Chris leest voor uit eigenwerk

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Back@GTI
Berichten: 336
Lid geworden op: 31 jul 2011, 21:12
Type auto: ED35

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Back@GTI »

Jeehaa!

Goed bezig Chris! Heb je al een stukje gereden of alleen gestart?
Het ziet er allemaal weer TOP uit! :D

Ik hoop dat het vermogen en driveability ook een beetje naar je zin zijn. Je hebt er
in ieder geval weer een hoop werk aan gehad.
Groeten Michel.


--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Mackdennis »

Tja zo'n kanon moet wel een beetje pittig klinken.
Maar ben er wel achter dat het best moeilijk is,
Om het geluid mooi te krijgen zonder dat het op lange afstanden te wordt.
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Mackdennis »

Chris@XT Motorsport schreef:Even een mini foto update:

Het mag duidelijk zijn dat de "verleng" buis een tijdelijke oplossing is....

Afbeelding
Waar diend die dikke blauwe slang eigelijk voor die links zit?
Waar normaal een gedeellte van de noise pipe zit?

(als je een noise pipe wil delete, is dat bij een ed30 motor dan het zelfde als bij een "gewone" gti motor?)

Tja maar dat is toch juist niet wat je wil die "herrie" die je had bij je honda?
Anders is het niet moeilijk 1 demper eronder en het klinkt als onweer :)

Alleen na 10minuten denk ik dat je denkt zo en nu gaan er dempers tussen ;)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door MkVI Nmgn »

Die slang gaat naar zijn Valve die van mij zit onder bij de turbo bij een e30 zit die voor aan bij de motor
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Mackdennis »

tonnie024 schreef:Die slang gaat naar zijn Valve die van mij zit onder bij de turbo bij een e30 zit die voor aan bij de motor
Oke maar hoe zit dat met de noise pipe dan of staat dat traject hier los van?
Vraag dit omdat ik zelf een ed30 heb. (en die noise pipe wil delete)
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Mackdennis »

Pfff ben blij dat je het ff meld dat bij een ed30 die inderdaad links ligt achter zit.
Dacht al ben ik nou gek?!?
Ik zie geen dv bij of naast me gasklep..
Maar nu rijst wel de vraag..
Waarom plaatst xt deze dan weer wel naast de gasklep?
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Spuugemmer »

Je wil zo dicht mogelijk tegen je gasklep aan druk dumpen. Deze druk wordt opgebouwd doordat de gasklepdicht gaat...
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Wilcoos »

Dat lijkt een net resultaat! ;)
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door MkVI Nmgn »

Dat ziet er verrekt snel uit
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Mackdennis »

Netjes hoor mannen! Ziet er echt mooi uit!
Zou daar eens een rondje mee willen stoeie ;)
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Dirk »

anders ik wel :D
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
Back@GTI
Berichten: 336
Lid geworden op: 31 jul 2011, 21:12
Type auto: ED35

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Back@GTI »

Heel mooi resultaat Chris!

Een dikke 55 pk erbij, bij de toch al niet misselijke 375pk.
En wat te denken van het koppel van 500nm! Top :!:
Groeten Michel.


--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Mackdennis »

Chris@XT Motorsport schreef:Koppel is de schuld van de dsg bak.

En verder zijn er wat probleempjes met de toevoer van brandstof, vooral de hoeveelheid en iets meer koeling zou ook prettig zijn. Dus ik kan weer verder dingen uitdenken, uitzoeken en oplossen.
Hoezo koppel is de schuld van de dsg? Leg eens uit?

Jullie hebben toch een speciale brandstof pomp? Is die niet genoeg?
Of zit de orginele ee nog op?

Tja koeling.. Grotere radiatur. Olie koeler appart? Tropen roosters.
Mischien een electro water pomp! Scheelt ook weer draaiende delen aan je motor.

Leuk mee brainstormen :)

Ik vind het nu al erg indrukwekkend!
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Renekesgti »

@dennis, ik denk dat Chris bedoeld, dat zonder DSG het koppel nog een stuk hoger had kunnen liggen. Tenminste zo lees ik het.

Rene
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door GolfL »

Wat RenekesGTI zegt, bedoelt chris inderdaad.

Dit zijn nog je originele platen chris? Je had me toen verteld dat je andere (versterkte) platen had geprobeerd. Alleen daar werd het schakelen/rijden niet fijner op. Dus wat kan je nu dan nog doen aan de DSG om de koppel wel te kunnen verdragen?
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Mackdennis »

Nou ja uhh blaas jij je carter ventilatie nog terug je inlaat traject in?
Dat zijn ook hete gassen.

Heb ook nog ergens een iemand gezien.
Die zijn aanzuigbuis heel MOOI met isolatie tape had gedaan?
Zijn allemaal kleine beetjes maar toch.

Water koeler op je interkoeler?

Mischien een lucht kanaal van je gril Of tropen rooster.
Naar de bovenkant van je uitlaatsruitstuk maken.. Zodat die door die lucht de warmte van ne uitlaat wegblaast.

Probeer met je mee te denken 
Gebruikersavatar
Luca
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 jun 2011, 23:27
Type auto: MK6 GTI - MK7 TDI

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Luca »

Dik 400pk :shock: :shock: :shock:

Kan je nog wel normaal rijden dan of is het zo'n zenuwe bak/auto geworden :?:

Wel heel veel respect voor je :!: :!: :!:
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Bericht door Mackdennis »

@ chris

Kan niet slapen... Wanneer lees je weer eens voor? ;)
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten