Plaats cut off valve uitlaat?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Gebruikersavatar
GTI-mkVII
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 mei 2011, 17:34
Type auto: Golf GTI DSG VII pp

Re: Plaats cut off valve uitlaat?

Bericht door GTI-mkVII »

Ik heb hem ook geplaatst vlak voor einddemper en midden demper eruit gehaald. Dan heb je met klep dicht alleen via achter demper, redelijk te doen, klep open straight, goed geluid!
Heb wel wat filmpjes met geluid via Whatsapp
VW Golf GTI DSG MKVII :mrgreen:
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV :mrgreen:
Saab Aero 9.5
Golf7.5gtiperf
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2019, 10:59
Type auto: Golf MK7 5 GTI perfo

Re: Plaats cut off valve uitlaat?

Bericht door Golf7.5gtiperf »

GTI-mkVII schreef: 07 jun 2019, 13:34 Ik heb hem ook geplaatst vlak voor einddemper en midden demper eruit gehaald. Dan heb je met klep dicht alleen via achter demper, redelijk te doen, klep open straight, goed geluid!
Heb wel wat filmpjes met geluid via Whatsapp
Kan jij ze me opsturen dat zou top zijn, ik wil ook geen schel geluid hebben. en anders investeren in een milltek systeem
Gebruikersavatar
surfroy01
Berichten: 401
Lid geworden op: 13 nov 2018, 12:21
Type auto: Golf 7 GTI PP

Re: Plaats cut off valve uitlaat?

Bericht door surfroy01 »

Update over de cut off valve. Nadat deze tot 1 maal vervangen is omdat ie het niet meer deed had ik voor de zomer weer dat ie er mee nokte. Onderhand zijn ze van Den Haag naar Barendrecht verhuisd. Beetje wazig allemaal maar had een afspraak enkel toen ik er kwam wisten ze van niets. Monteur van deze kleppen kwam pas uur later, wat blijkt motortje compleet gecorrodeerd. Ze hadden geen nieuwe op voorraad, die zou besteld worden. Ook zeiden ze dat ze deze nooit monteren maar andere type...... vreemd want het waren dezelfde gasten uit Den Haag.

Maar eens gaan googlen, en die meuk kun je dus voor paar tientjes bij Ali krijgen. Daar verdienen die gasten dus goed aan! Nadat ik niks meer van hen hoorde, zelf maar een nieuwe klep met motor besteld voor 22 euro, binnen 2 weken geleverd en gisterenavond in uurtje zelf vervangen. Wel de afdichtingen van het motortje met siliconen dicht gekit en nog eens tie-wraps erover, als er nu nog vocht bij komt........

Maar als je zelf kunt lassen kun je in een uurtje 400 Euro verdienen, die kleppen kosten maar een paar tientjes compleet met RC via Ali.
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me! :oops:

Daily fun ; Golf 7 GTI Performance 487nM/311PK stage 1
Track fun; BMW E46 Touring 328 210 PK, Ducati 996SPS/128 awPK.
Voorheen; Passat B8 R line 2.0 TDI, 2xPassat B8 1.4 TSI/CLA Shooting brake AMG/BMW E46 325/Passat B8/DS5/XC90/XC70/X5/Durango/V40/156/146/33/paar slopels......
Gebruikersavatar
surfroy01
Berichten: 401
Lid geworden op: 13 nov 2018, 12:21
Type auto: Golf 7 GTI PP

Re: Plaats cut off valve uitlaat?

Bericht door surfroy01 »

Ohja, wat grappig is, functies op afstandbediening zijn omgedraaid, close is open en vice versa...... Van alles geprobeerd, ga de knopjes met tekst maar omdraaien op remote :lol:
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me! :oops:

Daily fun ; Golf 7 GTI Performance 487nM/311PK stage 1
Track fun; BMW E46 Touring 328 210 PK, Ducati 996SPS/128 awPK.
Voorheen; Passat B8 R line 2.0 TDI, 2xPassat B8 1.4 TSI/CLA Shooting brake AMG/BMW E46 325/Passat B8/DS5/XC90/XC70/X5/Durango/V40/156/146/33/paar slopels......
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 51 gasten