Golf gti perf. wordt waarschijnlijk ingeruild

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
marcel48
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 dec 2011, 01:26

Re: Golf gti perf. wordt waarschijnlijk ingeruild

Bericht door marcel48 »

Hallo luitjes,

Mooie reakties hier kunnen lezen, natuurlijk zal ik hier een foto van de TT plaatsen, mits mij dat lukt, want foto's hier plaatsen is voor mij moeilijker dan auto rijden.

Volgende week dinsdag krijg ik de auto, dan neem ik afscheid van het gti rijden.
In 1977 met gti rijden begonnen en ik herinner me nog commentaar van vrienden, die mij vertelden, dat het rijden geweldig was, maar zich wel afvroegen of die motor dat kon uithouden.
De eerste gti heb ik ongeveer drie jaar gereden, teller stond op ongeveer 90.000 km.

Ik schat een viertal jaar later kwam ik die gti weer tegen, vroeg aan de chauffeur of hij tevreden was en
toen hij dat beaamde vertelde ik hem, dat ik de auto had ingereden. Hij heeft de auto ongeveer nog 4 jaar gereden, we zijn vrienden geworden en hij rijdt nog steeds gti, op dit moment de golf 7.

De winterbanden op originele vw velgen 17 inch , net 13 maanden oud zijn vanmiddag bij de dealer gemonteerd op de nieuwe audi tt, ze passen gelukkig.
Op de audi tt liggen245/35/R19 en ik mag zeggen, dat ze behoorlijk zwaar zijn.
Mijn gti perf. wordt dus volgende week ingeruild bij vw/audi dealer Van Mossel in Weert, heeft dan gereden 15.600 km.

Hopelijk komt er geen sneeuw, want ik rij nu met de GTI op de austin velgen.
Er is wel sneeuw gemeld, maar ja misschien valt het mee en anders blijft de auto maar staan .

Groetjes uit Zuid-Limburg
Tondeo
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014, 18:29
Type auto: Golf MK6 GTI
Locatie: Noord brabant

Re: Golf gti perf. wordt waarschijnlijk ingeruild

Bericht door Tondeo »

Veel plezier met de TT. Is de kleur grijs/antraciet die zag ik vanmiddag bij V Mossel in Weert in de werkplaats staan met groene platen er op.
Groeten Toon

MK 6 GTI- APR Carbonio-Downpipe Racekat 200cel JM Tuning-JD stage 2- 306,9 PK-414 Nm
marcel48
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 dec 2011, 01:26

Re: Golf gti perf. wordt waarschijnlijk ingeruild

Bericht door marcel48 »

Klopt tonedo, bij audi heet die kleur Daytonagrijs pareleffect, dat staat op de factuur

groet,

Marcel
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Golf gti perf. wordt waarschijnlijk ingeruild

Bericht door VroemTFSI »

Foto's plaatsen is echt makkelijk. Heb je al ergens een album op,een fotosite? Photobucket of een ander? Eerst foto's op je eigen computer plaatsen, dan uploaden (meestal "knopje" upload) en daarna op de bewuste foto gaan staan, rechter muisknop klikken en afbeelding locatie kopiëren aanklikken.
Hier maak je gebruik van knopje Img hierboven, weer rechter muisknop klikken en op plakken drukken.

@bzb: Blue GT uit Duitsland geeft meer value for money. En het is ook leuk om in te rijden en dan is value for money iets minder belangrijk. Restwaarde zal ook hoger zijn dan van een Slowmotion :)
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

Re: Golf gti perf. wordt waarschijnlijk ingeruild

Bericht door Ralf GTI ed30 »

@Marcel Hele goede begrijpelijke keuze. Gewoon genieten en lekker gevoel bij auto hebben ipv de 14%-mentaliteit van zuinigheid die de meesten hebben. Auto=emotie roep ik al jaren. Heb zelf ook ca 5 GTI's gereden. 3 in de jaren 80 en 2 types V (zie onderschrift).

@Rens Wat gaaf iemand van 94 met een Polo GTI. Dat is ook zo'n genieter die maling heeft aan wat men vindt.
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
marcel48
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 dec 2011, 01:26

Re: Golf gti perf. wordt waarschijnlijk ingeruild

Bericht door marcel48 »

Hallo luitjes,

Gistermiddag de audi tt op gehaald en de gti perf. ingeruild.
Van binnen ziet de audi er sjiek uit en de virtual cockpit is echt cool.

De motor is de bekende uit de gti perf., alleen moet ik nu weer schakelen.

Helaas lukt het mij niet een foto te plaatsen.

Groet,

Marcel
Tondeo
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014, 18:29
Type auto: Golf MK6 GTI
Locatie: Noord brabant

Re: Golf gti perf. wordt waarschijnlijk ingeruild

Bericht door Tondeo »

Veel plezier en genot met je nieuwe auto.
Groeten Toon

MK 6 GTI- APR Carbonio-Downpipe Racekat 200cel JM Tuning-JD stage 2- 306,9 PK-414 Nm
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 62 gasten