Golf 7.5 GTI dagrijverlichting

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
TCRGTI
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2020, 10:47
Type auto: Golf MK7 GTI TCR

Golf 7.5 GTI dagrijverlichting

Bericht door TCRGTI »

Afgelopen maand heb ik een Golf GTI TCR (2019) gekocht. Helaas kwam ik er laatst achter dat bij mijn dagrijverlichting slechts 1 enkele led per unit brand. Blijkbaar heeft de auto geen led plus pakket. Heeft iemand enig idee of de tweede led achteraf in te bouwen is? Zijn de koplampen aan te passen of is er niets aan te doen behalve andere units te kopen?
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Golf 7.5 GTI dagrijverlichting

Bericht door ferry »

Andere units nodig.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
marco70
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2020, 07:12
Type auto: golf mk7 gti

Re: Golf 7.5 GTI dagrijverlichting

Bericht door marco70 »

Sinds 4 weken in het bezit van een 2019 gti,en er ook pas later achter gekomen dat je voor dubelle leds voor een led plus uitvoering moet hebben,ga uitzoeken wat dit kost om te veramderen,cq nieuw kopen..
Bertjegti7.5
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 sep 2020, 12:56
Type auto: Golf mk7 gti

Re: Golf 7.5 GTI dagrijverlichting

Bericht door Bertjegti7.5 »

TCRGTI schreef: 06 mei 2020, 10:56 Afgelopen maand heb ik een Golf GTI TCR (2019) gekocht. Helaas kwam ik er laatst achter dat bij mijn dagrijverlichting slechts 1 enkele led per unit brand. Blijkbaar heeft de auto geen led plus pakket. Heeft iemand enig idee of de tweede led achteraf in te bouwen is? Zijn de koplampen aan te passen of is er niets aan te doen behalve andere units te kopen?
Ik heb hetzelfde geval, heb je al iets gevonden?
Gebruikersavatar
MARC V
Berichten: 397
Lid geworden op: 11 sep 2020, 17:40
Type auto: Golf mk7 facelift
Locatie: Limburg (Belgie)

Re: Golf 7.5 GTI dagrijverlichting

Bericht door MARC V »

Ik heb ook sinds een 2 maanden een 7.5,maar de gewone gti,
bij mij branden er wel 2 leds/lamp met de dagrijverlichting.
Als ik de richtingaanwijzer aan zet veranderd aan die kant wat ik aan doe de dagrijverlichting in de richtingaanwijzer,den knipperen ook 2 leds/lamp,maar dan natuurlijk oranje.
Heeft mijn gti dan wel zo'n led plus pakket?
En wat zit/zat er dan nog in dat pakket?
Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 304
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:57
Type auto: Golf 7 GTI TCR
Locatie: N-H

Re: Golf 7.5 GTI dagrijverlichting

Bericht door Raymond »

Ik heb zelf ook helaas de enkele uitvoering, en ik wil ook graag de dubbele uitvoering.
Ben dus benieuwd hoe dit mogelijk is, ik heb nog weinig info kunnen vinden hierover.
Vaak zie je dat als je geen camera in je voorruit heb, je ook geen dubbele leds heb.
marco70
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2020, 07:12
Type auto: golf mk7 gti

Re: Golf 7.5 GTI dagrijverlichting

Bericht door marco70 »

Voor het verkrijgen van de dubbele leds in de koplampen,zit er denk ik niks anders op dan andere FULL led koplampen er in te zetten met modules.Kostbaar geintje ,maar wel mooi.Als iemand nog wat oplossingen weet,of adressen horen we het graag,liefst met inbouwen erbij,succes allen.😎
Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 304
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:57
Type auto: Golf 7 GTI TCR
Locatie: N-H

Re: Golf 7.5 GTI dagrijverlichting

Bericht door Raymond »

Er zijn meerdere benamingen voor diverse koplampen, full led, maar volgens mij moet je led plus koplampen hebben
TCRGTI
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2020, 10:47
Type auto: Golf MK7 GTI TCR

Re: Golf 7.5 GTI dagrijverlichting

Bericht door TCRGTI »

Je zal echt andere led units moeten kopen. Deze zijn op marktplaats te vinden voor +/- €1250 incl inbouw. Je oude units kan je wellicht weer voor een mooi bedrag verkopen. Ik had helaas ook geen lane assist, daarom heb ik mijn TCR ingeruild voor een nieuwere TCR die wel deze opties had.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten