Beveiliging VII

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Beveiliging VII

Bericht door jacovn »

Ok jullie ook,maar inde quotes dan :D
Gebruikersavatar
eddiea
Berichten: 569
Lid geworden op: 27 feb 2013, 21:38
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Beveiliging VII

Bericht door eddiea »

Jezus zeg dat zo maar online aangeboden wordt! Kan toch niet zeker :o
M USA
Berichten: 155
Lid geworden op: 05 okt 2011, 17:59
Type auto: VII GTI

Re: Beveiliging VII

Bericht door M USA »

jacovn schreef:Ok jullie ook,maar inde quotes dan :D

Done
GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Beveiliging VII

Bericht door Edition30 »

Nick87 heeft de link nog staan.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Beveiliging VII

Bericht door Nick87 »

Edition30 schreef:Nick87 heeft de link nog staan.
En weg...

http://www.standaard.be/cnt/dmf20131227_00904497

Vriend van mij z'n Passat cc was één van deze auto's, al 2de keer. Passat verder in 't straat hebben ze ook al 2 keer z'n gps eruitgetrokken, heeft nu navilock

Leuk...
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Beveiliging VII

Bericht door rabies »

MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Beveiliging VII

Bericht door yal »

Is er al meer bekend m.b.t. de SCM goedkeuring op de golf VII met fabrieksalarm?

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Beveiliging VII

Bericht door jacovn »

Ik heb er niet op gewacht en een klasse 3 defa alarm in laten zetten. Samen met een bearlock blijft hij hopenlijk staan.
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Beveiliging VII

Bericht door Nick87 »

jacovn schreef:Ik heb er niet op gewacht en een klasse 3 defa alarm in laten zetten. Samen met een bearlock blijft hij hopenlijk staan.
Voorlopig nog niet gehoord dat men de fout van de VII heeft gevonden en er mee weg is.
Vanaf dit zo is gaan we ook bearlock. Voorlopig dekt de verzekering toch.
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Beveiliging VII

Bericht door bluetiger »

jacovn schreef:Ik heb er niet op gewacht en een klasse 3 defa alarm in laten zetten. Samen met een bearlock blijft hij hopenlijk staan.
Same here, defa alarm + versnellingsbakslot.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Beveiliging VII

Bericht door yal »

Ik heb een alarm plus besteld af fabriek omdat ik geen geknoei in de draadboom wil van een nieuwe wagen.

Alle oude GTI's die ik heb gehad hadden storingen door later ingebouwde startonderbrekers , alarm systemen en andere niet originele elektronica rommel.

Een bearlock wil ik overwegen en een Defa alarm alleen als dat plug & play past.

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Beveiliging VII

Bericht door Nick87 »

yal schreef:Ik heb een alarm plus besteld af fabriek omdat ik geen geknoei in de draadboom wil van een nieuwe wagen.

Alle oude GTI's die ik heb gehad hadden storingen door later ingebouwde startonderbrekers , alarm systemen en andere niet originele elektronica rommel.

Een bearlock wil ik overwegen en een Defa alarm alleen als dat plug & play past.

Grt Yal
Heb ook dat alarm van de fabriek maar daar vertrouw ik niet zo op eerlijk gezegd.
Verkoper van VW zei ook dat aftermarket systemen inderdaad vaak storingen kunnen geven.
Gebruikersavatar
Nikkor27
Berichten: 372
Lid geworden op: 08 apr 2013, 11:14
Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
Locatie: Zuid-Limburg (BE)

Re: Beveiliging VII

Bericht door Nikkor27 »

Heeft iemand de chassisnummer al weten te verbergen in de vooruit, ik dacht dat het met een simpel stukje karton weg kon, blijkbaar niet :|
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Beveiliging VII

Bericht door Nick87 »

Nikkor27 schreef:Heeft iemand de chassisnummer al weten te verbergen in de vooruit, ik dacht dat het met een simpel stukje karton weg kon, blijkbaar niet :|
Ik doe dat, gaat perfect. Deel van een oud postkaartje gebruikt, iets dikker papier en ging er toch tussen.
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Beveiliging VII

Bericht door jacovn »

Ik had een stel zwart rubber onderzetters met reclame, 3 op elkaar en een wc rolletje bijna platvouwen. Zit tot nu toe mooi klem, en het rubber glijd niet echt over het glas.
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Beveiliging VII

Bericht door jacovn »

Nick87 schreef: Heb ook dat alarm van de fabriek maar daar vertrouw ik niet zo op eerlijk gezegd.
Verkoper van VW zei ook dat aftermarket systemen inderdaad vaak storingen kunnen geven.
Vertelde diezelfde verkoper er ook bij dat het standaard alarm zo maar uitvalt als je ergens een kabel doorknipt.. (Al die fotos van vw's met deuren met gaten die leeg geroofd zijn)
Gebruikersavatar
J3R
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 mei 2011, 22:07
Type auto: MK7 GTI Performance

Re: Beveiliging VII

Bericht door J3R »

VAG (plus) alarm en VAG startonderbreking zijn al jaren kansloos, evenals de VAG sleutels (soort van moedersleutel is al lang publiekelijk te koop), evenals de sleutelzender/module ontvanger van het systeem, deze zijn al jaren gekraakt en kunnen worden gekopieerd.
Sinds bijvoorbeeld de Golf V (2003) en nu de Golf VII (2013), is er weinig tot niets geïnnoveerd met betrekking tot de beveiliging door de VAG groep. Nogal vreemd gezien alle andere snelle ontwikkelingen die plaats vinden op autogebied.
Advies is een Bearlock laten inbouwen, kenteken graveren in alle ramen en besparen op het VAG alarm (Extern alarm, apart van de VAG standaard is de enige optie).
Nog beter is helemaal geen VAG meer te kopen, maar een ander merk, totdat ze enigszins maatregelen gaan treffen in plaats van afwachten, maar ondertussen wel veel verdienen aan herstelreparaties, onderdelen en nieuwe vervangende auto's.
Als verzekeringsmaatschappijen gaan nadenken, zullen ze de premies gaan koppelen aan diefstal cijfers. Ik vermoed dat VAG (en een aantal andere merken) dan opeens wel zal gaan innoveren, anders stort de verkoop in.
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Beveiliging VII

Bericht door Nick87 »

jacovn schreef:
Nick87 schreef: Heb ook dat alarm van de fabriek maar daar vertrouw ik niet zo op eerlijk gezegd.
Verkoper van VW zei ook dat aftermarket systemen inderdaad vaak storingen kunnen geven.
Vertelde diezelfde verkoper er ook bij dat het standaard alarm zo maar uitvalt als je ergens een kabel doorknipt.. (Al die fotos van vw's met deuren met gaten die leeg geroofd zijn)
Tsja, dat weet je dan pas achteraf natuurlijk.
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Beveiliging VII

Bericht door theo »

Wie is hier verzekerd bij InShare?? Plug in Hybride rijders hebben onderstaand bericht vandaag ontvangen:
De kans dat uw auto gestolen wordt is erg groot
Uit recente diefstalcijfers blijkt dat dieven grote belangstelling hebben voor hybride auto’s. Een auto zoals u heeft dus. Met behulp van hightech apparatuur worden deze auto gestolen, vaak door het opvangen van de code voor keyless entry. Het aantal diefstallen van hybride auto’s is explosief gestegen. Zie voor meer informatie het volgende filmpje van Autoweek: Outlander PHEV populair bij autodieven.

https://www.youtube.com/watch?v=YtuFWhl ... ata_player

Door dit grote diefstalrisico moeten wij maatregelen nemen. Uit onderzoek blijkt dat het mechanisch beveiligingssysteem van BearLock en de elektronische startonderbreker van Cargo-Lock® met pincode het meest effectief zijn tegen diefstal.


Uw auto is alleen nog verzekerd tegen diefstal met extra beveiligingsmaatregelen
Alleen als u één van de door ons goedgekeurde extra beveiligingssystemen heeft ingebouwd in uw auto, kunnen wij uw auto ook tegen diefstal blijven verzekeren. Daarom vragen wij u dringend om voor 1 mei 2014 een beveiligingssysteem van Bearlock of een elektronische startonderbreker van Cargo-Lock® met pincode in te laten bouwen.
Als uw auto is gestolen, dan zullen wij om de aankoopnota of het inbouwbewijs van de Bearlock of Cargo-Lock® met pincode vragen. Kunt u dit dan niet opsturen, dan is uw auto helaas vanaf 1 mei niet meer tegen diefstal verzekerd. Wilt u niet één van deze beveiligingssystemen inbouwen, dan vervalt helaas de standaard dekking (bij Halve Allrisk of Allrisk) bij diefstal van uw auto.

Éénmalig preventief aanbod van InShared tegen diefstal van uw auto!
Wij willen samen met u de kans op diefstal van uw auto verkleinen. Want een diefstal heeft een enorme impact, zowel materieel als emotioneel. En het geeft een hoop rompslomp en gedoe. U betaalt nu misschien geen wegenbelasting, maar als de gestolen auto vervangen moet worden dan vervalt ook dat voordeel omdat de regelgeving is aangepast. Dus heeft u al één van de genoemde systemen in uw auto? Fijn! Dan hoeft u niets meer te doen. Heeft u nog geen extra beveiliging tegen diefstal van uw auto, dan heeft InShared de volgende aanbieding voor u als trouwe klant:
Inbouw van de elektronische startonderbreker van Cargo-Lock® met pincode, helemaal gratis
Tijdens de inbouw, die één dag duurt, krijgt u gratis vervangend vervoer


Reageer binnen 2 weken
Reageert u alstublieft binnen 2 weken op deze aanbieding. Als u gebruik maakt van ons aanbod, dan geven wij uw contactgegevens en informatie over uw auto door aan onze partner ABS Autoherstel. Zij zullen daarna de afspraak voor inbouw met u inplannen.
Met vriendelijke groeten,

Van iedereen bij InShared
Ik heb zelf een V60 PIH met alarmklasse 5, niet bij InShare verzekerd overigens. Van ander V60PIH rijders hoor ik dat InShare geen genoegen meer neemt met alleen klasse 5... Bizar en als ze de gestolen GTi's gaan tellen dan kunnen we hier ook nog wel een dergelijk bericht gaan verwachten..
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Beveiliging VII

Bericht door bluetiger »

Mijn vorige gti was verzekerd bij inshared. Premies zijn laag dus snap dat ze aanvullende maatregelen eisen. Voor mij geen auto meer zonder extra beveiliging.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: Beveiliging VII

Bericht door Schippersss »

Bearlock en cargo-lock zullen voor de wind gaan na dit soort berichten. Goed ingespeeld ook van de jongens wat de markt nodig heeft.
Gebruikersavatar
Doohie
Berichten: 291
Lid geworden op: 17 jan 2012, 12:05
Type auto: Golf VII R

Re: Beveiliging VII

Bericht door Doohie »

Wat geeft de code voor "keyless entry" hiermee te maken,
toch net dezelfde code als je op je knopje van je sleutel bij centrale vergrendeling drukt.
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Beveiliging VII

Bericht door Nick87 »

Doohie schreef:Wat geeft de code voor "keyless entry" hiermee te maken,
toch net dezelfde code als je op je knopje van je sleutel bij centrale vergrendeling drukt.
Dat lijkt me ook, voor zover ik weet gaat het signaal van de keyless entry ook niet zo ver als de gewone centrale vergrendeling (kan me wel vergissen)
Wat ik me wel kan inbeelden is dat ze een bakje aan je wagen bevestigen en dan zo het signaal oppikken omdat je vlakbij staat en dan 's avonds terug er af nemen en uitlezen. Ben wel een leek hierin.

Hopelijk is dit geen probleem bij elk merk, heb ook de keyless entry en dat is echt een handige optie. Zeker met je zoon op de arm.
bartvw
Berichten: 133
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:50
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Beveiliging VII

Bericht door bartvw »

@Jacovn en Bluetiger,

Ik lees dat jullie allebei een Defa klasse 3 alarm hebben laten inbouwen in jullie auto.
Kunnen jullie mij uitleggen waarom dit alarm beter is en op wat voor punten dan het VW alarm?
Alvast bedankt.

Groetjes Bart,
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Beveiliging VII

Bericht door jacovn »

Bart,

Dat staat volgens mij wel beschreven op de Deva site.
Je krijgt een radar die de binnenruimte bewaakt, een glasbreuksensor en hellingshoek detectie.
Ook gaat het direct af als er alarm optreedt, eigen sirene met noodstroom.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 59 gasten