Interessepeiling MK6 Edition 35

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sebster
Berichten: 94
Lid geworden op: 19 aug 2015, 08:17
Type auto: Edition 35

Interessepeiling MK6 Edition 35

Bericht door Sebster »

Beste, ik wil hierbij een interessepeiling doen voor mijn Edition 35, Carbon steel grey, DSG, bouwjaar 2012.
De auto gaat komend weekend op autoscout/marktplaats, maar dacht dat het misschien leuk zou zijn om eerst onder de echte liefhebbers te informeren.. Deze auto komt van een liefhebber en is voor een liefhebber. Mocht dit tegen het beleid van dit forum zijn, hoor ik dit graag.

De auto is door mij rechtstreeks van de 1e eigenaar uit Duitsland geïmporteerd. Stond toen 28.5k op de klok, inmiddels 96k.
Zo rond de 40k is de auto stage 2 getuned bij JD Engineering (alle facturen aanwezig). DSG ook aangepast (kickdown uitgezet). Dit resulteerde in 380.4 pk en 500nm. Later is nog een non-resonated catback van milltek (met middendemper, geen eindddemper) toegevoegd + een HPFP van Loba. Verder is de auto optisch origineel, geen schades, lakwerk in uitstekende staat (Gyeon MOHS), interieur in goede staat, veel preventief onderhoud (DSG is al 2x olie vervangen), distributie + waterpomp bij 92k, elke 10k olie + filter, brandstoffilter, injectoren ultrasoon gereinigd (~80k), walnootstralen van de inlaat (~70K) etc etc. Overal zijn uiteraard facturen van..

Auto rijdt echt super lekker en het invoegen op de snelweg is iets wat blijft verbazen! Ik ga echter meer kilometers maken dus ga toch eens kijken of er een andere liefhebber te vinden is voor dit monster. Heb er altijd met veel plezier mee gereden en ook veel mensen verbaasd op de snelweg.. :roll: :roll:

Mochten er verdere vragen zijn of evt. foto's willen zien, stuur mij dan aub een PB!

Groetjes,
Sebas

https://www.autoscout24.nl/aanbod/volks ... cldtidx=16

https://i.imgur.com/OsJGM83.jpg
Laatst gewijzigd door Sebster op 10 mar 2019, 22:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Interessepeiling MK6 Edition 35

Bericht door ChielED35 »

Ik verplaats hem even naar het verkoophoekje. Plaats wat foto’s erbij en een richtprijs en je hebt een mooie verkoopadvertentie. Succes met de verkoop!
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
Sebster
Berichten: 94
Lid geworden op: 19 aug 2015, 08:17
Type auto: Edition 35

Re: Interessepeiling MK6 Edition 35

Bericht door Sebster »

Ah, tuurlijk haha. Dank je wel!
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
Gebruikersavatar
Crocky
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 aug 2014, 14:58
Type auto: Golf MK6 GTI Ed35
Locatie: België

Re: Interessepeiling MK6 Edition 35

Bericht door Crocky »

Edit.
Laatst gewijzigd door Crocky op 27 mar 2019, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Interessepeiling MK6 Edition 35

Bericht door bzb »

waarom een fijne auto wegdoen als je meer kilometers maak? kanje er nog meer van genieten :D ben al op weg naar de 2 ton
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten