Deurverlichting

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Deurverlichting

Bericht door StephanV »

Hallo. Ik heb deurverlichting gekocht voor de onderzijde van mijn voorportieren. Nu heb ik ze aangesloten op de stroompunten in mijn deur. Nu geeft alleen het deurlichtje zelf zo weinig licht, dat je het nauwelijks ziet. Ik heb lampje ook even op de accu gehouden en dan doet het lampje het prima. Het lampje krijgt dus te weinig stroom...zo lijkt het.

Heeft iemand enige ervaring met dit 'verschijnsel' en een oplossing om het lampje gewoon normaal te laten branden? (Auto: GTI 7 performance)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Deurverlichting

Bericht door StarSqream »

Ik heb ze ook besteld en ben er alleen nog niet aan begonnen lol. Zoek liever iemand die het kan inbouwen. Wat ik heb begrepen is dat je wel voltage moet meten voordat je ze ergens plaatst. Sommige aansluitpunten hebben niet voldoende voltage voor de lampen. Waar heb jij ze aangesloten?
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Deurverlichting

Bericht door StephanV »

Ja dat ga ik nu ook maar doen...Ja dat is lastig uit te leggen..ik wilde een foto bijgevoegen..maar dan krijg ik 'uploaden is mislukt' Is op de deurmodule in het portier. Maar op die punten komt maar 7 volt(gemeten)..dat is te weinig.

Dus baal als een stekker..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Deurverlichting

Bericht door StephanV »

StarSqream schreef:Ik heb ze ook besteld en ben er alleen nog niet aan begonnen lol. Zoek liever iemand die het kan inbouwen. Wat ik heb begrepen is dat je wel voltage moet meten voordat je ze ergens plaatst. Sommige aansluitpunten hebben niet voldoende voltage voor de lampen. Waar heb jij ze aangesloten?
Foto toch gelukt...Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Deurverlichting

Bericht door StarSqream »

StephanV schreef:
StarSqream schreef:Ik heb ze ook besteld en ben er alleen nog niet aan begonnen lol. Zoek liever iemand die het kan inbouwen. Wat ik heb begrepen is dat je wel voltage moet meten voordat je ze ergens plaatst. Sommige aansluitpunten hebben niet voldoende voltage voor de lampen. Waar heb jij ze aangesloten?
Foto toch gelukt...Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Check even Part II hier:

https://www.golfmk7.com/forums/index.ph ... 13.326032/

Staan wat foto's en info.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Deurverlichting

Bericht door StephanV »

Bedankt voor de poging..maar de link werkt niet. Ga het nog proberen op de laptop..misschien dat het daar aan ligt..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Deurverlichting

Bericht door StarSqream »

StephanV schreef: 03 mei 2020, 19:46 Bedankt voor de poging..maar de link werkt niet. Ga het nog proberen op de laptop..misschien dat het daar aan ligt..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Link werkt gewoon, ook op smartphone. Check anders: https://bit.ly/3fclO7j
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Deurverlichting

Bericht door StephanV »

Als ik erop klik schiet het scherm even naar het startscherm(zwart scherm met talpatalk in het midden) en daarna schiet het scherm weer terug naar het de pagina met deze gesprekken..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Deurverlichting

Bericht door StarSqream »

StephanV schreef:Als ik erop klik schiet het scherm even naar het startscherm(zwart scherm met talpatalk in het midden) en daarna schiet het scherm weer terug naar het de pagina met deze gesprekken..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Kopieer de link en open 'm in je browser.
Heb hier ook een duidelijke YouTube video voor je:

https://youtu.be/mv2zNGIeLXs

Is wel in t Turks maar je kan engels ondertiteling inschakelen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Deurverlichting

Bericht door StephanV »

StarSqream schreef:
StephanV schreef:Als ik erop klik schiet het scherm even naar het startscherm(zwart scherm met talpatalk in het midden) en daarna schiet het scherm weer terug naar het de pagina met deze gesprekken..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Kopieer de link en open 'm in je browser.
Heb hier ook een duidelijke YouTube video voor je:

https://youtu.be/mv2zNGIeLXs

Is wel in t Turks maar je kan engels ondertiteling inschakelen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja die 2de kan ik inderdaad in de browser plakken, de eerste niet. Maar hier blijkt uit dat je moet gaan snijden en knopen in je electronica..dat zie ik niet zo zitten. Ga eerst wel een vag garage bellen om vragen of zij het kunnen doen...als dat niet overdreven veel geld kost doe ik dat..en anders..jammer van de lichtjes..dan maar niet.

De opening zit er ook al. Dus het lijkt me een optie die je erop kan laten zetten. Dan lijkt het mij stug dat je moet gaan snijden in kabels. Dat zal ook een manier zijn..maar hoop dat er een andere isAfbeelding

Wel thanks voor je moeite man. We houden wel even contact.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Deurverlichting

Bericht door StarSqream »

StephanV schreef: 03 mei 2020, 21:04
StarSqream schreef:
StephanV schreef:Als ik erop klik schiet het scherm even naar het startscherm(zwart scherm met talpatalk in het midden) en daarna schiet het scherm weer terug naar het de pagina met deze gesprekken..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Kopieer de link en open 'm in je browser.
Heb hier ook een duidelijke YouTube video voor je:

https://youtu.be/mv2zNGIeLXs

Is wel in t Turks maar je kan engels ondertiteling inschakelen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja die 2de kan ik inderdaad in de browser plakken, de eerste niet. Maar hier blijkt uit dat je moet gaan snijden en knopen in je electronica..dat zie ik niet zo zitten. Ga eerst wel een vag garage bellen om vragen of zij het kunnen doen...als dat niet overdreven veel geld kost doe ik dat..en anders..jammer van de lichtjes..dan maar niet.

De opening zit er ook al. Dus het lijkt me een optie die je erop kan laten zetten. Dan lijkt het mij stug dat je moet gaan snijden in kabels. Dat zal ook een manier zijn..maar hoop dat er een andere isAfbeelding

Wel thanks voor je moeite man. We houden wel even contact.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ja daarom liggen ze ook bij mij nog in de kast. Wil niet zomaar dingen openen en snijden lol. Succes en laat me maar weten als je een oplossing hebt gevonden ergens.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 11 gasten