Nieuwe koplampen voor oem bi-xenon

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
MK7love
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 jul 2018, 00:41
Type auto: Golf 7 Gti

Nieuwe koplampen voor oem bi-xenon

Bericht door MK7love »

Hallo leden,

Ik heb lang zitten zoeken maar ik zie alleen maar headlights (bijv dubbele u led of golf 7,5 led) voor halogeen headlights vervanging.
Ik zou graag mijn oem bi-xenon headlight willen vervangen.
Dit komt omdat mijn headlight best veel schade heeft en een ingebrande vlek wat ik er niet uit krijg. Ik heb heel graag de dubbele u-led of soort van 7,5 op mijn golf 7. Mijn vraag is, is dit wel mogelijk? En daarmee bedoel ik voor een redelijke bedrag zoals 400/500 euro. :oops:
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Nieuwe koplampen voor oem bi-xenon

Bericht door Vissa »

OEM xenon lichten zijn alleen te vervangen voor OEM units. De aliexpress units zijn alleen voor auto's met halogeen.

Dus je zult OEM GTI of OEM R lampen moeten kopen. 7.5 lampen kan niet, dan moet je de bumper en de zijschermen ook vervangen.
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
MK7love
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 jul 2018, 00:41
Type auto: Golf 7 Gti

Re: Nieuwe koplampen voor oem bi-xenon

Bericht door MK7love »

Oke bedankt, mijn auto is niet uitgerust met DRL's, kan ik wel een oem unit met DRL erin zetten?
Dopjes
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jul 2018, 20:58
Type auto: Golf 7 GTI PERF

Re: Nieuwe koplampen voor oem bi-xenon

Bericht door Dopjes »

MK7love schreef: 12 aug 2018, 01:07 Oke bedankt, mijn auto is niet uitgerust met DRL's, kan ik wel een oem unit met DRL erin zetten?
Het zal wel passen, maar om DRL werkend te krijgen zal je toch ook je kabelboom moeten aanpassen/vervangen?
Of denk ik nu te moeilijk?
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 52 gasten