Spuiten Milltek eindtips

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crocky
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 aug 2014, 14:58
Type auto: Golf MK6 GTI Ed35
Locatie: België

Spuiten Milltek eindtips

Bericht door Crocky »

Beste forumleden,

Een tijdje geleden heb ik mijn zwarte Milltek eindtips terug gespoten. Dit deed ik met zwarte Motip hittebestendige lak. De finish is echter mat en had graag gloss gehad. Motip lijkt geen hittebestindige gloss spray te hebben. Ik veronderstel dat ik hier geen normale gloss finish die niet hittebestendig is mag over spuiten? Iemand die een andere optie heeft?
Kan ik trouwens ook deze zwarte tips laten bewerken zodat ik de normale (gepolijst, verchroomd,...?) blinkende tips verkrijg? Zou dit duur zijn?
Laatst gewijzigd door Crocky op 12 mei 2015, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
24TUNED
Berichten: 95
Lid geworden op: 06 apr 2015, 22:15
Contacteer:

Re: Spuiten Milltek eindtips

Bericht door 24TUNED »

Neem eens een kijkje op onze website. Wij bieden diverse kwalitatieve eindstukken aan welke op een diameter van +- 63mm passen. O.a. Carbon, titanium en rvs eindstukken in diverse diameters zijn grotendeels direct uit voorraad leverbaar. http://www.24tuned.nl/performance/uitla ... ierstukken
24TUNED.com | Importeur en distributeur voor Nederland van het Duitse Bull-X uitlaatsystemen -- HF-Series intercoolers, Cold Air Intakes, Carbon luchtaanzuigingen en Turbo-optimalisatie onderdelen -- Performance Fluid Systems -- Silicone Factory Hoses
Afbeelding
Gebruikersavatar
kaptino
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 okt 2013, 23:41
Type auto: Golf VII GTI perf.
Locatie: Rotterdam

Re: Spuiten Milltek eindtips

Bericht door kaptino »

Als het goed is heeft motip wel hittebestendige blanke lak, gebruikte het vroeger altijd voor scooter uitlaten.
EX: GOLF VI GTI DSG, JD STAGE 2, DSG STAGE 1 294,9 PK - 440 NM
NU: GOLF VII GTI 230 PK Performance, K&N Typhoon intake, GFB DV+, 3" turbo back - DVX STAGE 2: 348,2 PK - 482 NM
Gebruikersavatar
Crocky
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 aug 2014, 14:58
Type auto: Golf MK6 GTI Ed35
Locatie: België

Re: Spuiten Milltek eindtips

Bericht door Crocky »

Zou ik eventueel de tips ook zelf kunnen polijsten als ik eerst de coating volledig afschuur en dan het RVS opblink? Of zie ik het te eenvoudig in?
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten