beschermfolie bumper en dorpels

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Erics
Berichten: 180
Lid geworden op: 01 aug 2013, 00:14
Type auto: Golf mk7 GTI

beschermfolie bumper en dorpels

Bericht door Erics »

Vanmiddag even een transparante folie afgehaald voor de achterbumper bij de dealer nu de auto nog klokgaaf is.
Tevens langs een bedrijf gereden die transparante anti-steenslagfolie op de deurdorpels "krimpt". (de beschikbare zwarte of antraciet kleur dorpelfolie van VW vind ik niet mooi. Bij elkaar € 164,95

Het resultaat van beiden? Het is nauwelijks zichtbaar, maar geeft mij wel rust als ik en/of anderen in de auto instappen of de sporttassen of boodschappen achterin worden gezet... ;)
GTI TCR mk7 pure grey/ GTI mk4 Satin Silber
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: beschermfolie bumper en dorpels

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Heb je hier misschien het adres van en wat foto's? Ik wil dit namelijk ook doen. Ik heb aardig wat steenslag op mijn voorbumper en wil deze dan op den duur ook laten spuiten. Zo'n folie zou dan ideaal zijn om herhaling te voorkomen.

Grt,

Ezra

(nog suggesties voor een topspuiter iemand? M'n Golf is parelmoer en dat schijnt een bijzonder lastige kleur te zijn om te spuiten om geen kleur- effectverschil te zien)
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Erics
Berichten: 180
Lid geworden op: 01 aug 2013, 00:14
Type auto: Golf mk7 GTI

Re: beschermfolie bumper en dorpels

Bericht door Erics »

Golf VI GTI Adidas schreef:Heb je hier misschien het adres van en wat foto's? Ik wil dit namelijk ook doen. Ik heb aardig wat steenslag op mijn voorbumper en wil deze dan op den duur ook laten spuiten. Zo'n folie zou dan ideaal zijn om herhaling te voorkomen.

Grt,

Ezra

(nog suggesties voor een topspuiter iemand? M'n Golf is parelmoer en dat schijnt een bijzonder lastige kleur te zijn om te spuiten om geen kleur- effectverschil te zien)

De bumperfolie vind je bij de dealer: € 64,95

De dorpelfolie/steenslagfolie vind je bij iedere car wrapper bij jou in de buurt.
Meestal hebben ze dat spul wel op voorraad.

De bumper is zo'n slecht idee nog niet...
GTI TCR mk7 pure grey/ GTI mk4 Satin Silber
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 95 gasten