Vanmorgen vroeg opgestaan om weer richting ( sponsor ) Van Biesheuvel te rijden.
Op mijn gemakje erheen gereden en geprobeerd de uitlaat zo koud mogelijk te laten voor de monteur.
Na het nemen van een bakje koffie de auto naar de werkplaats gereden en vervolgens op de brug gezet.
Het demonteren van alles was binnen 15 min gebeurd alle beugels eerst netjes ingespoten en vervolgens vakkundig losgehaald.
Het monteren van alles duurde ongeveer 30 min. Toen we klaar waren zagen we dat de einddemper toch een tikkie scheef stond dus hup de brug weer omhoog en alles rechtgezet. Na het bepalen van het uitsteken van de eind tips kon alles vastgezet worden.
En dan ( het duurde eeuwen voor mij ) kon de auto eindelijk gestart worden. Netjes beschaafd niks aan te horen vervolgens de auto weer op tempratuur gebracht en het gas ingetrapt WAUW wat een heerlijk geluid en in combinatie met mijn DSG klinkt het precies zoals ik het hebben wou.
Het overschakelen maakt een heerlijk geroffel!! Al met al ben ik weer tevreden met het werk van van Biesheuvel vakkundig bedrijf en ze weten wat ze doen. Ze zijn trouwens aan een heel mooi project begonnen met een Scirocco maar ik weet niet of ik daarover mag vertellen

.
Hierbij foto's van Before and After :
Before
After
Before
After
Hier zie je dat de pot nog een beetje schuin staat dit hebben ze gelijk opgelost maar heb daar geen foto van genomen.