HELP Intercooler

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkIV.
Elturbo
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 mei 2020, 15:15
Type auto: Golf 4 GTI

HELP Intercooler

Bericht door Elturbo »

Beste leden ik ben Karaal 28 jaartjes jong en kom uit het Oosten van ons land. Altijd GTI ziekte gehad maar nooit een GTI eigenaar geweest tot nu dus. Ik heb vorige week een golf IV 1.8 20v opgehaald auto had al een maand stil gestaan verder zelf niet veel aan gedacht en dezelfde dag de auto nog volgas gereden, later op de dag na het volgas rijden wou ik naar huis gaan ik trok redelijk snel op en hoorde een kleine knal waarna ik alle vermogen verloor. Auto startte wel weer maar viel direct weer uit alsof die vals lucht kreeg. Na visuele inspectie zag ik dat er een heel stuk rubber uit de intercooler hing nu staat die ter reparatie bij de garage maar ik wil voor mijn eigen info weten of het dus mogelijk is dat zo een intercooler compleet kan klappen zover als ik het kon zien is de kunstof deel eruit geklapt nu is mijn vraag ook hoe kan het dat die eruit klapt zal het ouderdom zijn of zijn er nog achterliggende problemen, wat er bij mij zelf op kwam is dat de auto misschien gechipt is en er meer druk op staat vanuit de turbo waardoor die het begeven heeft ook uiteraard na een maand stil gestaan te hebben is zoiets mogelijk of is er iemand die ook een identieke probleem heeft gehad.
Mvg
K
Plaats reactie

Terug naar “GOLF IV GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten