Foutmelding MK7 R
- Peter R20 2014
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 18 feb 2018, 17:12
- Type auto: Golf MK7 R
Re: Foutmelding MK7 R
Ik hoop dat hij nou wel te lezen is!
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Golf mk7 2.0 R.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
Re: Foutmelding MK7 R
14870- Cilinderrij 1: nokkenasverst. richting laat:
P0011 00 [101] - Voorgeschr. waarde niet bereikt Niet bevestigd - Getest sinds Wissen Geheugen
P0011 00 [101] - Voorgeschr. waarde niet bereikt Niet bevestigd - Getest sinds Wissen Geheugen
Re: Foutmelding MK7 R
Is je ketting ° spanners misschien niet wat te ver gerekt? Waardoor d foutcode blijft komen.
Account niet in gebruik!
Re: Foutmelding MK7 R
Ik breng de auto weg voor het vervangen van de ketting.
Hopen dat dit het is.
Hopen dat dit het is.
- Peter R20 2014
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 18 feb 2018, 17:12
- Type auto: Golf MK7 R
Re: Foutmelding MK7 R
Nou dat zou zeker minder zijn Hennie zei het gelijk al over de ketting, ik hoop het eigenlijk niet voor je als je zelf voor alle kosten moet opdraaien.... Al weet je dan wel gelijk wat het is, laten repareren en weer gaan! Zo zie je maar dat alles op elkaar lijkt! Mvg
Golf mk7 2.0 R.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
Re: Foutmelding MK7 R
Ja.. het is helaas niet anders.
De auto staat nu bij de TSI Specialist.
Misschien valt het wel reuze mee.. we wachten af.
De auto staat nu bij de TSI Specialist.
Misschien valt het wel reuze mee.. we wachten af.
Re: Foutmelding MK7 R
Update!
Probleem is opgelost..
Auto rijd weer zoals het hoort.
Ze hebben de nokkenas met versteller vervangen, de ketting vervangen en nog wat sensoren.
Probleem is opgelost..
Auto rijd weer zoals het hoort.
Ze hebben de nokkenas met versteller vervangen, de ketting vervangen en nog wat sensoren.
- Peter R20 2014
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 18 feb 2018, 17:12
- Type auto: Golf MK7 R
Re: Foutmelding MK7 R
Beter man!
MVG
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
MVG
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Golf mk7 2.0 R.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
Re: Foutmelding MK7 R
toch niet.....
onderweg naar het werk
motorstoring + epc
geen vermogen, roken en stotteren als een gek en uitvallen. Ik weet niet wat er fout is gegaan maar dit is iig niet goed!! We wachten weer af.
onderweg naar het werk
motorstoring + epc
geen vermogen, roken en stotteren als een gek en uitvallen. Ik weet niet wat er fout is gegaan maar dit is iig niet goed!! We wachten weer af.
Re: Foutmelding MK7 R
damn zeg wat een gedoe
- Peter R20 2014
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 18 feb 2018, 17:12
- Type auto: Golf MK7 R
Re: Foutmelding MK7 R
Jezus Nou sterkte pffffff
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Golf mk7 2.0 R.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
Re: Foutmelding MK7 R
auto is weer helemaal goed! was een injector lek..
- Peter R20 2014
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 18 feb 2018, 17:12
- Type auto: Golf MK7 R
Re: Foutmelding MK7 R
Da's lekker zeg! Toch een injector, waren er bij mij toen 2 vervangen, zo zie je maar hoe complex het kan zijn terwijl het eigenlijk super simpel was qua onderdelen genietze weer!
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Golf mk7 2.0 R.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
- Peter R20 2014
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 18 feb 2018, 17:12
- Type auto: Golf MK7 R
Re: Foutmelding MK7 R
Goedenavond,
Na 7k te hebben gereden zonder problemen met de stage 2 van JD zijn de injectoren aan vervanging toe denk Of ieder geval 1 ervan maar ga ze preventief laten vervangen en direct de bougies erbij! Blijven toch een pijnpuntje denk die injectoren, de stage 2 heeft daar verder niets mee te maken hij is er alleen maar lekkerder van gaan rijden!
Ik merkte vandaag dat hij licht stotterde in zn 1 tussen de 5.000 en 6.000 toeren met vol optrekken, 3 keer opgetrokken in 1.5 uur rijden en 2 keer licht inhouden, verder geen last met rijden op dit moment. Ga zo weer even testen, heb preventief de laatste 3 keer tanken een flesje schoonmaakmiddel voor de injectoren erin gegooid met een volle tank maar had ik beter niet kunnen doen ongelofelijk!
Heeft iemand nog een aanrader qua geupgrade injectoren en bougies of is alleen het standaard mogelijk, RS3 injectoren en bougies ofzo of past dat niet?
MVG Peet
Na 7k te hebben gereden zonder problemen met de stage 2 van JD zijn de injectoren aan vervanging toe denk Of ieder geval 1 ervan maar ga ze preventief laten vervangen en direct de bougies erbij! Blijven toch een pijnpuntje denk die injectoren, de stage 2 heeft daar verder niets mee te maken hij is er alleen maar lekkerder van gaan rijden!
Ik merkte vandaag dat hij licht stotterde in zn 1 tussen de 5.000 en 6.000 toeren met vol optrekken, 3 keer opgetrokken in 1.5 uur rijden en 2 keer licht inhouden, verder geen last met rijden op dit moment. Ga zo weer even testen, heb preventief de laatste 3 keer tanken een flesje schoonmaakmiddel voor de injectoren erin gegooid met een volle tank maar had ik beter niet kunnen doen ongelofelijk!
Heeft iemand nog een aanrader qua geupgrade injectoren en bougies of is alleen het standaard mogelijk, RS3 injectoren en bougies ofzo of past dat niet?
MVG Peet
Golf mk7 2.0 R.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
Golf mk4 2.8 V6 Motion.
Golf mk3 1.6 1994.
Re: Foutmelding MK7 R
Hoi ik ben MicHel en nieuw op dit forum en in het bezit van een 2011 Golf 6R DSG
Maar.....probleem is : vermogen verlies bij volgas opschakelen, soms schokken bij opschakelen, bij terugschakelen met flippers en licht gas erop houden lijkt het wel of hij te veel benzine (motor slaat split-second over) en gaat dan verder alsof er nix aan de hand is...
Als de auto in in ‘6’ staat en niet meer hoeft schakelen loopt hij probleemloos naar de 200+
Gaat dus echt om vermogenverlies na schakelen. Auto is ‘software’aangepast zelfs weer terug gezet naar standaard maar gaf geen verschil dus weer gechipt (rond 320 pk) Onderzoekje
uitlezen geeft geen storing aan, 3” inch Downpipe eraf weer standaard eronder ivm evt foutmelding via sensors, megatronic vervangen maar maakte GEEN verschil, motor laten reinigen , wordt er gek van!!
Kan het in map sensor Zitten of nokkenas sensor of misschien van tijd af.??
Iemand misschien een idee
Maar.....probleem is : vermogen verlies bij volgas opschakelen, soms schokken bij opschakelen, bij terugschakelen met flippers en licht gas erop houden lijkt het wel of hij te veel benzine (motor slaat split-second over) en gaat dan verder alsof er nix aan de hand is...
Als de auto in in ‘6’ staat en niet meer hoeft schakelen loopt hij probleemloos naar de 200+
Gaat dus echt om vermogenverlies na schakelen. Auto is ‘software’aangepast zelfs weer terug gezet naar standaard maar gaf geen verschil dus weer gechipt (rond 320 pk) Onderzoekje
uitlezen geeft geen storing aan, 3” inch Downpipe eraf weer standaard eronder ivm evt foutmelding via sensors, megatronic vervangen maar maakte GEEN verschil, motor laten reinigen , wordt er gek van!!
Kan het in map sensor Zitten of nokkenas sensor of misschien van tijd af.??
Iemand misschien een idee
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 145 gasten