Hallo.
Deze nacht hebben ze mijn tankdop gestolen.
Nu de vraag.
Normaal is dat benzine klepje toch gesloten als de auto gesloten is? Dit sluit nog wel maar gaat ook weer open als auto gesloten is. Of misschien hebben ze dat kapot gemaakt. Kan je daar een tankdop op steken met sleutel?
De auto is mk7 GTI.
Groeten Lander.
Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Tankdop gestolen
Re: Tankdop gestolen
Als je auto op slot staat dan moet ook dat buitenste klepje op slot staan. Als dat niet meer werkt dan hebben ze waarschijnlijk iets kapot gemaakt om je tankdop te kunnen stelen.
Gewoon je verzekering bellen. Zij kunnen dit voor je melden onder "inbraak". Ik neem aan dat je met je 7 GTI wel goed verzekerd bent [WINKING FACE]. Succes.
Gewoon je verzekering bellen. Zij kunnen dit voor je melden onder "inbraak". Ik neem aan dat je met je 7 GTI wel goed verzekerd bent [WINKING FACE]. Succes.
There is no 'we' in GTI.
Ja. Zal er morgen mijn werk van maken.Ascari schreef:Als je auto op slot staat dan moet ook dat buitenste klepje op slot staan. Als dat niet meer werkt dan hebben ze waarschijnlijk iets kapot gemaakt om je tankdop te kunnen stelen.
Wat ben je nu met een tankdop :p
nou jij kan er 1 gebruiken! 

Dat is waar :p hahabzb schreef:nou jij kan er 1 gebruiken!
- Famous1303
- Type auto: Polo AW GTI
bzb schreef:nou jij kan er 1 gebruiken!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK