Raad aankoop en aan te raden pijs

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkI.
Plaats reactie
Youandi
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2016, 19:44
Type auto: Golf 1 gti cabrio

Raad aankoop en aan te raden pijs

Bericht door Youandi »

Beste leden
Ik sta op het een golf 1gti cabrio te kopen. En vroeg me af of jullie eventuele tips hebben.
De verkoper vraagt 3500€, de wagen heeft 210dkm en bouwjaar is van rond de jaren '90.
Echter staat de wagen in uitstekende staat, nieuw dak, nieuwe banden. Nu de vraag is of jullie deze prijs redelijk vinden. En eventuele tips om af te bieden.
Alvast bedankt!
35EDITION

Re: Raad aankoop en aan te raden pijs

Bericht door 35EDITION »

Youandi schreef:Beste leden
Ik sta op het een golf 1gti cabrio te kopen. En vroeg me af of jullie eventuele tips hebben.
De verkoper vraagt 3500€, de wagen heeft 210dkm en bouwjaar is van rond de jaren '90.
Echter staat de wagen in uitstekende staat, nieuw dak, nieuwe banden. Nu de vraag is of jullie deze prijs redelijk vinden. En eventuele tips om af te bieden.
Alvast bedankt!
Kijk ook even in Duitsland?
Dan ben je hier ook de eerste eigenaar, stel als je er een koopt.
?


En zeker ook goedkoper uit..
Gebruikersavatar
Caveman
Berichten: 74
Lid geworden op: 04 mei 2016, 15:40
Type auto: Golf MK7R

Re: Raad aankoop en aan te raden pijs

Bericht door Caveman »

Je kan natuurlijk nooit in het blok kijken.
En hier geldt het algemene principe. Kijken voor olielekken, misschien eens even bij de uitlaat kijken bij de koudstart op blauwe/witte rook.

Maar als de vorige eigenaar er zorg heeft voor heeft gedragen zie je dat in de kleine hoekjes en kantjes.
Een auto is snel gewassen om te verkopen, maar je haalt iemand die er echt zorg voor draagt er wel uit hoor.

Garantie is er nooit. Maar dit is dan ook een liefhebbers auto en je moet een beetje budget aan de kant hebben om hem zo te houden ook.

Er zullen wel kenners zijn op het forum die je meer in detail kunnen vertellen.

Veel succes alvast, enneee, fototje posten of link naar de advertentie?
Greetz Danny...

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “GOLF I GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten