golf 6 gtd storing.

Bespreek hier alles met betrekking tot de GOLF in alle uitvoeringen, behalve de uitvoeringen die een eigen subforum hebben zoals de GTI.
Denk aan de cabrio, de GTD, etc.....
Plaats reactie
broekie1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2015, 05:13
Type auto: Golf IV gtd

golf 6 gtd storing.

Bericht door broekie1987 »

Hallo, ik heb een golf 6 gtd uit 2009.

Nou heb ik een probleem met mijn auto, de auto is een half jaar geleden in beslag genomen en bij domeinen in bleiswijk terecht gekomen. Ik heb hem gister op mogen halen na een lange periode.

Het schijnt dat de autonis gesleept naar domeinen. Hoe ze dat gedaan hebben is me niet helemaal duidelijk. Wat ik wel weet is dat zij geen sleutels hadden van de auto ej dat de auto in zijn p stand stond plus handrem. Dus om de auto te slepen lijkt me niet verstandig. Maar dit hebben zij dus toch gedaan.

Nu zijn mijn achterwielen dus geblokkeerd en me remschijven zo goed als naar de knoppen. Verder als ik contact maak en de auto wil starten branden er allerei lampjes en piepjes. En mijn dsg bak doet praktisch niks. Ik snap dat als de auto gesleept word dat achterwielen geblokkeerd zijn door de handrem. Maar wat heeft dit met de dsg bak te maken. Het schijnt dat hij een communicatie storing geeft is mij verteld door een vriend die hem heeft uitgelezen voor me.

Maar ik vertrouw het allemaal niet zo wsnt hij wilt hem al te graag overnemen voor een prikkie in deze staat en praat me aan dat de hele dsg bak vervangen moet worden en remschijven pkus klauwen.

Dus ben benieuwd of dit iemand een beetje bekend voor komt
Ik ga maandag of dinsdag ook even langs bij de dealer. Maar hoop dat iemand hier mee te maken heeft gehad.
Gebruikersavatar
radeondutch
Berichten: 126
Lid geworden op: 04 okt 2015, 19:24
Type auto: Golf MK6 GTI
Locatie: Uitgeest

Re: golf 6 gtd storing.

Bericht door radeondutch »

Wat zei de dealer?
Met vriendelijke groet,
Boy

Afbeelding
Gebruikersavatar
NielsED30
Berichten: 1231
Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: golf 6 gtd storing.

Bericht door NielsED30 »

Waarom stond hij bij domeinen dan? Is de auto gestolen geweest?
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM

Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Plaats reactie

Terug naar “GOLF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 18 gasten