Woman vs stoep

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Woman vs stoep

Bericht door StarSqream »

Shit happens guys. Iemand ervaring met een alloygator?

https://imgur.com/a/cwlbLv1
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Woman vs stoep

Bericht door StephanV »

Oeeh...das balen Ik zelf niet. Weet wel een goed bedrijf die goed werk levert in het kader van het repareren van velgen. Zit in Oostvoorne..die zou je kunnen benaderen. (Als je daar beetje in de buurt woont)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

ED32JJ
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 jan 2020, 00:50
Type auto: GOLF MK6 ED35

Re: Woman vs stoep

Bericht door ED32JJ »

Ik heb begrepen van hennij in een topic van mij dat er toch een risico is van loskomen en schade.
Ik heb het maar losgelaten


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Golf GTI ED 35.
Gebruikersavatar
Bob
Berichten: 103
Lid geworden op: 17 apr 2020, 08:38
Type auto: Golf MK5 GTI Ed 30

Re: Woman vs stoep

Bericht door Bob »

Daarom heb ik een 235 band op een 8J velg, met 225 ligt hij gelijk.

Maar daar heb je nu niks meeer aan. Je heb in Oostvoorne de velgendokter zitten inderdaad. Maar je kan ook langs een schade bedrijf bij jou in de buurt gaan.
Dan wordt hij gewoon heel lichtjes geplamuurd en gespoten, dat heb ik ook een paar keer gedaan.
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Woman vs stoep

Bericht door StarSqream »

StephanV schreef: 22 apr 2020, 08:04 Oeeh...das balenAfbeelding Ik zelf niet. Weet wel een goed bedrijf die goed werk levert in het kader van het repareren van velgen. Zit in Oostvoorne..die zou je kunnen benaderen. (Als je daar beetje in de buurt woont)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ah half uurtje rijden indd. Ik heb morgen een afspraak om te kijken of een alloygator een goede alternatief is. Anders ga ik voor velg reparatie. We hebben hier klote stoepranden in de buurt. Thanks 💪🏻
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Woman vs stoep

Bericht door StarSqream »

ED32JJ schreef: 22 apr 2020, 10:03 Ik heb begrepen van hennij in een topic van mij dat er toch een risico is van loskomen en schade.
Ik heb het maar losgelaten


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Ik hoop t niet. Heb morgen een afspraak om het te laten doen. Als hij zegt dat er een relatief groot kans op schade is dan doe ik het niet.
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Woman vs stoep

Bericht door StarSqream »

Bob schreef: 22 apr 2020, 10:26 Daarom heb ik een 235 band op een 8J velg, met 225 ligt hij gelijk.

Maar daar heb je nu niks meeer aan. Je heb in Oostvoorne de velgendokter zitten inderdaad. Maar je kan ook langs een schade bedrijf bij jou in de buurt gaan.
Dan wordt hij gewoon heel lichtjes geplamuurd en gespoten, dat heb ik ook een paar keer gedaan.
Ik heb ook een 235 band. Dan steekt de velg gewoon uit. Ik dacht eerst aan velg repareren inderdaad maar toen zag ik die velg beschermer. Ik weet dat dit vaker gaat gebeuren dus zou ik dan (economisch) gezien liever 1x een setje beschermers plaatsen dan elke maand terug voor plamuren en spuiten weer 🤣
ED32JJ
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 jan 2020, 00:50
Type auto: GOLF MK6 ED35

Re: Woman vs stoep

Bericht door ED32JJ »

Velgenbescherming heet dit topic
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Golf GTI ED 35.
ED32JJ
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 jan 2020, 00:50
Type auto: GOLF MK6 ED35

Re: Woman vs stoep

Bericht door ED32JJ »

Ik zou de velg laten repareren en de vrouw vriendelijk verzoeken om de fiets te pakken.


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Golf GTI ED 35.
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Woman vs stoep

Bericht door StarSqream »

ED32JJ schreef: 22 apr 2020, 18:59 Ik zou de velg laten repareren en de vrouw vriendelijk verzoeken om de fiets te pakken.


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Hahah dan gaat ze het nooit leren hè.
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Woman vs stoep

Bericht door StarSqream »

ED32JJ schreef: 22 apr 2020, 18:58 Velgenbescherming heet dit topic
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Had 't gezien en gevraagd wat er precies was. Als het bij 300km/u is gebeurd dan is het logisch. Dat gebeurt niet bij mij.
ED32JJ
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 jan 2020, 00:50
Type auto: GOLF MK6 ED35

Re: Woman vs stoep

Bericht door ED32JJ »



Wil je een foto plaatsen als ze er onder zitten. Wel benieuwd hoe het lijkt


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Golf GTI ED 35.
Gebruikersavatar
surfroy01
Berichten: 401
Lid geworden op: 13 nov 2018, 12:21
Type auto: Golf 7 GTI PP

Re: Woman vs stoep

Bericht door surfroy01 »

Ook hier is de stoep door een aantal (andere) berijders meegepakt met de nieuwe velgen. Even heeI erg zuur maar ik schuur het zelf en met lakstift bijwerken, zie je op >30cm afstand niks meer van, ja ok de purist misschien. Een auto is een gebruiksvoorwerp in mijn ogen, daar mogen wel wat onvolkomenheden aan zitten (al laat ik binnenkort de voorbumper wel opnieuw spuiten :oops: )
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me! :oops:

Daily fun ; Golf 7 GTI Performance 487nM/311PK stage 1
Track fun; BMW E46 Touring 328 210 PK, Ducati 996SPS/128 awPK.
Voorheen; Passat B8 R line 2.0 TDI, 2xPassat B8 1.4 TSI/CLA Shooting brake AMG/BMW E46 325/Passat B8/DS5/XC90/XC70/X5/Durango/V40/156/146/33/paar slopels......
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Woman vs stoep

Bericht door StarSqream »

ED32JJ schreef: 22 apr 2020, 22:29 Wil je een foto plaatsen als ze er onder zitten. Wel benieuwd hoe het lijkt


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
https://imgur.com/a/J6rsYKF

Ze steken best een stukje uit en van dichtbij zie je ze ook gewoon goed zitten. Alleen maar beter, dan weet je dat ze goed bescherm zijn. Was van plan om zwarte te nemen maar na een test stukje heb ik toch gekozen voor een rode. Zwart/Rood is een goede combi. Heb verder ook nieuwe remblokken geplaatst op de achterwielen. Die waren 'vervangen' door de verkoper en blijkt nu dus niets van te kloppen. Waren aftermarket rotzooi remblokken. Alleen de remblokken op de voorwielen zijn vervangen.

Wat betreft de alloygator risico: Heb ook aangegeven dat ze niet eruit moeten vliegen en er werd aangegeven dat ze niet loskomen als je ze normaal behandeld. Als er een scheurtje in zit (na grote stoep schade), dan moet ie vervangen worden. Ook geen banden in de wax/vet zetten als de auto gepoetst wordt. Als de wax/vet van de band tussen de alloygator komt dan 'kan' deze natuurlijk wel weg glippen. Is bij de zaak waar ik ben geweest 1 x voorgekomen en dat was bij een Lamborghini. Die ging rijden met een beschadigd alloygator en bij hoge snelheid ging ie door scheuren. Eigen schuld dus.

Verder heb ik gezien dat ze best goed verkocht werden, vandaag gezien (2 afspraken voor mij) dat ze werden geplaatst op een MB E63 amg en een AUDI Q7 (naar eigen zegge al de 3e auto die hij heeft gebracht voor een alloygator). Audi S3 (op de foto, geparkeerd voor mijn auto) zaten er ook alloygators op.
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Woman vs stoep

Bericht door Henniej »

Deze rijd in Rotterdam noord, zwartjanstr. ;)
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Woman vs stoep

Bericht door StarSqream »

Henniej schreef: 24 apr 2020, 20:40 Deze rijd in Rotterdam noord, zwartjanstr. ;)
Sniper Hahahaha. Woon je in de buurt?
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Woman vs stoep

Bericht door Henniej »

Hahaha ben er vaak.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Woman vs stoep

Bericht door StarSqream »

Henniej schreef: 24 apr 2020, 22:51 Hahaha ben er vaak.
🤣🤣 Zwartjan genoeg golfjes Hahah.
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Woman vs stoep

Bericht door Henniej »

:lol:
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 58 gasten