Seat Leon FR ST Business (bouwjaar 8/2014) 184 PK uitvoering/heel veel opties!

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Seat Leon FR ST Business (bouwjaar 8/2014) 184 PK uitvoering/heel veel opties!

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Seat Leon FR ST Business
08/2014, Diesel, Automaat, Station, Zwart metallic

Met enigszins pijn in mijn hart bied ik hierbij mijn Seat Leon FR ST te koop aan. Reden? De auto is eigenlijk super. Ik had deze auto aangeschaft in verband met de geboorte van mijn zoontje en woon/werkverkeer. Hiervoor had ik een Golf 6 GTI DSG (3-deurs) en die is niet echt praktisch als je net een kleine hebt en o.a. kinderwagens etc. moet vervoeren. Ik kon me geen beter alternatief wensen en het is eigenlijk een zeer prettige auto (zowel luxe als sportief) om lange afstanden mee te maken. Mocht je een stukkie willen scheuren trap je gewoon ff het gaspedaal in en mocht het nog sportiever moeten is er altijd nog de sport knop :). Heerlijk om 184 PK (niet de standaard 150 pk) tot je beschikking te hebben. Nu is mijn zoontje inmiddels alweer 3 jaar oud en heb ik de ruimte niet meer nodig en ben ik op zoek naar iets anders.

Het is niet een standaard Seat Leon FR maar een Business uitvoering met 184 PK en veel opties! De auto heb ik in 2017 gekocht bij Autobedrijf Verhoefen in Zaandam. De auto verkeert in een (zeer) goede staat en rijd uitstekend. Ziet er behoudens enkele gebruikerssporen/krasjes schitterend uit. Kan er zelfs nog mooier uitzien als de auto goed gepoetst en/of gepolijst wordt. Altijd netjes onderhouden!

Recentelijk (26-08-2020) is de auto nog APK gekeurd en heeft tegelijkertijd een onderhoudsbeurt gehad. Onder de auto zitten momenteel mooie 19 inch sportvelgen (helaas met velg(rand) schade) met all-season banden. Ik ben van plan om de auto met de standaard 16 inch zwarte stalen wielen (winterset) te verkopen (zoals ik de auto gekocht heb). Mochten we eruit komen met de prijs ben ik bereid om beide sets mee te geven.

Vraagprijs is € 13.995,00

Bouwjaar: 08/2014
Km stand: circa 176.000 (er wordt nog mee gereden)
Brandstof: Diesel
Transmissie: Automaat
APK Ja, tot 19-09-2021
Motorvermogen 135 kW (184 pk)
Aantal deuren 5-deurs
Aantal zitplaatsen 5

Standaarduitrusting/extra opties:
- DSG6 automaat
- Full-led rondom
- Seat Sound geluidssysteem
- Adaptieve cruise control
- Navigatiesysteem
- Dimmende binnenspiegel
- PDC
- Front Assist
- Lane assist
- Elektrische, verwarmde en inklapbare spiegels
- Driving modes + adaptief chassis.
- Stoelverwarming
- ABS
- Airbags
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Getint glas (achter)
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Climate control
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Elek. bedienbare ramen
- Lendesteun
- Panoramadak
- Regensensor
- Lichtsensor
- Stuurbekrachtiging
- Multimedia
- Navigatiesysteem
- 19 inch sportvelgen met all-season banden
- Sportstoelen
- Alcantara/leder bekleding
- Achterbank neerklapbaar
- Dakrails
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Elek. verstelbare spiegels
- Trekhaak

Ik zal misschien nog wel wat opties zijn vergeten maar dit is wel een beetje wat je mag verwachten.

De auto is eventueel te bezichtigen in Zaandam.

Bijzonderheden/opmerkingen
  • Er heeft wel eens een motorstoringslampje gebrand. Dit had ik toen na laten kijken bij de garage maar men kon niks vinden. De auto rijd ook gewoon super. De garage denkt dat het aan een (lamba)sensor? kan liggen. Mocht het lampje weer gaan branden is het misschien verstandig om de betreffende sensor te vervangen. Tot op heden geen last van het lampje meer gehad en zoals eerder vermeld is de auto recentelijk nog APK gekeurd etc. Ik rij er nog steeds heerlijk mee naar mijn bestemmingen :)
  • Er is nooit gerookt in de auto.
  • Er zijn nooit huisdieren in de auto vervoerd.
Stuur mij een PM bij serieuze interesse...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door GTI_MaRsS-72 op 10 okt 2020, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Seat Leon FR ST Business (bouwjaar 8/2014) 184 PK uitvoering/heel veel opties!

Bericht door Maarten »

Succes met de verkoop. Ik heb de benzine versie (FR) en het is inderdaad echt een top auto.

Serviced by EM Services.

Serviced by EMServices.
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Seat Leon FR ST Business (bouwjaar 8/2014) 184 PK uitvoering/heel veel opties!

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Thx Maarten!
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten