verzekering GTI als oldtimer/hobby auto

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkI.
Plaats reactie
Jako
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:00
Type auto: Golf mk1 GTI
Locatie: Irgendwo

verzekering GTI als oldtimer/hobby auto

Bericht door Jako »

Hallo,

Zo langzamerhand heb ik mijn auto bijna rijklaar en moet ik een verzekering gaan regelen (staat nu nog geschorst). Heeft iemand een goede tip waar ik mijn auto in eerste instantie WA en later WA+casco kan verzekeren? Mijn eigen verzekering Interpolis heeft geen goede verzekering voor deze auto. Ik zal er hooguit een paar duizend km per jaar mee rijden.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3556
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: verzekering GTI als oldtimer/hobby auto

Bericht door NICO! »

Groeten, Nico
Jako
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:00
Type auto: Golf mk1 GTI
Locatie: Irgendwo

Re: verzekering GTI als oldtimer/hobby auto

Bericht door Jako »

Inmiddels ben ik erachter dat mijn eigen verzekering, Interpolis, een aantrekkelijke verzekering heeft voor dit soort auto's. Vroeger had men dit niet want ik heb dat bij mijn vorige hobby auto ook al eens geprobeerd.

Premie: 68 euri's per jaar... (WA)
Gebruikersavatar
3Edition
Berichten: 296
Lid geworden op: 06 mei 2011, 17:32
Type auto: Golf GTI
Locatie: In de polder
Contacteer:

Re: verzekering GTI als oldtimer/hobby auto

Bericht door 3Edition »

Jako schreef:Inmiddels ben ik erachter dat mijn eigen verzekering, Interpolis, een aantrekkelijke verzekering heeft voor dit soort auto's. Vroeger had men dit niet want ik heb dat bij mijn vorige hobby auto ook al eens geprobeerd.

Premie: 68 euri's per jaar... (WA)
En wat wordt bij schade als waarde door Interpolis gehanteerd? De dagwaarde van je GTi of de getaxeerde waarde? In het geval van het laatste is een taxatatierapport van een taxateur een vereiste.
Jako
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:00
Type auto: Golf mk1 GTI
Locatie: Irgendwo

Re: verzekering GTI als oldtimer/hobby auto

Bericht door Jako »

3Edition schreef:
Jako schreef:Inmiddels ben ik erachter dat mijn eigen verzekering, Interpolis, een aantrekkelijke verzekering heeft voor dit soort auto's. Vroeger had men dit niet want ik heb dat bij mijn vorige hobby auto ook al eens geprobeerd.

Premie: 68 euri's per jaar... (WA)
En wat wordt bij schade als waarde door Interpolis gehanteerd? De dagwaarde van je GTi of de getaxeerde waarde? In het geval van het laatste is een taxatatierapport van een taxateur een vereiste.

Ja je hebt sowieso een taxatierapport nodig.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF I GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten