Vraagje kilometerteller

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
schaef
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 mei 2012, 11:17
Type auto: GTI 7 Perfom

Vraagje kilometerteller

Bericht door schaef »

Vandaag mijn Gti 7.5 opgehaald met digitale tellers.
Nu geeft die niet de tussenliggende getallen aan alleen 60-100-140 enz kan je de tussenliggende getallen ook zichtbaar krijgen??
Gr
Menno
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Vraagje kilometerteller

Bericht door StephanV »

schaef schreef:Vandaag mijn Gti 7.5 opgehaald met digitale tellers.
Nu geeft die niet de tussenliggende getallen aan alleen 60-100-140 enz kan je de tussenliggende getallen ook zichtbaar krijgen??
Ik heb zelf geen digitale tellers. Maar kan je dat niet instellen via je multimedia/navigatiescherm en dan bij setup?
Daar kan ik opties aan en uit zetten in het kader van het weergeven van waardes enz.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Vraagje kilometerteller

Bericht door StarSqream »

Heb alleen ervaring met de nieuwe R. Die werden in tientallen weergegeven. Dus 80-90-100-110 enzovoorts. Gewoon even kwartiertje in de auto zitten en spelen met de knoppen op de stuur. En anders de digitale snelheid in het midden van de 'analoge' meter. Vind ik zelf fijner.
Gebruikersavatar
schaef
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 mei 2012, 11:17
Type auto: GTI 7 Perfom

Re: Vraagje kilometerteller

Bericht door schaef »

StarSqream schreef: 02 mei 2020, 22:35 Heb alleen ervaring met de nieuwe R. Die werden in tientallen weergegeven. Dus 80-90-100-110 enzovoorts. Gewoon even kwartiertje in de auto zitten en spelen met de knoppen op de stuur. En anders de digitale snelheid in het midden van de 'analoge' meter. Vind ik zelf fijner.
Gisteravond mee bezig geweest maar niet voor elkaar gekregen. Maar idd digitale kan ook.
Gr
Menno
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten