Mirrow folding of achter portieren werken niet.

De titel spreekt voor zich, plaats hier alles over VAG-COM.
largeproject
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 okt 2017, 18:11
Type auto: Golf MKVI

Mirrow folding of achter portieren werken niet.

Bericht door largeproject »

Tijdje terug spiegels gemonteerd met de klap functie, incl. de raammotoren.
Het werkte meteen, echter naar een tijdje kwam ik der achter dat de achter portieren niet op slot gingen en de ramen achter ook niet wilde bewegen.
Vanmiddag de tijd gehad om met vag com ff te neuzen, daar heb ik bij de beide voorportieren aan gegeven dat het een 4 deurs auto was (0000128) echter nu klappen de spiegels niet meer naar binnen, zet ik de code van mirrow folding er weer in, dan werken de ramen weer niet en de portieren gaan niet meer op slot, achter.

Comfort sluiten en open van de ramen werkt nu ook weer, dat was naar het plaatsen van de spiegels ook niet meer het geval.
Heb natuurlijk liever dat de portieren op slot zitten dan dat de spiegels kunnen inklappen, maar het zou mooi zijn dat het ook werkte, iemand die me tips kan geven waar ik het moet zoeken.


edit: en ik kom er net achter dat de spiegel verlichting nu ook niet meer werkt. :(

edit: ben er achter waar de fout zit, denk ik. :mrgreen:

edit inmiddels werkt alles weer, was een kwestie van de juiste dingen bij elkaar optellen, sommige dingen wist ik niet eens wat het was, maar moest blijkbaar wel mee geteld worden.
Plaats reactie

Terug naar “VAG-COM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten