Clubsponsor: JDEngineering

Afbeelding
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Clubsponsor: JDEngineering

Bericht door ferry »

Golf88 schreef:Bel ze anders even op, dan weet je wellicht meer?
Ja ik zal ze morgen even bellen.
Schippersss schreef:Vandaag is zondag en morgen zijn ze ook dicht. Weet niet wanneer je de mail had gestuurd. Normaal gesproken krijg je snel antwoord bij jd. Zelf paar keer meegemaakt op zondag antwoord.
Ik had de mail op 30 juli verstuurd.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Clubsponsor: JDEngineering

Bericht door Race Eend »

ferry schreef:
Ik had de mail op 30 juli verstuurd.
30 juli - Donderdag avond 20.00 uur mail verstuurd, maandag 13:00 uur mail terug met de gevraagde prijzen. ;)

Hou er rekening mee dat wij regelmatig 30 mails of meer per dag krijgen. Zodoende mail ik de mensen regelmatig terug op rare tijden (zondag/maandag/laat op de avond).

Afgelopen week was de eerste week na onze vakantie, aan het begin van de week stond de mailbox vol met zeker 100 onbeantwoorde mails, ondanks dat ik in de 2 weken vakantie zeker 5-6 uur besteed heb aan mail verkeer, om maar te voorkomen dat er na de vakantie helemaal niet doorheen te komen was.

Daarbij is zo'n eerste week gewoonweg druk, veel telefoon, veel afspraken, wegwerken van de vakantie mails.
Vrijdag zijn er 14 auto's getuned, en zaterdag 11 stuks. Kortom toen was er simpelweg geen tijd om me met de mail bezig te houden.

Vanmorgen (maandag is ons weekend) ben ik om 7.30 uur gestart om alle mails van afgelopen donderdag tm vandaag te beantwoorden. Ik begin nu weer een beetje door de mails heen te komen, stuk of 20 nog....


Kortom, als het haast heeft, even bellen en anders gewoon even geduldig wachten, antwoord komt altijd. 8-)
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Clubsponsor: JDEngineering

Bericht door ferry »

Bedankt voor de uitleg en mail.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Plaats reactie

Terug naar “JD Engineering”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten