Afstellen achterklep

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
RonTabak
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 okt 2019, 16:46
Type auto: Golf 7 GTI

Afstellen achterklep

Bericht door RonTabak »

Ik heb een vraagje over het afstellen van mijn achterklep. Deze zou iets naar buiten moeten komen om gelijk te komen met de rest. Nu heb ik begrepen dat er aan beide binnenkanten van de klep een zwart staafje zit met rond rubber dop. Als je de dop eraf haalt kun je met een inbussleuteltje het vierkante staafje losdraaien en in lengte verstellen. Vraag is nu of je ook het slot van de achterklep moet verstellen of zijn de zgn. stelstaafjes voldoende?

m.vr.gr.
Ron
Gebruikersavatar
Vw golf gti
Berichten: 419
Lid geworden op: 09 aug 2020, 21:46
Type auto: Golf mk7 gti perform

Re: Afstellen achterklep

Bericht door Vw golf gti »

RonTabak schreef:Ik heb een vraagje over het afstellen van mijn achterklep. Deze zou iets naar buiten moeten komen om gelijk te komen met de rest. Nu heb ik begrepen dat er aan beide binnenkanten van de klep een zwart staafje zit met rond rubber dop. Als je de dop eraf haalt kun je met een inbussleuteltje het vierkante staafje losdraaien en in lengte verstellen. Vraag is nu of je ook het slot van de achterklep moet verstellen of zijn de zgn. stelstaafjes voldoende?

m.vr.gr.
Ron
Dit vraag ik me ook af
Heb gasveren van emerald struts geplaatst op mijn gti.
Nu merk ik dat na lang stil staan de koffer niet vanzelf wil opengaan.
Was aan het denken als ik nu de kofferbak kan afstellen dat hij al iets meer naar buiten staat zou het probleem opgelost zijn en kan dit met die stukjes met inbusjes in.
Hoop dat iemand hier mee kan helpen.
Mvg

Verstuurd vanaf mijn SM-F711B met Tapatalk

Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 47 gasten