Deurslot mk4 gti vervangen

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkIV.
Plaats reactie
Kzb050
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2018, 20:53
Type auto: Golf MK4 GTI

Deurslot mk4 gti vervangen

Bericht door Kzb050 »

Hoi allemaal, ik ben kelvin en kom uit groningen, ik heb een golf 4 gti. Inmiddels al paar dingen verholpen alleen zit met het probleem dat het alarm afging door slot rechts achter. Kan ik zonder problemen of inleren etc deurslot mechanisme vervangen? Van een golf 4
sebasss2
Berichten: 163
Lid geworden op: 22 mei 2016, 19:45
Type auto: Golf 7 GTI PP
Locatie: Zeeuwsvlaanderen

Re: Deurslot mk4 gti vervangen

Bericht door sebasss2 »

Mijn gevoel zegt dat het het plug en play moet zijn. Denk dat je enkel een stekker moet verwisselen van oude slot naar nieuw slot.
sanakhan
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2020, 16:25
Type auto: GolfMK5 GTI
Contacteer:

Re: Deurslot mk4 gti vervangen

Bericht door sanakhan »

heb net een golf 1 gti aangeschaft, wil deze graag helemaal naar originele staat terugbrengen. Hij heeft 3 jaar stilgestaan is helemaal metallic paars. Ik heb nu setje tarantula velgen gezien negen spaaks, alleen zie ik zelf 8 spaaks tarantula velgen op plaatjes terug. Omdat ik hem helemaal teug wil brengen naar originele staat wil ik graag weten
ramzan
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Deurslot mk4 gti vervangen

Bericht door yal »

Kzb050 schreef: 15 nov 2018, 22:14 Hoi allemaal, ik ben kelvin en kom uit groningen, ik heb een golf 4 gti. Inmiddels al paar dingen verholpen alleen zit met het probleem dat het alarm afging door slot rechts achter. Kan ik zonder problemen of inleren etc deurslot mechanisme vervangen? Van een golf 4
Ja kun je zo los halen en verwisselen. Zou alleen de auto dan niet op contact zetten.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Deurslot mk4 gti vervangen

Bericht door yal »

sanakhan schreef: 31 dec 2020, 16:38 heb net een golf 1 gti aangeschaft, wil deze graag helemaal naar originele staat terugbrengen. Hij heeft 3 jaar stilgestaan is helemaal metallic paars. Ik heb nu setje tarantula velgen gezien negen spaaks, alleen zie ik zelf 8 spaaks tarantula velgen op plaatjes terug. Omdat ik hem helemaal teug wil brengen naar originele staat wil ik graag weten
Mijn mk1 GTI heeft 5 Tarantula velgen af fabriek met 9 spaken.
De datum september 1983 staat erop evenals VW nummer dus dat moet goed zijn.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Plaats reactie

Terug naar “GOLF IV GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten