wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bespreek hier alles met betrekking tot de Polo in alle uitvoeringen.
Plaats reactie
robert26
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2012, 23:40
Type auto: polo gti 6r

wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door robert26 »

ik zag deze blauwe gti via google, en heb me daarom op dit forum aangemeld omdat ik graag wil weten wat de kleur is!

ik wil me polo ook in deze kleur laten spuiten! ik ben nieuw hier en heb geen flauw idee hoe ik de foto kan laten zien!

maar ik heb hier een link ervan. hopelijk werkt die link!? http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... f=16&t=477
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door Renekesgti »

Dit antwoord is wel heel makkelijk te vinden.
Nou voor het gemak dan kleur is Rising Blue. Kleurcode google is your friend.. ;)

LR5Z/4C

René
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Renekesgti schreef:Dit antwoord is wel heel makkelijk te vinden.
Nou voor het gemak dan kleur is Rising Blue. Kleurcode google is your friend.. ;)

LR5Z/4C

René
Ik vind dit een van de mooiste kleuren.
Denk er wel eens over na om mijn GTI in de toekomst in een andere kleur te laten spuiten of wrappen.

Factoren die mij tegenhouden:

- hoge kosten van het laten spuiten en eventuele waardevermindering van de auto
- hoge kosten van het wrappen en de kleur Rising Blue bestaat volgens mij niet in wrap folie

Hoor graag jullie meningen/reacties.
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door wehoo »

Valt onder de kleurcodes voor een R.

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
robert26
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2012, 23:40
Type auto: polo gti 6r

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door robert26 »

hi!

ja ik bedoelde de kleur van de eerste auto op de foto(die in de sneeuw staat) is dat dus rising bleu? zit wel een mooie glans overeen die kleur heel fris!

en mijn velgen zal ik die dan mat zwartlaten spuiten of juist glans? en dan kan ik mischien beter ook alle andere delen ook laten spuiten
bedoel dus voorbumer, roosters etc etc etc. maar de vraag is dat rising bleu zal het ook bij een polo 6r staan?
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

robert26 schreef:hi!

ja ik bedoelde de kleur van de eerste auto op de foto(die in de sneeuw staat) is dat dus rising bleu? zit wel een mooie glans overeen die kleur heel fris!

en mijn velgen zal ik die dan mat zwartlaten spuiten of juist glans? en dan kan ik mischien beter ook alle andere delen ook laten spuiten
bedoel dus voorbumer, roosters etc etc etc. maar de vraag is dat rising bleu zal het ook bij een polo 6r staan?
Ja, dat is de kleur Rising Blue. Echt een hele mooie kleur en staat inderdaad heel fris, valt ook mooi op, er staat echt wat ;)
Ik zou de velgen juist glans zwart laten spuiten, heb zelf matzwarte velgen maar ik vind glanszwart toch mooier.

Persoonlijk zou ik alleen de onderdelen die al af fabriek gespoten zijn over laten spuiten, roosters e.d. zou ik gewoon zo (origineel) laten.
Denk dat deze kleur (i.c.m. donkere velgen) op elke auto mooi zal staan dus ook op jouw Polo ;-)
robert26
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2012, 23:40
Type auto: polo gti 6r

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door robert26 »

hi gti_mars,

bedankt voor je reactie! ik zelf denk ook dat alles in glans juist heel erg eruit knalt. aleen op die foto van die gti die in de sneeuw staat

die heeft welke kleur zwart denk je? ik vind persoonlijk die kleur zwart echt perfect! is dat ook glans die lak die daarop zit? of mat?
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

robert26 schreef:hi gti_mars,

bedankt voor je reactie! ik zelf denk ook dat alles in glans juist heel erg eruit knalt. aleen op die foto van die gti die in de sneeuw staat

die heeft welke kleur zwart denk je? ik vind persoonlijk die kleur zwart echt perfect! is dat ook glans die lak die daarop zit? of mat?
Geen dank ;) Ik weet niet hoe men die kleur zwart noemt maar dit kun je denk ik makkelijk bij een VW dealer opvragen?
robert26
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2012, 23:40
Type auto: polo gti 6r

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door robert26 »

weet niet hoor? ziet er niet origineel uit. volgens mij is dat gewoon zelf gespoten...
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

robert26 schreef:weet niet hoor? ziet er niet origineel uit. volgens mij is dat gewoon zelf gespoten...
Weet niet hoor? :ugeek: Volgens mij is dit gewoon de zwarte uitvoering van de originele 19 inch Talladega velgen. Is gewoon origineel Volkswagen optie bij een Golf R20.
robert26
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2012, 23:40
Type auto: polo gti 6r

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door robert26 »

ok... ja ik heb de foto van de auto aan het schade herstellbedrijf laten zien. en hij zegt dat de kleuren zwart op die auto hooglans zwarte lak zijn.

kan jij je daarbij aansluiten als je alle zwarten delen op die auto ziet?
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

robert26 schreef:ok... ja ik heb de foto van de auto aan het schade herstellbedrijf laten zien. en hij zegt dat de kleuren zwart op die auto hooglans zwarte lak zijn.

kan jij je daarbij aansluiten als je alle zwarten delen op die auto ziet?
Dat het hoogglans zwart is was mij al duidelijk ;), dus ja...ik kan mij daar wel bij aansluiten :ugeek:

Als je echt deze originele zwarte kleur wil hebben kun je volgens mij gewoon de kleur/kleurcode opvragen bij Volkswagen.

Het is trouwens een Golf R(20) die je op de foto ziet (geen GTI).
robert26
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2012, 23:40
Type auto: polo gti 6r

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door robert26 »

ok! ik zal de dealer is vragen om de kleurcodes! en dan mijn laatse vraag: de velgen welke kleur zijn die? ook hoogglans zwart?

en wat een wagen zeg die r20! helaas iets te prijzig voor mij... :oops:
Gebruikersavatar
RonnyR20
Berichten: 579
Lid geworden op: 17 apr 2011, 22:17
Type auto: 7R

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door RonnyR20 »

robert26 schreef:ok! ik zal de dealer is vragen om de kleurcodes! en dan mijn laatse vraag: de velgen welke kleur zijn die? ook hoogglans zwart?

en wat een wagen zeg die r20! helaas iets te prijzig voor mij... :oops:
Velgen zijn inderdaad hoogglans zwart.
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

RonnyR20 schreef:
robert26 schreef:ok! ik zal de dealer is vragen om de kleurcodes! en dan mijn laatse vraag: de velgen welke kleur zijn die? ook hoogglans zwart?

en wat een wagen zeg die r20! helaas iets te prijzig voor mij... :oops:
Velgen zijn inderdaad hoogglans zwart.
x2 :ugeek:
robert26
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2012, 23:40
Type auto: polo gti 6r

Re: wie weet de kleurcode van deze blauwe gti?

Bericht door robert26 »

ok bedankt voor jullie reacties! morgen de auto wegbrengen en volgende week me ontmoeting met me 'nieuwe' auto!
Plaats reactie

Terug naar “POLO”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten