Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
ik hoor al handgewrijv in polen, hopelijk hoeven ze onze "ouwe zooi" niet meer
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Niet alleen Polen , maar ook andere Osst-europese landen.bzb schreef:ik hoor al handgewrijv in polen, hopelijk hoeven ze onze "ouwe zooi" niet meer
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
bzb schreef:ik hoor al handgewrijv in polen, hopelijk hoeven ze onze "ouwe zooi" niet meer
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
+1Crokko schreef:bzb schreef:ik hoor al handgewrijv in polen, hopelijk hoeven ze onze "ouwe zooi" niet meer
whaha. mag hopen dat zn dr met hun klauwen vanaf blijven. en dat het überhaupt moeilijk te jatten is. heb het Idee dat VW het niet zo boeit
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Zijn toch weer extra inkomsten van VWKlouxOne schreef:+1Crokko schreef:bzb schreef:ik hoor al handgewrijv in polen, hopelijk hoeven ze onze "ouwe zooi" niet meer
whaha. mag hopen dat zn dr met hun klauwen vanaf blijven. en dat het überhaupt moeilijk te jatten is. heb het Idee dat VW het niet zo boeit
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
De diefstal van de RNS510`s is natuurlijk voor VW KASSA! Als er een is "meegenomen" wordt deze weer vervangen door een nieuwe en weer vervangen door een nieuwe en weer .................. .
Waarom zou VW dan hun best doen om een "niet-mee-te-nemen" systeem toe te passen. Wordt tijd (al heel lang) dat de verzekeraars VW eens tot de orde roepen en VW een beter beveiligd systeem laten toepassen, dit zou hun een hoop geld schelen.
Waarom zou VW dan hun best doen om een "niet-mee-te-nemen" systeem toe te passen. Wordt tijd (al heel lang) dat de verzekeraars VW eens tot de orde roepen en VW een beter beveiligd systeem laten toepassen, dit zou hun een hoop geld schelen.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Het navilock is er toch om je RNS te beveiligen?Edition30 schreef:De diefstal van de RNS510`s is natuurlijk voor VW KASSA! Als er een is "meegenomen" wordt deze weer vervangen door een nieuwe en weer vervangen door een nieuwe en weer .................. .
Waarom zou VW dan hun best doen om een "niet-mee-te-nemen" systeem toe te passen. Wordt tijd (al heel lang) dat de verzekeraars VW eens tot de orde roepen en VW een beter beveiligd systeem laten toepassen, dit zou hun een hoop geld schelen.
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
En wanneer zou hij effectief "uitkomen" infeite?
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Zo gaat hij worden dus http://www.autoweek.nl/autonieuws/20709 ... gti-gelekt
Gr
Menno
Menno
- NICO!
- Forumeigenaar
- Berichten: 3556
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
- Type auto: BMW iX3
- Locatie: Flevoland
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Op deze foto van Parijs staat hij er bij, volgens mij in het midden: http://t.co/pF3xFgoq
Groeten, Nico
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... jve__.html
Daar zie je de Golf en de GTI in levende lijve
Ik kan de speciale uitvoering wel waarderen
Mechanische sper
Daar zie je de Golf en de GTI in levende lijve
Ik kan de speciale uitvoering wel waarderen
Mechanische sper
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Laatst gewijzigd door staffpride op 27 sep 2012, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Ik vindt hem heel mooi! en hij heeft een mooi embleem naast de deur die wil ik ook
Tonnie: kun jij daar aankomen?
Tonnie: kun jij daar aankomen?
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
- MkVI Nmgn
- Berichten: 5037
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
- Type auto: Golf7R
- Locatie: Gelderland zuid
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Dat gaat goed komenJimmyGTI schreef:Ik vindt hem heel mooi! en hij heeft een mooi embleem naast de deur die wil ik ook
Tonnie: kun jij daar aankomen?
Ik vind deze wielen wel heel mooi.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Vind wel die blauwe kleur erg dik!
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 02 apr 2012, 17:49
- Type auto: golf 6 gti dsg
- Locatie: ghent
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
ziet er goed uit , maar waarom weer zo "kleine" remklauwen ???!
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
- RobvR
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
- Locatie: Noord Limburg
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Het honingraat op de diffuser hadden ze van mij weg mogen laten.
Groet RobvR
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Ik begin hem mooier te vinden ondertussen, zeker als GTI. Die rode lijn in de koplampen heeft wel wat. Alleen lijken die led-achterlichten nog wel wat druk.
- Verlengsnoer
- Berichten: 1814
- Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
10 dingen die je moet weten over de Golf 7 GTI: http://www.autoblog.nl/10-dingen-die-je ... golf-7-gti
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Zo zijn er ook nog enkele dingen die je over autoblog moet weten:
Retro is nog steeds hot
Een geintje uit de Golf 5 GTI dat voor Volkswagen nog steeds werkt. Ruitjes-bekleding en een golfballetje. Liefhebbers van aluminium en strak leer zullen wat dieper in de buidel moeten tasten, standaard bekleedt Volkswagen de GTI-stoelen opnieuw met een ruitmotiefje. (citaat autoblog)
De GTI MK1 had al het kenmerkende ruitjesmotief in de bekleding. De GTI MK5 heeft geen golfballetje in/aan de versnellingspook.
Retro is nog steeds hot
Een geintje uit de Golf 5 GTI dat voor Volkswagen nog steeds werkt. Ruitjes-bekleding en een golfballetje. Liefhebbers van aluminium en strak leer zullen wat dieper in de buidel moeten tasten, standaard bekleedt Volkswagen de GTI-stoelen opnieuw met een ruitmotiefje. (citaat autoblog)
De GTI MK1 had al het kenmerkende ruitjesmotief in de bekleding. De GTI MK5 heeft geen golfballetje in/aan de versnellingspook.
Gr. Wehoo.
- RobvR
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
- Locatie: Noord Limburg
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Waar ik echt benieuwd naar ben is of de gti mk7 werkelijk 100 kg minder gaat wegen. Zou betekenen dat de mk7 met handbak rond de 1193 kg moet uitkomen!
Groet RobvR
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Denk het niet...geloof ooit eens een artikkel te hebben gelezen die Wehoo gepost had
waarin toen sprake was van -70kg voor de GTi.
Anders begin ik de Nieuwe GTi wel te smaken...enige dat ik storend blijf vinden
is de rode lijn in de koplamp. Misschien in real life oogt dit mooier.
waarin toen sprake was van -70kg voor de GTi.
Anders begin ik de Nieuwe GTi wel te smaken...enige dat ik storend blijf vinden
is de rode lijn in de koplamp. Misschien in real life oogt dit mooier.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 56 gasten