Vcds probleem
Vcds probleem
Ik heb een vcds kloon.
Nu wil ik bij een golf 6 tdi de hogedrukpomp laten pompen via vcds.
Na het wisselen van het dieselfilter.
Maar ik kan de knop "basic settings" of "output test" niet gebruiken ze blijven grijs.
Niet aanvinkbaar. Ik kan wel de andere knoppen in de engine module bedienen.
1 keer is het gelukt, nadien niet meer.
Is er iemand bekend met dit probleem ?
Momenteel staat er bij mij thuis een 1.6tdi die niet meer start........
Ik zou dit graag oplossen.
Nu wil ik bij een golf 6 tdi de hogedrukpomp laten pompen via vcds.
Na het wisselen van het dieselfilter.
Maar ik kan de knop "basic settings" of "output test" niet gebruiken ze blijven grijs.
Niet aanvinkbaar. Ik kan wel de andere knoppen in de engine module bedienen.
1 keer is het gelukt, nadien niet meer.
Is er iemand bekend met dit probleem ?
Momenteel staat er bij mij thuis een 1.6tdi die niet meer start........
Ik zou dit graag oplossen.
Re: Vcds probleem
Tijdens de zoektocht naar een originele Vcds, kwam ik deze tegen
http://www.benl.ebay.be/itm/VAGCOM-Genu ... SwzaJX8hgp
Is er iemand die ervaring heeft met deze verkoper ?
Gaat het hier om een echte Ross tech ??
http://www.benl.ebay.be/itm/VAGCOM-Genu ... SwzaJX8hgp
Is er iemand die ervaring heeft met deze verkoper ?
Gaat het hier om een echte Ross tech ??
Re: Vcds probleem
Houdt er rekening mee als je een gebruikte originele kabel wilt kopen, dat je geen support krijgt van VCDS bij problemen.
Je moet dan de interface kabel op jou naam laten zetten. Daar zitten uiteraard kosten aan verbonden
Je moet dan de interface kabel op jou naam laten zetten. Daar zitten uiteraard kosten aan verbonden
Re: Vcds probleem
Dat wist ik niet !tolunay schreef:Houdt er rekening mee als je een gebruikte originele kabel wilt kopen, dat je geen support krijgt van VCDS bij problemen.
Je moet dan de interface kabel op jou naam laten zetten. Daar zitten uiteraard kosten aan verbonden
Bedankt voor de tip.
Ik had de verkoper al een mail gestuurd met de vraag of het hier om een originele kabel gaat.
Tot op heden geen antwoord, komt ook niet denk ik.....
- NielsED30
- Berichten: 1231
- Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Vcds probleem
Die Golf 6 TDI kan je eventueel ook gewoon doorstarten.
Moet je overigens niet eerst inloggen om de basic settings te kunnen openen? Zover ik weet hoeft dat niet, maar je weet het nooit..
Moet je overigens niet eerst inloggen om de basic settings te kunnen openen? Zover ik weet hoeft dat niet, maar je weet het nooit..
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Re: Vcds probleem
Gewoon doorstarten is volgens mij heel slecht voor de hogedrukpomp die dan droog loopt.
Enfin het is opgelost en de auto rijdt weer.
Inloggen is volgens mij niet nodig, en wordt ook niet gevraagd.
Enfin het is opgelost en de auto rijdt weer.
Inloggen is volgens mij niet nodig, en wordt ook niet gevraagd.
- NielsED30
- Berichten: 1231
- Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Vcds probleem
Je moet ook geen minuut starten. Vaak is hooguit 10 seconden al genoeg. Langer doe ik het overigens ook niet. Vaak is het ook niet nodig, dan vul ik het filterhuis met diesel voor ik het deksel erop schroef.dukerider schreef:Gewoon doorstarten is volgens mij heel slecht voor de hogedrukpomp die dan droog loopt.
Enfin het is opgelost en de auto rijdt weer.
Inloggen is volgens mij niet nodig, en wordt ook niet gevraagd.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Re: Vcds probleem
Na 10 seconden sloeg hij ook niet aan. Na 30, ook niet.
Na het filterhuis gevuld te hebben ook niet.
Uiteindelijk heb ik, via de terugloopleiding naar het filterhuis, de diesel opgezogen met een vaccuumpomp, toen startte hij direct.
Na het filterhuis gevuld te hebben ook niet.
Uiteindelijk heb ik, via de terugloopleiding naar het filterhuis, de diesel opgezogen met een vaccuumpomp, toen startte hij direct.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten