Golf GTI Edition 30 2008 Origineel NL

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
timspaans
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 mei 2016, 18:50
Type auto: GTI Edition 30
Locatie: Omg. Leiden

Golf GTI Edition 30 2008 Origineel NL

Bericht door timspaans »

Het betreft hier een origineel Nederlands geleverde Golf GTI Edition 30 met handgeschakelde versnellingsbak. Van de 36 origineel in Nederland geleverde Edition 30's is dit een van de 15 exemplaren met een handbak!

De auto verkeerd in zeer goede staat voor zijn leeftijd en kilometerstand en is voorzien van uitgebreide onderhoudshistorie. Ook is er niet op onderhoud bespaard en dat voel je tijdens het rijden in deze GTI, hij rijdt nog als nieuw.

Een Edition 30 kenmerkt zich ten opzichte van andere GTI's door de in kleur meegespoten bumpers, matzwarte 18" Detroit velgen, Edition 30 logo's, kersenrode achterlichten, half-lederen, half GTI-stof bekleding en een BYD motorblok welke gelijk is aan onder andere de Audi S3 en vanaf fabriek voorzien is van onder meer versterkte nokkenassen, drijfstangen en een grotere (K04) turbo.

De GTI is voorzien van alle denkbare opties, denk hierbij aan:
Schuifdak
RNS510 met 2017 kaarten
Ground Zero versterker
Multifunctioneel stuurwiel
MFA Plus (Boordcomputer)
Xenon koplampen
Regensensor en lichtsensor
Climatronic
Stoelverwarming
PolarFIS uitbreidingsmodule voor boordcomputer

Ik ben zeer zuinig geweest op de auto. De auto heeft in mijn bezit dan ook nooit een wasstraat gezien en is wekelijks met de hand gewassen. Wanneer er iets gerepareerd moest worden is dit direct gebeurt en elke 10.000km heb ik de auto voorzien van nieuwe Castrol 5W40 olie. Dit is voor het laatst gebeurt bij 188.490km afgelopen week (2-10).

Daarnaast is de auto zeer recent voorzien van een nieuwe koppeling en koppelingscilinder, distributieriem en waterpomp, Zimmermann remschijven en remblokken rondom, nieuwe Diverter Valve, nieuwe PCV (carterventilatie), turboslang, bobines, bougies en cam follower (nokvolger van de hogedruk brandstofpomp). Dit alles is aantoonbaar aan de hand van facturen en het onderhoudsboekje.

Vraagprijs: €11.000,--

Voor meer informatie kunt u mij bereiken per email of voor direct antwoord via Whatsapp of telefoon op 0653136532.

Inruil is mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Tim Spaans

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door timspaans op 09 okt 2017, 10:56, 3 keer totaal gewijzigd.
timspaans
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 mei 2016, 18:50
Type auto: GTI Edition 30
Locatie: Omg. Leiden

Re: Golf GTI Edition 30 2008 Origineel NL

Bericht door timspaans »

Pricedrop naar €11.000,--!!
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten