OEM uitlaat | WOK melding

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Matthijsmk7
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 dec 2019, 12:27
Type auto: MK7 GTI

OEM uitlaat | WOK melding

Bericht door Matthijsmk7 »

Hey allemaal,

Is er misschien iemand die een OEM heeft liggen die ik kan gebruiken om een wok te voorkomen?
Ik werd door de politie staande gehouden en toen is er met een niet rechtsgeldige meting via een app op de telefoon een x aantal db gemeten echter mocht ik deze ook niet zien van de agent aan de hand hiervan wou meneer mij een wok geven.
Maar dit kan ik voorkomen door vrijdag te verschijnen met een originele uitlaat alleen heb ik deze niet zelf liggen, een vergoeding en/of borg is geen probleem.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: OEM uitlaat | WOK melding

Bericht door Maarten »

Die app is inderdaad niet rechtsgeldig maar een hulpmiddel. Het RDW voert de echte controle uit bij de keuring.

Indien de (interne)app teveel db meet, en hier zit en flinke marge in, dan kan je een WOK krijgen.

Serviced by EM Services.

Serviced by EMServices.
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: OEM uitlaat | WOK melding

Bericht door Henniej »

Nou dan moeten ze mij niet staande houden anders word ik daar staande veerkracht haha! Zo luid! :lol:
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: OEM uitlaat | WOK melding

Bericht door ChielED35 »

Henniej schreef:Nou dan moeten ze mij niet staande houden anders word ik daar staande veerkracht haha! Zo luid! :lol:
Ja maar jij heb ook helemaal geen demper, ook geen cat volgens mij...is 1 rechte pijp naar achter van 3”. Wel knap in elkaar gelast vind ik.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten