Beveiliging VII

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Gebruikersavatar
Nikkor27
Berichten: 372
Lid geworden op: 08 apr 2013, 11:14
Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
Locatie: Zuid-Limburg (BE)

Re: Beveiliging VII

Bericht door Nikkor27 »

@ Kathargo

Ga je binnenkort nog voor een navi-lock zien? Aangezien je discover pro hebt?
kathargo
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 aug 2013, 23:06
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Beveiliging VII

Bericht door kathargo »

Nikkor27 schreef:@ Kathargo

Ga je binnenkort nog voor een navi-lock zien? Aangezien je discover pro hebt?
Bij mijn weten zijn die er helemaal nog niet voor een 7? Het idee is ook dat je niks aan de headunit uit een 7 hebt maar inmiddels is er al wel van iemand
hier 1 gestolen dat weet ik. De tijd moet leren of dit een incident is of dat ook deze unit echt gewild zal worden.
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Beveiliging VII

Bericht door Frits@Vrolijk »

Snap dat een bearlock 100 keer beter is echt wel .


En de shit wat een varkens om zo andermans auto te slopen gelijk 10 jaar vast zetten als je ze al ooit pakt .


Maar in mijn geval staat de auto 95 procent van de tijd in mijn Garage .Waar het mij om gaat is als ik mijn auto even ergens stal in een parkeer garage ze er niet te simpel mee weg komen .


Maar mocht er geen gepaste oplossing zijn die simpel is misschien dan toch maar deze optie



Nog even naar de foto.s kijken echt bizar die gasten hebben echt overal schijt aan he :evil:
Mvg Frits
kathargo
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 aug 2013, 23:06
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Beveiliging VII

Bericht door kathargo »

Ik snap jouw punt ook ;) en een garage is dan weer ideaal! Dat heb ik dan weer niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Beveiliging VII

Bericht door Frits@Vrolijk »

Als mijn Gti 24 uur buiten zou staan kocht ik morgen een bearlock echt


Wil hem nu gewoon niet dat hij binnen 2 minuten zonder toestemming van eigenaar veranderd zonder te betalen
Mvg Frits
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Beveiliging VII

Bericht door Nick87 »

kathargo schreef:Wat Tonnie bedoelt te zeggen ( tenminste dat denk ik ) is dat als het ervaren dievengilde de stickers en t slot van t Bearlock zien, ze waarschijnlijk passen en een makkelijker exemplaar uitkiezen.Tuurlijk kan je altijd een extra startonderbreking nemen en die zou prima kunnen werken ook. Maar voor dat de dief dat ontdekt ligt je raam er al uit en je dashboard aan gort :( En nee ook een Bearlock geeft geen 100% zekerheid dat weet ik ;) goedkoop is t niet maar dat waren de opties op mn golf ook niet. Het is een keuze maar ik slaap er in ieder geval wel lekkerder van.

Heb even een foto gemaakt zodat je kan zien hoe t er uit ziet in een golf 7 ( eigenlijk niet anders dan in andere autos )

Afbeelding
Hoe zit het eigenlijk met je VW Garantie als je dit laat installeren?

Ik ga m'n GTI 7 met DSG die deze week arriveert 24/7 moeten buiten laten staan wegens gebrek aan indoor garages bij ons in de buurt. Dus voor de gemoedsrust zou dit zeker helpen, was ook aan het denken aan een gps tracker maar ja...hij is dan wel weg natuurlijk. Heb een alarmsysteem maar heb daar niet teveel vertrouwen in.

Die van de garage gaan er wat licht over vind ik persoonlijk (zo van: tegenwoordig worden er nog weinig auto's gestolen) en qua verzekering ben ik ook volledig gedekt maar het is vooral het gedoe eromtrent als ze er inderdaad in slagen om hem te stelen en hij is weg, de afhandeling en het feit dat je dan 4-5 maand kan wachten op een nieuwe.

Prijs is een 500 euro ongeveer als ik me niet vergis voor de bearlock?
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Beveiliging VII

Bericht door MkVI Nmgn »

Bearlock geen 0,0 veranderen aan je garantie situatie.
Alleen je slaap situatie word er een stuk beter door!
En voor een scherpe prijs zal je eens contact op kunnen nemen met Staffpride.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
kathargo
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 aug 2013, 23:06
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Beveiliging VII

Bericht door kathargo »

Zoals Tonnie al zegt en in mijn geval is de Bearlock voor aflevering door de dealer zelf geinstalleerd.
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Beveiliging VII

Bericht door wehoo »

Als je geen mankementen aan je versnellingsbak krijgt, is er niets aan de hand. Krijg je dit echter wel, wordt het een twijfelachtig verhaal en sta je alleen stevig als je de Bearlock hebt ingebouwd door een VW-dealer of door een SCM-gecertificeerd bedrijf.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Beveiliging VII

Bericht door FGT »

Of gewoon een goed alarm, die niet over de canbus gaat.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Gebruikersavatar
mhoutman
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 apr 2011, 07:17
Type auto: Golf R20

Re: Beveiliging VII

Bericht door mhoutman »

wehoo schreef:Als je geen mankementen aan je versnellingsbak krijgt, is er niets aan de hand. Krijg je dit echter wel, wordt het een twijfelachtig verhaal en sta je alleen stevig als je de Bearlock hebt ingebouwd door een VW-dealer of door een SCM-gecertificeerd bedrijf.
Werner, wordt Bearlock door VAG in NL aangeboden of is dat een zaak van individuele dealers :?: Denk er nl. sterk over om het straks ook op de A3 te laten monteren... Zullen ze wel je hele middenconsole moeten demonteren right ?
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Beveiliging VII

Bericht door wehoo »

mhoutman schreef:Werner, wordt Bearlock door VAG in NL aangeboden of is dat een zaak van individuele dealers :?: Denk er nl. sterk over om het straks ook op de A3 te laten monteren... Zullen ze wel je hele middenconsole moeten demonteren right ?
Op Bearlock.nl staat een overzicht van inbouwbedrijven, waarvan een aantal dealers. (http://www.bearlock.nl/Inbouw/Inbouwpunten.html )
Ik denk alleen het voorste stuk van de middenconsole. (heb even geen tekening van de A3 bij de hand).
(een aantal verzekeraars geeft korting op de premie na inbouw van een Bearlock met certificaat)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
DuS

Re: Beveiliging VII

Bericht door DuS »

Afgelopen week Discover Pro uit Golf VII gejat. Auto op afstand electronisch geopend, systeem in alle rust en zeer vakkundig verwijderd, incl harde schijf uit dahsbordkastje. Zelfs het elastiekje waar de kabelboom mee gebonden zit netjes doorgeknipt en als aandenken op de bijrijdersstoel achtergelaten. Verbijsterend hoe eenvoudig dit 's nachts pal voor je deur gebeurt.

Heb voor drie tientjes bij firma Brezan een los alarmpje gekocht welke rechtsreeks op de accu gaat. Zal ze in ieder geval laten schrikken de volgende keer :) :shock:

Een gelukje voor mij; het is een leasewagen. Maar het blijft klote.
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Beveiliging VII

Bericht door Gengar »

DuS schreef:Afgelopen week Discover Pro uit Golf VII gejat. Auto op afstand electronisch geopend, systeem in alle rust en zeer vakkundig verwijderd, incl harde schijf uit dahsbordkastje. Zelfs het elastiekje waar de kabelboom mee gebonden zit netjes doorgeknipt en als aandenken op de bijrijdersstoel achtergelaten. Verbijsterend hoe eenvoudig dit 's nachts pal voor je deur gebeurt.

Heb voor drie tientjes bij firma Brezan een los alarmpje gekocht welke rechtsreeks op de accu gaat. Zal ze in ieder geval laten schrikken de volgende keer :) :shock:

Een gelukje voor mij; het is een leasewagen. Maar het blijft klote.
Je kunt zien dat VW nog steeds makkelijk is om in te breken. Dat de VAG Groep nog steeds hun voertuigen en navi's niet beter beveiligen :evil:
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Beveiliging VII

Bericht door KnuffelTurk »

Gengar schreef:
DuS schreef:Afgelopen week Discover Pro uit Golf VII gejat. Auto op afstand electronisch geopend, systeem in alle rust en zeer vakkundig verwijderd, incl harde schijf uit dahsbordkastje. Zelfs het elastiekje waar de kabelboom mee gebonden zit netjes doorgeknipt en als aandenken op de bijrijdersstoel achtergelaten. Verbijsterend hoe eenvoudig dit 's nachts pal voor je deur gebeurt.

Heb voor drie tientjes bij firma Brezan een los alarmpje gekocht welke rechtsreeks op de accu gaat. Zal ze in ieder geval laten schrikken de volgende keer :) :shock:

Een gelukje voor mij; het is een leasewagen. Maar het blijft klote.
Je kunt zien dat VW nog steeds makkelijk is om in te breken. Dat de VAG Groep nog steeds hun voertuigen en navi's niet beter beveiligen :evil:
Waarom zouden ze? Ze verdienen waarschijnlijk miljoenen hieraan :x . Enige wat ik aanraad is om toch iets meer te investeren in een beveiliging in dit geval zou een bearlock wel helpen.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Beveiliging VII

Bericht door bluetiger »

Shit man, dat wordt dus weer wachten op een navilock voor de discover reeks :(
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Beveiliging VII

Bericht door Nick87 »

KnuffelTurk schreef:
Gengar schreef:
DuS schreef:Afgelopen week Discover Pro uit Golf VII gejat. Auto op afstand electronisch geopend, systeem in alle rust en zeer vakkundig verwijderd, incl harde schijf uit dahsbordkastje. Zelfs het elastiekje waar de kabelboom mee gebonden zit netjes doorgeknipt en als aandenken op de bijrijdersstoel achtergelaten. Verbijsterend hoe eenvoudig dit 's nachts pal voor je deur gebeurt.

Heb voor drie tientjes bij firma Brezan een los alarmpje gekocht welke rechtsreeks op de accu gaat. Zal ze in ieder geval laten schrikken de volgende keer :) :shock:

Een gelukje voor mij; het is een leasewagen. Maar het blijft klote.
Je kunt zien dat VW nog steeds makkelijk is om in te breken. Dat de VAG Groep nog steeds hun voertuigen en navi's niet beter beveiligen :evil:
Waarom zouden ze? Ze verdienen waarschijnlijk miljoenen hieraan :x . Enige wat ik aanraad is om toch iets meer te investeren in een beveiliging in dit geval zou een bearlock wel helpen.
Een bearlock gaat niet echt helpen tegen de Navigatie stelen lijkt me?
Zuur, net de reden waarom ik geen ingebouwde gps heb en een Tom Tom die met het Live systeem zelfs beter werkt vind ik persoonlijk.

@DuS Toevallig een alarm van VW? (Niet dat het veel zou helpen wss)
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Beveiliging VII

Bericht door KnuffelTurk »

Excuses bedoelde natuurlijk een navilock. :lol:
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Beveiliging VII

Bericht door Gengar »

KnuffelTurk schreef:Excuses bedoelde natuurlijk een navilock. :lol:

Maakt niet uit 8-) Is er al een navi lock voor de type 7? Voor Dus, wat voor merk is die auto alarm voor drie tientjes bij Brezan?
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Beveiliging VII

Bericht door jacovn »

Ik blijf het een raar verhaal vinden dat een gat in de deur, draadje knippen en alarm doet het niet meer.
Waarom zit er een alarm draad in de deur ?

Zou toch hooguit een sensor kunnen zijn, en een beetje alarm gaat af als er een sensor gesaboteerd wordt of wegvalt.

Is er ergens goede informatie te vinden hoe het VW alarm werkt (of niet werkt blijkbaar) ?

Bearlock zet de dealer erin (ook vanwege garantie maar voor dealer gekozen)

Alarm kan er natuurlijk ook wel weer extra in, maar dan zit je toch met 2 systemen die elkaar wellicht tegenwerken ?
Laatst gewijzigd door jacovn op 24 nov 2013, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Beveiliging VII

Bericht door FGT »

Alarm kan er natuurlijk ook wel weer extra in, maar dan zit je toch met 2 systemen die elkaar wellicht tegenwerken ?
Nee, je VW alarm word dan uitgeschakelt.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
M USA
Berichten: 155
Lid geworden op: 05 okt 2011, 17:59
Type auto: VII GTI

Re: Beveiliging VII

Bericht door M USA »

Dat alarm plus dat er in zit, kan dat nog steeds met vagcom zodanig worden ingesteld dat ie gelijk afgaat ipv na 20 sec ofzo ? En wie / waar zou dat ff makkelijk kunnen ?
GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Beveiliging VII

Bericht door jacovn »

Tja...[link gedelete]

Toch maar iets met de obd poort doen..
En een ander alarm wellicht.
Laatst gewijzigd door jacovn op 26 dec 2013, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Beveiliging VII

Bericht door Nick87 »

jacovn schreef:Tja... http://

Toch maar iets met de obd poort doen..
En een ander alarm wellicht.
Dat is gewoon diefstalmateriaal dat ze mooi online verkopen.
Kan je zo'n site niet ergens aangeven?
Laatst gewijzigd door Nick87 op 27 dec 2013, 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.
M USA
Berichten: 155
Lid geworden op: 05 okt 2011, 17:59
Type auto: VII GTI

Re: Beveiliging VII

Bericht door M USA »

Nick87 schreef:
jacovn schreef:Tja... http://

Toch maar iets met de obd poort doen..
En een ander alarm wellicht.
Dat is gewoon diefstalmateriaal dat ze mooi online verkopen.
Kan je zo'n site niet ergens aangeven?
Tsssss. Dat is wel erg dit zeg

Haal link maar gauw weg ook
Laatst gewijzigd door M USA op 26 dec 2013, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten