Carly connected car

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Carly connected car

Bericht door StephanV »

Beste iedereen,

In het bezit van een golf 7 gti. Carly connected car adapter aangeschaft om het een en ander te coderen. Heeft iemand ervaring met dit apparaat?! Ik probeer de us running lights aan te krijgen, alleen als ik de lampschakelaar op stadslicht zet. Op dit moment branden ze constant behalve als de schakelaar op uit staat. Ik hoor graag als iemand hier meer over kan vertellen!

Mvg Stephan
Valk
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2018, 22:49
Type auto: Golf 7 GTD
Locatie: Noord Nederland

Re: Carly connected car

Bericht door Valk »

edit: ik had je bericht niet goed gelezen.

Us-lights alleen aan als de schakelaar op stadslicht staat is volgens mij niet te programmeren. Alleen als stadslichtfuntie zoals je het nu ook hebt, en dat brandt ook met dimlicht.
Je zou kunnen programmeren als drl (kun je hem ook aan/uit zetten) of als voetenverlichting (wordt ook wel gedaan zodat je hem kunt dimmen).
Golf 7 GTD
Polo 9n3 1.9 tdi
Peugeot 206 gti
Peugeot 106 gti
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Carly connected car

Bericht door StephanV »

Valk schreef: 10 feb 2020, 08:07 edit: ik had je bericht niet goed gelezen.

Us-lights alleen aan als de schakelaar op stadslicht staat is volgens mij niet te programmeren. Alleen als stadslichtfuntie zoals je het nu ook hebt, en dat brandt ook met dimlicht.
Je zou kunnen programmeren als drl (kun je hem ook aan/uit zetten) of als voetenverlichting (wordt ook wel gedaan zodat je hem kunt dimmen).
Thanks voor je reactie. Ja het programeren als drl, kan zover ik kan zien niet met die carly. Dus ik houd het wel lekker zo.
Valk
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2018, 22:49
Type auto: Golf 7 GTD
Locatie: Noord Nederland

Re: Carly connected car

Bericht door Valk »

Geen probleem. Ik heb alleen ervaring met obdeleven, niet met carly.
Golf 7 GTD
Polo 9n3 1.9 tdi
Peugeot 206 gti
Peugeot 106 gti
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten