VW Golf GTI Clubsport

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

VW Golf GTI Clubsport

Bericht door Vissa »

Het moet toch binnenkort gaan gebeuren, de Clubsport de deur uit. Ik heb iets moois op het oog, maar de Clubsport hoeft niet weg. Indien er iemand geinteresseerd is verneem ik dat graag. :D

Ik ben de eerste particuliere eigenaar van deze Clubsport, Aangekocht in September 2017, en sindsdien een betrouwbare kameraad gebleken.

De auto is op dit moment in handen van een liefhebber pur sang. Op onderhoud is niet bespaard, dit is volledig uitgevoerd volgens de voorschriften en afgestempeld in het onderhoudsboekje door de Volkswagen dealer (Hoogenboom Spijkenisse) Tevens heeft de auto elk jaar een ,,detailing'' beurt gekregen om het lakwerk in topconditie te behouden.

Kleine opsomming van de ,,extra'' opties welke deze Clubsport heeft tegenover een compleet standaard uitvoering:

- Inklapbare, verlichte, verwarmbare en dynamische zijspiegels met blindspot assist
- Bi-xenon koplampen, dynamisch, met grootlicht assistent
- 19' Brescia velgen met splinternieuwe Michelin Pilot Sport 4S banden
- Panorama schuif/kanteldak
- Parkeercamera
- Deels alcantara en voornamelijk lederen interieur met verwarmbare stoelen
- OEM facelift (MK7.5) Discover Media scherm 8'' + DAB+
- OEM facelift (MK7.5) Dynamische LED achterlichten
- OEM Helix audio upgrade systeem
- Adaptieve cruisecontrol (ACC) en Lane assist
- Traffic jam assist en Emergency brake assist
- Klasse 3 alarmsysteem, inclusief SCM goedkeuring/certificaat.


Al met al is het een goed uitgevoerde Clubsport, welke er in mijn bijna 2.5 jaar bezit er altijd piekfijn heeft bijgestaan. Motorisch is de auto volledig origineel, geen aanpassingen. De auto ziet er niet alleen fantastisch uit, hij rijdt, schakelt en presteert verder gewoon uitstekend. De Clubsport blijft toch wel 1 van de aller dikste fabrieksaf GTI's die er te krijgen is. De extra spoiler, splitter, skirts, aparte voorbumper en Alcantara stuurwiel / pook en niet te vergeten het Golf R blok zijn toch wel de echte eyecatchers van dit apparaat! Iets wat een normale GTI niet heeft!

Voor foto's en de officiele advertentie verwijs ik U door naar: https://www.autotrack.nl/tweedehands/vo ... f/47862649

Heeft U verdere vragen, neem gerust contact op. Telefonisch, Whatsapp en via email bereikbaar.

Remco
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Gebruikersavatar
Mark_GTI
Berichten: 138
Lid geworden op: 15 jan 2015, 22:10
Type auto: VW Golf 8R

Re: VW Golf GTI Clubsport

Bericht door Mark_GTI »

Jammer dat de auto weg gaat, is toch een zeer nette auto! Ben wel erg benieuwd wat voor snels(??) er voor terugkomt 😊😊
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: VW Golf GTI Clubsport

Bericht door Vissa »

Mark_GTI schreef: 26 jan 2020, 13:02 Jammer dat de auto weg gaat, is toch een zeer nette auto! Ben wel erg benieuwd wat voor snels(??) er voor terugkomt 😊😊
Ik heb al een hele tijd getwijfeld, maar nu heb ik iets gezien dat ik zeker wel zou willen hebben. Meer van hetzelfde, maar net ff nieuwer weer. :D

Wat je zegt, het is echt een keurig exemplaar en dat zeg ik niet omdat hij van mij is. Ik ken de auto ondertussen van binnen en buiten en weet dat een volgende eigenaar hier nog lang plezier van zal hebben. :)

Maar mocht er niemand zich melden dan blijft hij gewoon. Ben er nog steeds erg blij mee! :mrgreen:
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
HalGTI
Berichten: 106
Lid geworden op: 19 sep 2018, 17:19
Type auto: Golf mk7 gti

Re: VW Golf GTI Clubsport

Bericht door HalGTI »

Volgens mij zag ik je gisteravond rijden op die grote rotonde bij capelle ad IJssel. Vlakbij de mcdonalds .
Mooie auto en succes met de verkoop! Ben wel benieuwd of er enig verschil is tussen de TCR en de clubsport..
Volkswagen golf gti performance 2013 sold
Audi s3 FL Sportback 2017 sold
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: VW Golf GTI Clubsport

Bericht door Vissa »

HalGTI schreef: 26 jan 2020, 19:09 Volgens mij zag ik je gisteravond rijden op die grote rotonde bij capelle ad IJssel. Vlakbij de mcdonalds .
Mooie auto en succes met de verkoop! Ben wel benieuwd of er enig verschil is tussen de TCR en de clubsport..
Was ik niet, daar ben ik niet te vinden hehe! :P

Bedankt!
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Gebruikersavatar
Mark_GTI
Berichten: 138
Lid geworden op: 15 jan 2015, 22:10
Type auto: VW Golf 8R

Re: VW Golf GTI Clubsport

Bericht door Mark_GTI »

HalGTI schreef: 26 jan 2020, 19:09 Volgens mij zag ik je gisteravond rijden op die grote rotonde bij capelle ad IJssel. Vlakbij de mcdonalds .
Mooie auto en succes met de verkoop! Ben wel benieuwd of er enig verschil is tussen de TCR en de clubsport..
De TCR schijnt vanwege het extra vermogen wel echt verschillend te rijden ten opzichte van de clubsport. Het wordt dus een TCR... 😊
Gradus

Re: VW Golf GTI Clubsport

Bericht door Gradus »

De TCR zou een grotere draai cirkel kunnen maken. Oftewel. Het wiel meer na buiten kunnen steken zoals een mercedes.

Knappe CS!. Succes met de verkoop.
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: VW Golf GTI Clubsport

Bericht door Vissa »

Zo goed als zeker verkocht. Kan dicht! :mrgreen:
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: VW Golf GTI Clubsport

Bericht door ChielED35 »

Zo goed als zeker is net zoiets als bijna he. Als ie weer open moet app je me maar
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten