Ik wil komende tijd wat aanpassingen doen aan de auto en vroeg me af wat jullie de belangrijkste mods vinden die je echt MOET doen.
Ik heb uiteraard al veel terug gelezen op het forum maar een vers topic zorgt ook wel weer voor wat leven in de brouwerij

De golf is los van dcc en automatisch inparkeren voorzien van alle opties. OBDeleven komt vandaag binnen dus ik kan daar ook mee aan de slag straks.
Mijn vorige gti heb ik stage 1 laten tunen bij JD en ik heb eigenlijk nooit het gevoel gehad dat ik qua tuning meer wilde. Nu is het wel zo dat ik op de nieuwe golf een tune wil laten doen en ik wil wat meer (beschaafd) geluid.
Tot nu toe ben ik tevreden met het geluid wat het standaard audio systeem levert maar ik ben ook al stiekem aan t kijken naar een upgrade. Mijn oog is al gevallen op de helix subwoofer met dsp versterker op de plek van het reservewiel maar bestaande speakers upgraden en versterken is ook een optie (zonder subwoofer)
Ik ben benieuwd naar jullie ideeën/adviezen.
Ps. In mijn voorsteltopic zie je al wat fotos van mijn golf maar ik zal dit topic up to date gaan houden met fotos en voortgang van eventuele mods.