TE KOOP Golf 5 GTI remklauwen/schijven & veren/schokbrekers set

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
johnnyS
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 nov 2018, 22:37
Type auto: Golf Mk5 GTI

TE KOOP Golf 5 GTI remklauwen/schijven & veren/schokbrekers set

Bericht door johnnyS »

Hierbij bied ik mijn Golf 5 (mk5) GTI remklauwen aan. Heb deze over i.v.m. het monteren van Golf 7 TCR remklauwen op mijn eigen golf 5 gti. De staat is verder gewoon goed naar mijn weten.

Ook zitten er nog remblokken in die nog wel een tijdje bruikbaar zijn. De schijven die erbij zitten gaan ook nog wel even mee (uiteraard een rand voelbaar).

Het begin deel van de remkabels (wat aan de klauw zelf zit), en de connector voor op de auto zitten er ook nog aan, er missen alleen bij 1 van de 2 kabels de ringetjes, ook op de foto zichtbaar.

Ook bied ik hierbij mijn gebruikte OEM Volkswagen golf 5 gti mk5 verenset aan. Deze set doe ik van de hand omdat ik zelf een andere (schroef)set heb geïnstalleerd.

De set bestaat uit de veren, veerpoten, en schokbrekers (de hele set) het mist alleen de veerpootlager/voering achter en voor (dit ivm het overzetten naar de andere set)

Het heeft er aardig wat kilometers onder gezeten, heb er zelf (tot op heden) geen problemen mee gehad, meer kan ik ook niet over de staat vertellen.

Doe een leuk bod, of voor stuur een bericht voor meer info.

MP advertenties voor foto's:

remklauwen: https://www.marktplaats.nl/a/auto-onder ... ousPage=lr

verenset: https://www.marktplaats.nl/a/auto-onder ... ousPage=lr

Mvg
Sander
Laatst gewijzigd door johnnyS op 18 jan 2021, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: TE KOOP Golf 5 GTI remklauwen/schijven & veren/schokbrekers set

Bericht door Maarten »

Linkjes werken niet. Waarschijnlijk verwijzen ze naar je profiel, want ik moet inloggen.

Succes met de verkoop!

Serviced by EM Services.

Serviced by EMServices.
johnnyS
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 nov 2018, 22:37
Type auto: Golf Mk5 GTI

Re: TE KOOP Golf 5 GTI remklauwen/schijven & veren/schokbrekers set

Bericht door johnnyS »

Mijn dank voor het verwijzen hiernaar Maarten, heb het gefixt. De linkjes zouden nu moeten werken.

Mvg
Sander
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten