zeg, sterkte met de afhandeling!!

bzb schreef:leef niet in angst :mrgreen: goed verzekeren en weg is weg

Helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Na diefstal van auto en vervolgens koplampen kon ik niet meer lekker slapen (slaapkamerraam open, bij ieder geluid keek ik naar buiten). De afwikkeling van een diefstal en zoektocht naar een nieuwe GTI waren stressvol.

Ik rij daarom nooit meer in mijn GTI, hij staat nu veilig in een afgesloten garage stof te happen. Als ik wekelijks van Den Haag naar Amsterdam reis, dan pak ik de trein (waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb). Wel goed voor de kilometerstand van mijn ED35.

Het is niet de vraag of ze een GTI/R/GTD pikken, maar wanneer ze hem pikken. Ik heb mij erbij neergelegd en ga na de verkoop van mijn ED35 een ander merk rijden.

Ben ik het niet helemaal mee eens, bij mij in de directe omgeving (woonplaats) heb ik twee bekenden waarvan één met een Golf 7 GTI en één met een Golf 6 Edition 35. De Golf 7 GTI staat op een oprit zonder Bearlock o.i.d. al dik twee jaar, nog niet gestolen. De 6 GTI 35 al dik 3 jaar 'gewoon' langs de weg in een parkeervak mét een Bearlock en is tot op heden nog niks mee gebeurd. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met de woonplaats en verdere omgeving, mijn vorige auto (GTD) heeft een half jaar binnen gestaan in een carport achter een hek en daarna dik een jaar buiten gestaan, nooit iets mee gebeurd.. Waarschijnlijk worden er ook heel veel niet gestolen, maar dat horen wij niet...
Golf 7 kan je ook indd niet stelen logisch dat die er nog staat haha :mrgreen:
Gebruikersavatar
Krtek
Berichten: 63
Lid geworden op: 08 okt 2014, 17:28
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door Krtek »

Waardeloos zeg :cry: in ieder geval succes met de verdere afhandeling.
Gebruikersavatar
Warhoofd
Berichten: 147
Lid geworden op: 03 aug 2014, 07:31
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door Warhoofd »

bzb schreef:leef niet in angst :mrgreen: goed verzekeren en weg is weg
Yep, helemaal mee eensch! Mijn verzekering + diverse beveiligingsmaatregelen zorgen ervoor dat ik rustig kan slapen.
Ik kan misschien nog meer maatregelen nemen maar als ze hem ECHT willen hebben is er toch NIKS wat ze tegen kan houden, zelfs geen garage of een 2 meter hoog hek ;)

Sterkte met de afhandeling jswaanen!
312 pk & 460 NM by JD Engineering
jswaanen
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2016, 19:56
Type auto: Golf Mk 7 GTI

Re: Golf 6 GTD (2-TJL-99) 4-4-2016 gestolen omg. Eindhoven

Bericht door jswaanen »

Iedereen bedankt voor de reacties, nu nog 2,5 week afwachten of hij nog teruggevonden wordt...
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten