Cars & Coffee Dordrecht 17 sept 2016

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings die niet door dit forum georganiseerd zijn. Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Het staat iedereen vrij hier evenementen en meetings te plaatsen.
Plaats reactie
jan874
Berichten: 213
Lid geworden op: 18 okt 2015, 18:21
Type auto: -

Cars & Coffee Dordrecht 17 sept 2016

Bericht door jan874 »

Gaat er iemand van hier naar Cars & Cofee in Dordrecht a.s. zaterdag?
Ik ben er nooit eerder geweest, maar het is nu toch wel heel erg dicht in de buurt vandaar dat ik misschien even langs ga ;) (als jullie er wel eens geweest zijn en er echt geen bal aan is, laat het dan even weten anders kom ik voor niks :twisted: )
Het is tussen 10:00 en 13:00.

Meer info kun je denk ik vinden op hun facebook https://www.facebook.com/carsandcoffeenederland/
Het adres is trouwens Calandstraat 41, Dordrecht

Laat maar horen hierzo!
Op zoek naar mk5/mk6 GTI
Gebruikersavatar
MK5benGTI
Berichten: 1209
Lid geworden op: 10 sep 2014, 19:38
Type auto: Golf MK 5 GTI
Locatie: Leeuwarden

Re: Cars & Coffee Dordrecht 17 sept 2016

Bericht door MK5benGTI »

Ik denk er hetzelfde over alleen is het voor mij juist te ver weg.. Volgend jaar misschien
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Cars & Coffee Dordrecht 17 sept 2016

Bericht door ferry »

Het was ook in spijkenisse niet zo lang geleden. Het is wel leuk om even 5 minuten te kijken. Zeker als het dichtbij genoeg is. Leukste is aankomst en weg gaan van de auto s.
Daar tussen struikel je over de kinderen die op de grond liggen met hun mobieltje!
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
Rick89
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 aug 2016, 22:48
Type auto: Golf MK6 GTI
Locatie: Woerden

Re: Cars & Coffee Dordrecht 17 sept 2016

Bericht door Rick89 »

Was vorige week nog in a'dam bij de xxl meeting van C&C dat was toch wel heel gaaf, alleen jammer dat het door de grootte van het evenement toch ook erg interessant was voor de politie.

Misschien dat het op de minder drukke meetings ook wat minder is met de politie en dat ze bij het wegrijden nog wat meer gas kunnen geven
MK6 GTI, 306 pk/448.8Nm. HFI Carbon intake, CatMod, Akrapovic uitlaat, 19" OZ Ultra's, Pilot sport 4 S
Plaats reactie

Terug naar “Overige Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten