Golf 4 gti met startprobleem

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkIV.
Plaats reactie
Mike en Suz
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2016, 10:44
Type auto: Golf 4 gti

Golf 4 gti met startprobleem

Bericht door Mike en Suz »

Hallo,

Wij hebben een golf 4 gti met sinds ongeveer 3 maanden een startprobleem en ik hoop dat iemand hier ons kan helpen.
Het begon met af en toe niet in 1 keer willen starten maar eigenlijk naar 2 of 3 keer proberen deed ie het gewoon weer.
Maar na verloop van tijd werd het steeds vaker en sinds ongeveer 1,5 week is het echt eigenlijk elke keer met starten behalve als hij een paar uur niet gestart is en een nacht stil heeft gestaan dan start ie zonder probleem. Maar hoe vaker hij gestart word en dus warmer word hoe moeilijker hij gaat doen. Ook het starten is veel moeilijker geworden nu staan we soms 5 min om hem aan te krijgen. In het begin hielp het goed als je hem even liet hobbelen dan startte hij zo maar dat werkt ook al lang elke keer niet meer. Af en toe geeft ie alleen een klik als je de sleutel omdraait maar eigenlijk net zo vaak hoor je hem wel draaien maar pakt hij hem niet dus wij dachten zelf eigenlijk aan de startmotor maar ben natuurlijk zelf ook even op internet gaan kijken en kom dan dus dingen tegen over sensoren en dergelijke. Nu moet ik zeggen dat een poosje terug er een gat is ontstaan in de slang van de koelvloeistof maar dit is binnen een kwartier weer gerepareerd en de auto geeft zelfs met deze temperaturen aan dat het -51 is. Voordat het gat in de slang is doorgescheurd gebruikte de auto aardig wat koelvloeistof maar gaf dit netjes aan als hij bijgevuld moest worden nou keken we hier gisteren naar en toen zat hij toch echt wel een stukje onder het minimale maar de auto geeft dit niet aan. Ik weet niet of dit met het startprobleem te maken kan hebben maar denk meld het even... Ik hoop dat iemand dit herkend en ons verder kan helpen. Alvast bedankt
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Golf 4 gti met startprobleem

Bericht door staffpride »

al uit laten lezen?

zo nee, dat eerst even (laten) doen. Miss een temp sensor
MVG EMServices

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “GOLF IV GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten