Prachtige VW Golf 6R aangeboden

Auto's, maar alleen uit de VAG-groep
VWgolf6R
Type auto: Golf 6R

Prachtige VW Golf 6R aangeboden

Bericht door VWgolf6R » 20 nov 2020, 15:01

Altijd al een originele Golf 6R willen rijden in de unieke kleur Rising Blue metallic? Dan is dit je kans.
Hierbij verkoop ik mijn Golf 6R uit 2011 en is handgeschakeld. De auto heeft slechts 59.453 km (echte km stand!) gereden.
Ik heb de auto in 2017 zelf uit Duitsland gehaald. Dit vanwege de combinatie van kleur en uitvoering en staat van de auto. De auto had toen 53.300 km gereden.
In 2018 heb ik de auto een grote beurt laten geven waarbij onder andere de distributie inclusief waterpomp is vervangen, de inlaat is gereinigd en de haldex-olie vervangen.
In 2019 heeft de auto een airco onderhoudsbeurt gehad.
De historie en alle onderhoudsnota's zijn beschikbaar en in te zien.
De auto staat altijd in de garage en in de wintermaanden wordt er niet mee gereden.
Het interieur ziet er nog als nieuw uit, zie de foto's via onderstaande link.
Verder is de auto voorzien van onder andere:
- Originele Talladega velgen 19 inch
- RNS 510
- Achteruitrijcamera
- Cruise controll
- Topsport stoelen
- AWD
- R remmen
- Alarm
- Keyless entry
- Licht en zicht pakket
- Winterpakket
- Stoelverwarming
- Multistuur
- Navigatie
- ALS
Verder is de auto stage 1 gechipt bij JD Engineering en heeft hierdoor een vermogen van circa 315 pk(RON 98) en 452 Nm.
De auto is voorzien van een Eibach Pro Straat S Schroefset. De originele dempers met veren worden erbij geleverd.
APk is geldig tot 30-11-2021. De auto is recent voorzien van nieuwe olie, remvloeistof en interieurfilter.
De auto is schadevrij en niet gespoten.
Ik verkoop de auto graag aan een liefhebber. Wil je graag meer weten van deze prachtige Golf R neem dan direct contact met mij op.
Alle keuringen zijn toegestaan (op kosten van koper).
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn te vertellen.
Proefrit alleen mogelijk bij serieuze interesse.
De vraagprijs is onderhandelbaar.

Zie voor Foto's en overige info deze link https://www.autoscout24.nl/aanbod/volks ... c=listPage

Plaats reactie

Terug naar “Auto's te koop aangeboden”