golf 7 gti performance stationair probleem

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Geyteyii
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 mar 2020, 00:22
Type auto: Mk7 gti perfomance

golf 7 gti performance stationair probleem

Bericht door Geyteyii »

Hallo forumleden,

Heb al een tijdje het probleem dat mijn auto bij de cold start trilt en bonkt en dan steeds uitvalt, soms valt ie niet uit en dan gooi ik hem in zn D rij een stukje tot aan de einde van mijn straat waar ik op de rem moet en ja hoor hij valt weer uit. Dit in combinatie dat mijn epc en motormanagement lampje aangaan en dan na een tijdje weer weg en dan komen ze weer en na een dagje rijden zijn ze we weer weg.

Ik las dat een forumlid een soortgelijk probleem had met z'n auto en dat ie het heeft verholpen door de sensor te vervangen in de buurt van de nokkenas. Nu is het uitvallen verholpen na veranderen van die 2 sensoren maar hij blijft nog steeds trillen met de cold start. Ik ga morgen de injectoren laten controleren wat eigenlijk mijn eerste handeling had moeten wezen.

Mijn vraag is heeft iemand hier een beetje ervaring mee of heeft iemand ook zo een soortgelijk probleem gehad.

de onderdelen die ik al heb laten veranderen zijn:
nokkenas positiesensor
de 2 nokkenas sensoren ( een ronde sensortje met 3 gaten voor de bevestiging. )
lambda sensor
ontluchting van de nokkenasbehuizing
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: golf 7 gti performance stationair probleem

Bericht door Henniej »

Wel eens uitgelezen?
Ontsteking wel goed? Geen misfires?
Omg Rotterdam kan ik wel voor je uitlezen.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Geyteyii
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 mar 2020, 00:22
Type auto: Mk7 gti perfomance

Re: golf 7 gti performance stationair probleem

Bericht door Geyteyii »

Ja heb m laten uitlezen maar er komen elke keer nieuwe en andere dingen bij kijken. Nu doet ie het weer goed maar krijg hele tijd mn epc en chek engine light aan met de meldin dat iets met te rijk 98 bij stationair en belast etc als je hier wat meer over weet wil ik graag wel een keer bij ne langskomen hoor.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 51 gasten