Te koop: Grootste VW GTI forum en website van Nederland

Volkswagen nieuws en forum nieuws.
Plaats reactie
NICO!
Forumeigenaar
Contacteer:

Te koop: Grootste VW GTI forum en website van Nederland

Bericht door NICO! » 29 okt 2019, 09:21

Inmiddels bestaan we bijna 10 jaar en ik merk dat ik als eigenaar en beheerder steeds minder tijd kan besteden aan dit forum.
Dat is zonde en de leden verdienen beter dan dat. Helaas laat mijn gezondheid (en die van mijn gezin) het niet toe om er meer tijd in te steken, ik heb simpelweg teveel dingen die ik echt moet doen en die voorrang hebben op al het andere.
Ik had het al niet zolang kunnen redden zonder hulp van Theo en Chiel, want zij hebben de boel draaiende gehouden.
Dus wat nu?

Ik zoek een partij die het forum van mij wil kopen en er weer serieus werk van willen maken. Maar vergis je niet, om het leuk te maken voor de leden moet je er echt tijd in stoppen. Het voordeel is, dat je er zoveel voor terug krijgt.

Wil je het forum van mij overnemen (incl hosting, domeinnaam, lopende sponsorcontracten, etc etc) neem dan contact met mij op via nico@golfgtiforum.nl en dan bespreken we de bijzonderheden verder.

Zolang er geen overnamekandidaat is, zal ik zelf zoveel mogelijk doen om de boel draaiende te houden voor zover mijn gezondheid het toelaat.
Groeten, Nico

lewd-o
Type auto: Golf VII GP GTI

Re: Te koop: Grootste VW GTI forum en website van Nederland

Bericht door lewd-o » 30 okt 2019, 11:18

Beste Nico,

Jammer om te horen dat je gezondheid je in de steek laat en je derhalve minder/geen tijd meer hebt om dit Forum draaiende te houden :(
Hopelijk dient er zich snel een overname-kandidaat aan.

Gezondheid voor alles Nico!
Sterkte gewenst voor jou en je gezin,

Cheers!

NICO!
Forumeigenaar
Contacteer:

Re: Te koop: Grootste VW GTI forum en website van Nederland

Bericht door NICO! » 30 okt 2019, 16:28

Bedankt, ik beloof het forum te blijven draaien zolang er geen andere kandidaten zijn!!
Groeten, Nico

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”