Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
en of dat in de 6 past?
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 14 sep 2011, 17:04
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Mooie filmpje, dit is trouwens de GTI met het performance pakket (GTI op de remklauwen)
- bluetiger
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
- Locatie: Lansingerland
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
gezien het kenteken met 230 denk ik wel ja.golfruud schreef:Mooie filmpje, dit is trouwens de GTI met het performance pakket (GTI op de remklauwen)
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
- sitechris
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
- Type auto: BMW 330i Touring
- Contacteer:
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Abt is wel erg smakeloos de laatste tijd. Dit heeft een te hoog Halfords gehalte imo
http://www.autoweek.nl/nieuws/22546/abt ... der-handen
http://www.autoweek.nl/nieuws/22546/abt ... der-handen
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Is al bekend welk soort blok er in ligt? Distributieketting of distributieriem?
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
D-riem , zoals 'vroegah'. Gelukkig ook een riem in mijn ED35 , alhoewel die ook bijgeluiden maakteWimGTI schreef:Is al bekend welk soort blok er in ligt? Distributieketting of distributieriem?
Grt yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Wedervraag
Is het dan een 'verbouwd' kettingblok (blok golf 6 gti aangepast naar riem) of een nieuw blok/bestaand riem-blok dat ze hebben genomen?
Is het dan een 'verbouwd' kettingblok (blok golf 6 gti aangepast naar riem) of een nieuw blok/bestaand riem-blok dat ze hebben genomen?
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
De GTI MKVII-motor is een doorontwikkeling van de EA888 motor (MKVI). In de ED35 zit de E113 motor.
Technische Daten MKVII:
Motor: Vierzylinder-TSI (aufgeladener Benzindirekteinspritzer); vorn quer eingebaut; Hubraum 1.984 cm3; Bohrung/Hub 82,5/92,8 mm; Verdichtung 9,8:1.
Leistung: 162 kW / 220 PS bei 4.500 bis 6.200 U/min.
Drehmoment: 350 Nm bei 1.500 bis 4.400 U/min.
Getriebe / Kraftübertragung: Manuelles 6-Gang-Getriebe; automatisches 6-Gang-DSG; Frontantrieb.
Bremsen: vorne 312 x 25 mm innenbelüftet, hinten: 300 x 12 mm.
Verbrauch / CO2-Emission (Schalter): 6,0 l/100 km; 139 g/km CO2.
Fahrleistungen (Schalter): 0-100 km/h in 6,5 s und V/max 246 km/h.
Leergewicht: 1.351 kg (Grundversion inkl. Fahrer [68 kg], Gepäck [7 kg] und zu 90 % gefülltem Tank; ermittelt nach RL 92/21/EWG.
Leistung: 169 kW / 230 PS bei 4.700 bis 6.200 U/min.
Drehmoment: 350 Nm bei 1.500 bis 4.600 U/min.
Vorderachs-Differenzialsperre.
Bremsen: vorne 340 x 30 mm innenbelüftet,
hinten 310 x 22 mm innenbelüftet.
Fahrleistungen (Schalter): 0-100 km/h in 6,4 s und V/max 250 km/h.
Technische Daten MKVII:
Motor: Vierzylinder-TSI (aufgeladener Benzindirekteinspritzer); vorn quer eingebaut; Hubraum 1.984 cm3; Bohrung/Hub 82,5/92,8 mm; Verdichtung 9,8:1.
Leistung: 162 kW / 220 PS bei 4.500 bis 6.200 U/min.
Drehmoment: 350 Nm bei 1.500 bis 4.400 U/min.
Getriebe / Kraftübertragung: Manuelles 6-Gang-Getriebe; automatisches 6-Gang-DSG; Frontantrieb.
Bremsen: vorne 312 x 25 mm innenbelüftet, hinten: 300 x 12 mm.
Verbrauch / CO2-Emission (Schalter): 6,0 l/100 km; 139 g/km CO2.
Fahrleistungen (Schalter): 0-100 km/h in 6,5 s und V/max 246 km/h.
Leergewicht: 1.351 kg (Grundversion inkl. Fahrer [68 kg], Gepäck [7 kg] und zu 90 % gefülltem Tank; ermittelt nach RL 92/21/EWG.
Leistung: 169 kW / 230 PS bei 4.700 bis 6.200 U/min.
Drehmoment: 350 Nm bei 1.500 bis 4.600 U/min.
Vorderachs-Differenzialsperre.
Bremsen: vorne 340 x 30 mm innenbelüftet,
hinten 310 x 22 mm innenbelüftet.
Fahrleistungen (Schalter): 0-100 km/h in 6,4 s und V/max 250 km/h.
Gr. Wehoo.
- gerben302JD
- Berichten: 654
- Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
- Type auto: Golf VI GTI
- Locatie: Overijssel
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Het dashboard is vooral mooi voor de poetsers onder ons!
Gr. Gerben
Gr. Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Klopt het vermelde gewicht van 1351 KG bij de VII wel; ik dacht dat de VII juist lichter zou zijn als de VI (1318 KG) ?
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
//De GTI MKVII-motor is een doorontwikkeling van de EA888 motor (MKVI). In de ED35 zit de E113 motor//
Dat klopt Wehoo , is ook te zien op de foto's. De EA113 is zijn laatste versie , CDL motorcode stoot veel te veel CO2 uit (185g/km).
@Quiksilver , dat is idd. vreemd , mijn gti weegt ook 1320 kg. (mk1 GTI 875kg haha)
Grt Yal
Dat klopt Wehoo , is ook te zien op de foto's. De EA113 is zijn laatste versie , CDL motorcode stoot veel te veel CO2 uit (185g/km).
@Quiksilver , dat is idd. vreemd , mijn gti weegt ook 1320 kg. (mk1 GTI 875kg haha)
Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Volgens mij gaat er voor het kenteken gewicht er nog 100 kg af, dus 1251 kg. Al weet ik dit niet zeker.Quiksilver schreef:Klopt het vermelde gewicht van 1351 KG bij de VII wel; ik dacht dat de VII juist lichter zou zijn als de VI (1318 KG) ?
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
denk het wel..Leeggewicht van de VII zou inclusief rijder en nog bepaalde zaken zijn
Leergewicht: 1.351 kg (Grundversion inkl. Fahrer [68 kg], Gepäck [7 kg] und zu 90 % gefülltem Tank; ermittelt nach RL 92/21/EWG
een reken sommetje en je weet hoeveel lichter de VII is t.o.v de VI
bij mij is dat ongeveer -70kg
Leergewicht: 1.351 kg (Grundversion inkl. Fahrer [68 kg], Gepäck [7 kg] und zu 90 % gefülltem Tank; ermittelt nach RL 92/21/EWG
een reken sommetje en je weet hoeveel lichter de VII is t.o.v de VI
bij mij is dat ongeveer -70kg
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Aankomende zaterdag staat voor 1 dag de Golf 7 GTI bij Pon in Leusden, vanag 09.00 uur.
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 14 sep 2011, 17:04
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Gisteren performance besteld, zie rubriek "wat gaat ie kosten" die weegt 1282, de normale 1251.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 89 gasten