update golfje 1

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkI.
Plaats reactie
steef16vg60
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jul 2015, 21:57
Type auto: golf 1 16v-g60
Locatie: ridderkerk

update golfje 1

Bericht door steef16vg60 »

Afbeelding

zo nu wel met foto'S hoop dat lukt en goed doe geef mij maar sleutelen aan auto ben ik beter in , maar weer ff verder gegaan na de nieuwe aandrijfassen stuur kogels en fusee en stuur stokken , schroef setje er onder met nieuwe top lager die viel letterlijk uit elkaar en de adapter stuken voor de g60 remmen gemonteerd
Afbeelding

eerst nog even olie ververst kan denk geen kwaad als i 3,5 jaar heeft stil gestaan , oude benzine er uit gelukkig niet veel , accu er in en na drie keer laten pompen , geloof het zelf ook bijna niet maar hoppa hij loopt weer , eerst ff beetje tegen sputteren maar loopt nu mooi gelijk matig en zonder rook !!!!! yeahhhhhh
Afbeelding

alleen temperatuur meter en benzine meter weigeren dienst , nieuwe uitdaging voor morgen
Gebruikersavatar
Brassertje
Berichten: 153
Lid geworden op: 07 jul 2014, 18:59
Type auto: Golf 6 GTI
Locatie: Zeeland

Re: update golfje 1

Bericht door Brassertje »

Netjes hoor
steef16vg60
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jul 2015, 21:57
Type auto: golf 1 16v-g60
Locatie: ridderkerk

Re: update golfje 1

Bericht door steef16vg60 »

thx , ja moet nog hoop gebeuren hoor , alles is vies en vuil , maar ja heeft ook 3,5 jaar stof staan te happen , wil hem eerst technische in orde hebben voor dat ik helemaal netjes ga maken .
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: update golfje 1

Bericht door Golf88 »

Leuk project! Mag je vaker foto's van posten ;)
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: update golfje 1

Bericht door Verlengsnoer »

Mooi dat je het zelf kunt uitvoeren. Verdien jij daar je brood mee?
steef16vg60
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jul 2015, 21:57
Type auto: golf 1 16v-g60
Locatie: ridderkerk

Re: update golfje 1

Bericht door steef16vg60 »

ja ga zeker meer foto's plaatsen van de update en verdere vorderingen , zo kwam hij na 3,5 onder het stof weer voor het eerst in het dag licht , haha :D de buurman zag het stof er af waaien

Afbeelding

Afbeelding

nee verdien helaas niet me geld er mee wast maar waar, is hobby sleutelen , heb idd de mazzel dat ik gelukkig veel zelf kan anders is niet leuk als je dat moet laten doen , binnen kort meer
steef16vg60
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 jul 2015, 21:57
Type auto: golf 1 16v-g60
Locatie: ridderkerk

Re: update golfje 1

Bericht door steef16vg60 »

[URL=http://s963.photobucket.com/user/s ... .jpg[/img][URL=http://s963.photobucket.com/user/s ... .jpg[/img]AfbeeldingAfbeelding[/url][/url]

pfffffff na ff tijdje niks kunnen doe weer ff verder , uitlaat vervangen simons 76mm diameter( tering herrie ) naar 63,5 mm beschaaft vol geluid na 3 x oom agent tegen zijn gekomen en te zijn berispt toch maar ff doen , gelijk maar tank en vul pijp , kon niet meer dan 10 liter tanken zat gaatje in , had mazzel onderweg naar garage die me ff gingen helpen , kan veel thuis maar brug met dit soort dingen wel makkelijk , geen rem rem druk meer achter rem leiding sprong , de auto heeft 4,5 jaar stil gestaan , dus die ook maar gelijk gedaan , nu eindelijk alles gedaan ...... tijd om eidelijk stukkies te gaan rijden , wel voorzichtig je weet nooit na zo'en tijd , nu nog ff verder gaan bedenken wat we met de binnekant gaan doen ,
Plaats reactie

Terug naar “GOLF I GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten