Cruise control + MF Stuur inbouwen en coderen.

De titel spreekt voor zich, plaats hier alles over VAG-COM.
Plaats reactie
GOVANDOS
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2017, 16:31
Type auto: Golf 6

Cruise control + MF Stuur inbouwen en coderen.

Bericht door GOVANDOS »

Hallo Heren,


Allereerst even mezelf voorstellen aangezien ik nieuw ben. Ik ben dus Govand woonachtig in Rotterdam en heb een Golf 6 uit 2009 gekocht.

Nu heb ik op het internet gelezen dat je achteraf CC en MF stuur kan inbouwen, maar er moet wel op het een en ander gelet worden.
Om dit te realiseren heb ik eerst mijn stuur voor zover het kon uit elkaar gehaald.

Mijn Golf komt uit 1-2009

Stuurmodule = 1K0 954 549 CQ vervangen met --> 1K0 954 549 CH (Zou CC+MF moeten ondersteunen)
Stuurkolom = 1K0 959 653 E vervangen met --> 1K0 959 653 G (Heeft CC knoppen en bedrading wat de oude niet heeft)

VAG-COM VCDS kabel aanwezig en via dit forum toch aardig ver gekomen met het aanzetten van leuke opties zoals: Coming/leaving home, Auto lock/unlock.

Maar het belangrijkste CC werkt nog niet. Ik zal de stappen die ik heb uitgevoerd hieronder beschrijven.

Stap 1: VCDS --> Module 16 CC + MF gecodeerd
Stap 2: Ik heb gelezen dat Module 46 niet meer werkt in golf 6 en dus Module 1 Engine moet hebben en code 11463 Oke.

wat heb ik over het hoofd gezien :?:

Alvast bedankt :!:
GOVANDOS
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2017, 16:31
Type auto: Golf 6

Re: Cruise control + MF Stuur inbouwen en coderen.

Bericht door GOVANDOS »

Blijkbaar was ik niets vergeten, alleen een beetje geduld.

Na 2 uurtjes een testrit gemaakt en Cruise control deed zijn werk prima 8-) 8-) 8-)
Plaats reactie

Terug naar “VAG-COM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 21 gasten